Dit zegt Davinia, dus!

Nathan en Meike

Karin, as je het niet vertrouwt, "gewoon" de HAP bellen, hoor!
Kijk, Kersjes, weer helemaal happy

Devin klinkt weer heel lief! Helemaal goed

Stiemie, ook een

voor jou. Hopelijk kan je echt even bijkomen nu Linde even bij je ouders is.
Beaker, heeft het ontbijt gesmaakt?
ik voel me een beetje ontaarde moeder als ik jullie zo lees (nou is mijn moeder overleden, dus dat past een beetje moeilijk op, maar dat terzijde) eli is al wezen logeren bij mensen! vond ik wel moeilijk, maar toch gedaan. ik heb er dus totaal geen moeite mee om eli even een paar uurtje s bij iemand te dumpen. niet iedereen, uiteraard, maar toch.
Eli heeft vannacht eventje een nacht gemaakt van half tien tot vanochtend 11

We moesten er wel om vier uur uit omdat we vergeten waren de baby-unit van de babyfoon op te laden

en 1 keertje speen of zo.
Heb nu net wel 210cc water + FV erin gegooid ipv 180. Ging ook glad op.
En verder is hij heeeeel lief

Is nu weer in de box aan het spelen. Als hij op schoot zit, kan hij al bijna/een beetje los zitten. Maar niet direct na een voeding, want dan komt het er weer uit door de inspanning.
Ik heb eigenlijk 2 vraagjes:
1. als jullie met beeb onder de douche gaan, wassen jullie jezelf dan ook met zwitsal/natusan/baybspul? ik heb namelijk palmolive met iets van notenextract en dat vind ik een beetje eng voor eli (PR wil zich er al niet mee wassen, laat staan dat ik er dan een 5 mnd oude baby in was) en om nou zelf naar zwitsal te gaan stinken vind ik ook zoiets...
2. ik heb het idee dat eli zijn speentje niet echt meer nodig heeft, PR gelooft me niet en propt gewoon de speen erin. maar ik ben een beetje bang dat we nu een gewoonte gaan creeeren en dat is veel moeilijker te breken... zoals vanochtend, krijsen (honger), speeltje erbij en hij was weer zoet. maar als hij zijn speen ziet, gaat hij er wel naar graaien, maar niet brullen als hij (de speen) niet komt... en het is wel uitermate schattig om te zien hoe eli worstelt om die speen in zijn mondje te krijgn. maar of dat nou de moeite van later afwennen waard is?

wat vinden jullie?
Anti-globalisten aller landen verenigt u!
bronMjin eerste AKQ:
Algemene Kennis Quiz Deel 547