lekker boeiend , als hij de zaak oplost is het toch mooiquote:Op zondag 3 februari 2008 23:27 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hij is op een walgelijke manier met deze zaak bezig geweest. Wat hij met de puttense zaak enzo gedaan heeft was formidabel. Maar vanaf het begin dat hij zich met deze zaak ging bemoeien had hij al last van een tunnelvisie.
Ik weet, ik weet, dat is ook het jammere aan dit verhaal.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:29 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
http://www.dag.nl/Nieuws/(...)-gewoon-bullshit.htm
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef Devrim_ het volgende:
Thies ies Pietur de Vrieus
Volgens mij is de zaak helemaal niet verder geholpenquote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef soepp het volgende:
[..]
lekker boeiend , als hij de zaak oplost is het toch mooi
kon zijn dat je iets gemist hadquote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ik weet, ik weet, dat is ook het jammere aan dit verhaal.
Hij lost alleen niets op. Wat we nu gezien hebben houdt nooit stand.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef soepp het volgende:
[..]
lekker boeiend , als hij de zaak oplost is het toch mooi
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:30 schreef Devrim_ het volgende:
Thies ies Pietur de Vrieus
Precies, zag er echt stom uitquote:
"That's why I'm phoning you"quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef pberends het volgende:
Laat het pikzuig-fragment zien aan de moeder!
quote:Op zondag 3 februari 2008 23:33 schreef Zhenar het volgende:
Hoe die moeder over haar lippen likt wanneer Joran vertelt "Ik wilde dat ze aan mijn pik ging zuigen"
Beter ¤¤. Die dollar is geen zak waard.quote:
De wereld een betere plaats maken, duh!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef pberends het volgende:
"Hij wil er van profiteren"
Wat doet Peter R. zelf dan???
Ready for a facial!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
De gezichtsuitdrukkingen van haar moeder
Ik vind het er nep uit zienquote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Cyberia18 het volgende:
De gezichtsuitdrukkingen van haar moeder
Als je 10 minuten hebt om dingen te laten zien... dan laat je die dingen zien!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Devrim_ het volgende:
This is only a part of it
LAAT DAT FRAGMENT ZIEN WAAR ZE AAN ZIJN PIK TREKT
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |