ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strandquote:Op zondag 3 februari 2008 22:35 schreef scanman01 het volgende:
Schuldig aan het dumpen van het lijk ja... Verder niets. Dus iets waarvoor hij niet eens in voorarrest kan worden genomen. Het mooie is dat er nu duidelijkheid is wat er is gebeurd.
Dat is goed mogelijk. Zat voorbeelden daarover die je aan kan halen inzake dat punt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
Natuurlijk niet, Peter zit zo diep in deze zaak dat hij er alle belang bij heeft Joran schuldig te laten lijken. Alleen de rechter kan dit juist beoordelen, niet SBS of Peter of zo'n drugsdealer a.k.a. ondernemer.
Dat zal uiteindelijk wel het verhaal zijn inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
ik geloof nu helemaal dat joran haar niet vermoord heeft
Logica van de man van de straat.. de domme man van de straat die niet weet hoe het werkt in een rechtsstaatquote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
[..]
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef Justah het volgende:
Boeit mij niets, als je er niets mee te maken hebt zeg je dit niet...ook niet om Mr. ThoughGuy te lijken tegenover een dopedealer. Jammerlijk is dat hij hier nooit lang voor achter de tralies gaat..van mij part regelen die ouders een paar Jugo's en wordt hij gewoon een keer niet meer wakker..Case Closed..
'ineens deed ze niks meer'quote:Op zondag 3 februari 2008 22:36 schreef buzzer het volgende:
[..]
ja hoor ze is spontaan doodgevallen op dat strand
mee eens..quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
Het gaat me vooral om de reactie op het "spontaan doodgaan" van Nathalie. Wie de fok komt op het idee om haar met hulp van een vriend te dumpen in de zee? Lijkt me een enorm domme oplossing. Zowat van het niveau slappe Hollywoodfilm.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:37 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Dat is goed mogelijk. Zat voorbeelden daarover die je aan kan halen inzake dat punt.
Persoonlijke overtuiging is iets anders dan gegronde bewijsvoeringen. Maar ik begrijp dat jij het recalcitrante mannetje probeert uit te hangen?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Hou toch eens op met al die amateurpsychologie. Harde bewijzen geven de doorslag, geen ge-ouwehoer van de koude grond.
En hoeveel mensen van 18 vallen spontaan doodquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef StupidByNature het volgende:
[..]
Het gaat me vooral om de reactie op het "spontaan doodgaan" van Nathalie. Wie de fok komt op het idee om haar met hulp van een vriend te dumpen in de zee? Lijkt me een enorm domme oplossing. Zowat van het niveau slappe Hollywoodfilm.
vastwel... PrdV zinspeelde daar voor de reclame al op...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat ie haar vermoord heeft, al denk ik dat het GHB scenario nog altijd mogelijk is.
Ben benieuwd of ze de man met het bootje nog vinden... Aangezien we nu pas op de helft zitten denk ik van wel...
Juist en dat is gewoon Moordquote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef flugeltje het volgende:
Ik denk niet dat ie haar vermoord heeft, al denk ik dat het GHB scenario nog altijd mogelijk is.
En die man met dat bootje is zijn vader, niemand anders zou zoiets (alleen) doen.quote:Ben benieuwd of ze de man met het bootje nog vinden... Aangezien we nu pas op de helft zitten denk ik van wel...
Hij is geboren op Curacaoquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Bonjasky82 het volgende:
Een of andere tukker die als een nikker probeert te praten.![]()
Daarom wilde hij ook niks tegen die rechter zeggenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef Brammetje het volgende:
Hoe Joran op het einde ook aangaf dat hij het meeste vertrouwen heeft in die vriend in aruba en in de auto heeft, zegt genieg!!
Joran is super oprecht als hijzijn uitspraken doet in de auto!!
Echt, dat was al duidelijk toch? Anders was hij al lang gearresteerd. Ze gaan dan vast geen risico lopen dat hij onderduikt. Dus meer dan 'het dumpen van het lijk' zit er sowieso niet in volgens mij.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef zquing het volgende:
Nee hoor dat is geen moord volgens mij...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef JohnDope het volgende:
[..]
Juist en dat is gewoon Moord![]()
![]()
[..]
En die man met dat bootje is zijn vader, niemand anders zou zoiets doen.![]()
Kun je dat ruiken ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Brammetje het volgende:
Joran is onmiskenbaar de dader van de verdwijning!! Dit is echt heen grapje van Joran, hij is heel erg oprecht.
Ja precies, als iemand spontaan inzakt bel je een ambulance, niet een maatje die het lichaam ergens gaat dumpen. Kan nog steeds zijn dat het geen moord of zelfs maar doodslag is geweest, heeft haar allemaal foute drugs gevoerd bijvoorbeeld ofzo, maar hij is echt geen heilig boontje. Sowieso natuurlijk niet, wannabe gangster.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef StupidByNature het volgende:
Het gaat me vooral om de reactie op het "spontaan doodgaan" van Nathalie. Wie de fok komt op het idee om haar met hulp van een vriend te dumpen in de zee? Lijkt me een enorm domme oplossing. Zowat van het niveau slappe Hollywoodfilm.
wereldwijd toch wel een paar per jaar lijkt mequote:Op zondag 3 februari 2008 22:44 schreef soylent het volgende:
[..]
En hoeveel mensen van 18 vallen spontaan dood
Bedwelming met de dood als gevolg is gewoon moord.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor dat is geen moord volgens mij...
Precies, allerlei visies zijn mogelijk als je de amateurpsycholoog uit gaat hangen.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef l3laster het volgende:
Nee, Joran is gewoon in een val gelokt. Er zit gewoon een bange jongen in die auto, wiens leven overhoop is gegooit en die stoer probeerd te doen bij iemand die hem nog wel een toekomst kan bieden. Want even serieus welke werkgever wil hem nog aannemen?
Wat dan? een spelletje maarquote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Nee hoor dat is geen moord volgens mij...
Nee, ik denk niet dat hij op die manier redeneert om half 4 's nachts.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef Relneger18 het volgende:
Ik dnek niet dat hij haar vermoord heeft, maar meer haar lichaam heeft gedumpt om een zaak te starten zodat hij cash krijgt?
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef l3laster het volgende:
Nee, Joran is gewoon in een val gelokt. Er zit gewoon een bange jongen in die auto, wiens leven overhoop is gegooit en die stoer probeerd te doen bij iemand die hem nog wel een toekomst kan bieden. Want even serieus welke werkgever wil hem nog aannemen?
Dat geldt voor alle bekentenissen ooit heh? Ook voor de mensen die undercover celmaat worden om een bekentenis te ontlokken. Rechters prikken daar wel doorheen. Of zijn zelf amateurpsychologen, hoe je het ook wil zien.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:48 schreef Bolkesteijn het volgende:
Precies, allerlei visies zijn mogelijk als je de amateurpsycholoog uit gaat hangen.
Niemand kan door dit alles met zekerheid zeggen dat hij liegt of dat hij de waarheid spreekt. Met andere woorden, deze 'bekentenis' is absoluut geen bewijs. Iedereen heeft een mening, maar 100% zeker kun je nooit zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef AryaMehr het volgende:
Tot nu toe lijkt het gewoon alsof Joran wilt opscheppen tegenover Patrick. Hoe hij praat, en vooral hoe hij zich gedraagt. Peter heeft hier naar mijn mening een grote fout gemaakt door Patrick te profileren als een ''wietkweker''. Maar er komt nog meer.
Dat geldt voor elke bekentenis, het gaat meer om geloofwaardigheid, redelijke zekerheid.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:56 schreef scanman01 het volgende:
Niemand kan door dit alles met zekerheid zeggen dat hij liegt of dat hij de waarheid spreekt. Met andere woorden, deze 'bekentenis' is absoluut geen bewijs. Iedereen heeft een mening, maar 100% zeker kun je nooit zijn.
Maar het moet 'overtuigend' bewezen zijn. Ik vind het rommel deze uitzending en ik stoor me er aan dat er zo'n hype omheen gemaakt wordt. Peter claimde met bewijs te komen, dat is nog niet gebeurd.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:58 schreef speknek het volgende:
Dat geldt voor elke bekentenis, het gaat meer om geloofwaardigheid, redelijke zekerheid.
Ik zit in andere topics te lezen over de uitzending en daar is het ongeveer 50/50 . De helft gelooft deze bekentenis en de helft niet. Dus redelijke zekerheid is daar absoluut niet aanwezig.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:58 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat geldt voor elke bekentenis, het gaat meer om geloofwaardigheid, redelijke zekerheid.
Inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Maar het moet 'overtuigend' bewezen zijn. Ik vind het rommel deze uitzending en ik stoor me er aan dat er zo'n hype omheen gemaakt wordt. Peter claimde met bewijs te komen, dat is nog niet gebeurd.
Tunnelvisiequote:Op zondag 3 februari 2008 23:09 schreef scanman01 het volgende:
Peter gelooft zijn bekentenis meteen... maar gelooft niet dat het meisje zomaar is gestorven. Peter is wel erg selectief in wat hij gelooft en wat niet.
Met al die TRUers en linkse idealisten hier, hecht ik zelf niet al teveel waarde aan wat men denkt.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef scanman01 het volgende:
Ik zit in andere topics te lezen over de uitzending en daar is het ongeveer 50/50 . De helft gelooft deze bekentenis en de helft niet. Dus redelijke zekerheid is daar absoluut niet aanwezig.
True, een bekentenis is geen bewijs. Maar er waren natuurlijk al allemaal andere bewijzen die naar hem wezen. Misschien nog steeds niet genoeg voor een veroordeling, maar het is nu natuurlijk aan justitie om iets te doen met de andere dingen die hij gezegd heeft.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef Bolkesteijn het volgende:
Maar het moet 'overtuigend' bewezen zijn. Ik vind het rommel deze uitzending en ik stoor me er aan dat er zo'n hype omheen gemaakt wordt. Peter claimde met bewijs te komen, dat is nog niet gebeurd.
Hij was toen 17, minderjarig dus.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef Rygar het volgende:
Een jongen van net 18 die wel een wip wil maken.... welke jongen van 18 niet.
Meisje heeft coke genomen + flink gezopen, vergeet niet dat ze net afgekickt was voordat ze naar aruba ging.
Misschien begaf haar lever het? Misschien haar hart? De combinatie drugs en alcohol (75% + hele dag al zuipen) is gewoon fataal.
Het was net pech dat Joran op dat moment met haar was, het had ook in de kroeg kunnen gebeuren of adat ze 'smorgens dood in bed gevonden was.
En dat je dan paniek krijgt dat kan ik me voorstellen... hij heeft het meisje geprobeert te reanimeren en haar op een bschutte plek gezet en belde zijn vriend om hulp... ja zou je kunnen zeggen waarom gen ambulance... idd maar hoe logisch denk je als je in paniek raakt?
Ik ben ook woedend op die gozer vanwege het feit dat hij tegen mij en de rest jarenlang heeft lopen liegen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Zelfs als-ie niet vervolgd wordt, dan kotst Nederland hem nu massaal uit en heeft-ie geen leven meer. En in Aruba ws ook.
Maar in paniek bel je dan toch juist ambulance??? das het enige logische...quote:Op zondag 3 februari 2008 23:15 schreef Rygar het volgende:
Een jongen van net 18 die wel een wip wil maken.... welke jongen van 18 niet.
Meisje heeft coke genomen + flink gezopen, vergeet niet dat ze net afgekickt was voordat ze naar aruba ging.
Misschien begaf haar lever het? Misschien haar hart? De combinatie drugs en alcohol (75% + hele dag al zuipen) is gewoon fataal.
Het was net pech dat Joran op dat moment met haar was, het had ook in de kroeg kunnen gebeuren of adat ze 'smorgens dood in bed gevonden was.
En dat je dan paniek krijgt dat kan ik me voorstellen... hij heeft het meisje geprobeert te reanimeren en haar op een bschutte plek gezet en belde zijn vriend om hulp... ja zou je kunnen zeggen waarom gen ambulance... idd maar hoe logisch denk je als je in paniek raakt?
Ja, en dat is waar we natuurlijk op uit zijn. Het zijn net de middeleeuwen hier.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef SEMTEX het volgende:
Zelfs als-ie niet vervolgd wordt, dan kotst Nederland hem nu massaal uit en heeft-ie geen leven meer. En in Aruba ws ook.
misschien GHB om d'r geil te makenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef JohnDope het volgende:
Waarschijnlijk heeft die joran dat meisje gewoon bedwelmd met ghb en is ze door die combinatie met de alcohol gestorven.
maw: Moord met voorbedachten rade.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:18 schreef Netstorm het volgende:
[..]
misschien GHB om d'r geil te maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |