Alstuquote:
Ten eerste, dat is de concurrentquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is de concurrent... Ten tweede, die zou jij moeten volgen want het is goed geschreven...
Aha,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Concurrent? Waar heb je het over?
Enne, ik had het niet over de schrijfwijze maar over de betekenis
quote:
Bemoei jij je eens even ergens anders mee... En lees eerst ff voor je gaat blaffen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of doe je alsof?
Nee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en dat baseer je op de uitgebreide specificaties van Rockstar over de PC release toch?
maar een aantal punten missen:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?Ik mag er van uit gaan dat er veel PC's zijn die GTA4 kunnen draaien @ 60 fps.
Is natuurlijk enkel voor CRT'squote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef ScarFace- het volgende:
Precies, natuurlijk komt ie naar de pc, en dan ondersteund ie helemaal natuurlijk 60hz.
75Hz zou ook nog wel eens kunnen
Hij bedoelt meer dat je daar toch niets van merktquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope moderne LCD monitoren ondersteunen ook gewoon 75hz.
Zo ook mijn Viewsonic
Hehe, blijft altijd hetzelfde??quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat je daar toch niets van merktOf een lcd 60 of 300.000hz. Het beeld blijft altijd hetzelfde.
Maare tof dat jij een 75hz lcd hebt
Je hebt geen idee waar je het over hebt he. En ziet jouw apperatuur als patsspullen. Duurder is beter. Niewer is stoerderquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hehe, blijft altijd hetzelfde??
Maarja net als VGA en DVI gebruik ik liever hoge kwaliteit DVI dus, dat het verschil klein is, tja, er is wel een verschil, word ook niet voor niets uitgevonden![]()
Jaah, het is voor hoge resoluties, ikweet
Ik bedoelde dat het verschil tussen DVI en VGA echt klein is, beeldkwaliteit dan, maar de resolutie kan wel hoger over DVI.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he. En ziet jouw apperatuur als patsspullen. Duurder is beter. Niewer is stoerder
Houden zo gewoon dusPatsen is tof
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat je lult he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Paxlie het volgende:
1) gaat GTA 4 uberhaupt 60 fps ondersteunen?
Want?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat je lult he.
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Want?
Wie zegt dat ze idd hoger dan zoveel fps gaan toestaan om geen rare glitches te krijgen? Het valt nogal op als je eerst 60fps hebt en dan door explosies nog maar de helft. Dat valt op dus ik kan me voorstellen dat als het spel echt zwaar wordt ze er een frame limiter aan hangen.
Als het goed is merk je dat ook niet, maar volgens mij zitten ze in alle games om ervoor te zorgen dat de tijd goed blijft lopen en alles niet supersnel gaat. Denk maar aan een oude dos-game die je draait op een te snelle pc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.
Waar zie je uberhaupt een frame limiter?
Tot nu toe heb ik geen enkele game dergelijk iets meegemaakt.
Oke... Ik kan het niet standaard selecteren... (samsung 226bw) Dus ik dacht het kan niet... Maar 60 hz is wel de native refresh...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope moderne LCD monitoren ondersteunen ook gewoon 75hz.
Zo ook mijn Viewsonic
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |