Stiemie, dat gaat vanzelf over.... kan alleen helaas ff duren..quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:09 schreef Stiemie het volgende:
Pff was jij dat nou laatst Kersjes? Met een super-sjago Devin?Ik hoop het want dan heb ik hoop dat dit nog voorbij gaat want laatst schreef je toch dat ie weer supervrolijk was?![]()
In de box -> weeeeeh
In de wipstoel -> weeeeh
In bed -> weeeh
Op schoot zitten -> weeeeh
Op haar buik liggen -> weeeeeh
Op haar rug liggen -> weeeeeh
Ondertussen gaat mama ook weeeehLaat iemand a.u.b. zeggen dat dit maar een fase / sprongetje is
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:45 schreef Deepfreeze het volgende:
Stiemie, het is gewoon een faseHoort erbij.. Chris was ook een paar dagen heel huilerig. Om dinsdag opeens te veranderen in het vrolijkste jongetje van de stad.. De hele dag lol. Dus dat komt met Linde vast ook wel goed.. Gewoon even doorbijten mams
Goh.. op zich logisch toch? Fruit is voor baby's veel lekkerder dan groente. (Zoeter.)quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:58 schreef Beaker het volgende:
Oke, we zijn eruit! Jet eet fruit, maar groente niet
Voorlopig dus maar lekker fruit geven en die groenten komen wel een keer! Gisteren hadden we worteltjes en een aardappel gepureerd en .....
alles kwam eruit!
![]()
Iemand ervaring hiermee?
jawel! Ik weet dat er een in Den Haag is, maar ik weet even niet meer hoe en waar. Ik zal eens voor je kijken, volgens mij ging het uit van een moedergroep van een van de borstvoedingsverenigingen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 11:02 schreef p_iglet het volgende:
Speelgroepen voor moeders/vaders met baby's bestaan vast niet he
quote:Op vrijdag 8 februari 2008 10:48 schreef _Flash_ het volgende:
Je had beter met groente kunnen beginnen denk ik dan.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 21:30 schreef S_oepstengel het volgende:
Iedereen enorm bedankt voor de steunende woorden, echt heel lief
Misschien heel dun een beetje vaseline smeren?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 09:10 schreef Troel het volgende:
Ruben heeft een opengesprongen zuigblaar op zijn lip waar hij last van heeft. Is daar eigenlijk wat aan te doen? Ik kan moeilijk iets van lippenbalsem erop smeren denk ik?
Ik heb voor Anna de nummer 3486, parelmoer met tulpen. Ik vind voor jongens die met die zebra zo leuk.quote:
Die heb ik gezien, die zijn leuk!quote:Op zondag 10 februari 2008 10:07 schreef Memmel het volgende:
[..]
Ik heb voor Anna de nummer 3486, parelmoer met tulpen. Ik vind voor jongens die met die zebra zo leuk.
Kersjes, je hebt helemaal gelijk. Het ging weer ouderwets over 'gelukkige huwelijken' en de 'hulpmiddelen'. We hadden de Christine le Duc leeggekocht voor haar. Hilarisch natuurlijk als de bruid to be een andere vriendin en ik daar de lol wel van in zien, maar de rest van het softballteam er iets te preuts voor is![]()
Gelukkig had manlief wel even gebeld naar opa en oma om te vragen hoe het ging. Alles natuurlijk goed. Ze had spruiten, rundvlees en kwark op.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |