Die hef een poar mooie peuties onder de pisbak stoanquote:Op maandag 4 februari 2008 21:09 schreef Cutebutpsycho het volgende:
[..]
Geen van allen, maar als het moet dan Frans (ondanks dat ik ook totaaaaal niet op blonde mannen val.. de krullen he)
En Frans doet leuke quoties:
http://www.youtube.com/v/gvuMzg5HO1Q&rel=1
En ik hou van mannen met leuke quoties.
Dat zou echt fantastisch zijn!quote:Op zondag 10 februari 2008 16:54 schreef pleeborstel het volgende:
Ik hoop dat Anita vanavond haar herintrede doet
Ik vond Henk de leukste boer en Klarijn de leukste kandidaat en vond ze erg leuk samen, maar het wordt natuurlijk erg moeilijk als hij één van de anderen uit gaat kiezen en daar mee op vakantie gaat...quote:Op zondag 10 februari 2008 14:47 schreef boekjefotos.nl het volgende:
is er nog iemand die gelooft in...
Henk -> Klarijn
??
(buiten de aflevering om... zoals in een vorig seizoen boer Peter)
Inderdaad, de haarband is weg!! (quote:Op zondag 10 februari 2008 20:33 schreef Memento-Mori het volgende:
Zag ik dat met een schuin oog nou goed?
Nee, echt niet.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:37 schreef Sonja.B het volgende:
Hahaha de vrouwen willen Henk niet..goh..je verwacht het niet zeg.
En toch is het nog enorm leuk om te zien hoe ze maken dat ze wegkomen van het erf van onze bollenpeller *grijnst*quote:
Dat terwijl ik het aantal echte knuppels toch relatief vond meevallenquote:Op zondag 10 februari 2008 20:40 schreef MissX het volgende:
Het is dit jaar toch een stuk minder succesvol voor de mannen, als de vorige jaren.
idd! Toen ze werden voorgesteld bij de 1e aflevering had je iets van "er zitten echt normale mannen bij"quote:Op zondag 10 februari 2008 20:43 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat terwijl ik het aantal echte knuppels toch relatief vond meevallen
Maar Henk koos denk ik net iets te hippe dames
En Jan iets te suffe
De term fusie komt eerder in me op dan de term relatie iddquote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Wat een kutgesprekken met Agnes, hier zit toch geen passie in zeg.
lekker zakelijk inderdaad...maar wel realistisch...en in de voorzichtigheid en angst en onbekendheid die er in zit ook wel schattig, ergensquote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Misschien van binnen wel maar ze is niet zo open qua emoties.quote:Op zondag 10 februari 2008 20:44 schreef Silenus het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |