-edit- foto werkt niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef Mr.N het volgende:
Maar als ik het goed begrijp nu, wordt die "zogenaamde" vriend van hem (Joran) nu opgezocht, om uiteindelijk ook ondervraagd te worden?
Meestal wel ja... maar niet iedereen is gelijk. Feit is dat je nooit met 100% zekerheid kunt zeggen dat hij de waarheid spreekt of liegt.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef soepp het volgende:
[..]
wat weet jij dan van zijn achtergrond?
Ik denk persoonlijk als je echt onschuldig bent , dat je wel iets anders praat en doet
Mooie kikkerquote:Op zondag 3 februari 2008 22:48 schreef Croupouque het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ja, maar die is niet zo moeilijk te vinden, hoor.
Opvallendste vond ik dat ie ineens geen Antilliaans accent meer had, hij was even geen stoere gangster meer.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:40 schreef milagro het volgende:
wat mij betreft is dit geen verzonnen verhaal, hij meent wat hij zegt.
dit lijkt totaal niet op opscheppen, dat lokt die Anti ook niet uit, hij leeft met Joran mee, en Joran grijpt dat aan om te spuien.
zo ervaar ik het althans.
Dat is op zich al schandalig, ook al is hij nog zo'n asshole.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Strolie75 het volgende:
[..]
Z'n leven is wel voorbij ja.
Kan me niet voorstellen dat een werkgever ooit nog op hem staat te wachten.
Hij scheld ook veel minder. Hij is gewoon bewust van de camera's nu. Hij is bang dat het anders niet wereldwijd wordt uitgezonden.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:49 schreef speknek het volgende:
[..]
Opvallendste vond ik dat ie ineens geen Antilliaans accent meer had, hij was even geen stoere gangster meer.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Joran natuurlijk niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou nu nogal wantrouwig worden. Die vragen.
Sbs had Joran gewoon 5000 euro belasting vrij aan moeten bieden en dan zijn reactie filmen terwijl hij kijkt.quote:
Dat flikt hij constant ja...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef Liquidootje het volgende:
Gelukkig weet Peter R De Vries wel even te benadrukken wat wij moeten denken. Gelukkig! Anders wist ik niet wat ik moest denken.
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:53 schreef supersteve het volgende:
DAURYYYYYYYYYY JE BENT ER VANAF NU BIJ WHAHAHA MHUAUAUAUA
Dit was toch een langdurig project?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:51 schreef Cracka-ass het volgende:
Ik zou nu nogal wantrouwig worden. Die vragen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |