Dat valt dus wel mee en precies waarom ik ook een Playstation 2 controller gebruik voor op de PC. Op de voet in GTA is de PC veel en veel beter.. maar zodra je op een motor of in een auto stapt... ja, doei. Doe mij maar drukgevoelige knoppen en een pookje bij het sturen.quote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef MazeMouse het volgende:
De ultieme reden waarom ik nooit op een console zou gamen:
Tobo+Muis ownt de controller
Ben het gruwelijk met je eensquote:Op vrijdag 14 maart 2008 23:26 schreef MazeMouse het volgende:
De ultieme reden waarom ik nooit op een console zou gamen:
Tobo+Muis ownt de controller wat Word en Excel betreft.
Ja maar nee ma... ah gvdquote:Op vrijdag 14 maart 2008 17:07 schreef MMaRsu het volgende:
Gozer wtf lul je als je mijn posts had gelezen wist je dat ik de eerdere gta's op PC prefereer.
mij een console fanboy noemen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
quote:Op maandag 17 maart 2008 21:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Ja maar nee ma... ah gvdSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
WTF JONGEUH HOUDT JE PC FANBOY BEK!!!!!!![]()
![]()
Meh, dat zeiden ze ook 4 jaar geleden.quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
De enige reden waarom PCgaming nog niet dood is komt door de spellen die je online kan spelen tegen anderen. Want denk dat 70 % van de pcgames gedowload word.
Over een aantal jaar is het doeidoei pc gaming.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 17:30 schreef Edwinuss het volgende:
De enige reden waarom PCgaming nog niet dood is komt door de spellen die je online kan spelen tegen anderen. Want denk dat 70 % van de pcgames gedowload word.
Over een aantal jaar is het doeidoei pc gaming.
quote:Op dinsdag 18 maart 2008 11:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.quote:Op zondag 23 maart 2008 14:56 schreef Skwish het volgende:
[..]
.
Waarom lijkt het soms dat console gamers te jong zijn om uberhaupt spellen te mogen spelen.
Kunnen ze het niet bij Mario Kart houden?
Je hebt besides een heul dure pc ook vast een heul dikke pik of niet?quote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.
Is dan ook een goed advies om te sparen voor een dikke pcquote:Op zondag 23 maart 2008 15:11 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Waarschijnlijk omdat een beetje gamepc al snel boven de 1000 euro uitkomt en hun ouders dat niet willen neerleggen. Dus kunnen ze alleen maar met consules spelen en maken ze zichzelf wijs dat het ook beter is.
Wat heb je dan? De graphics zijn maar minimaal beter.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:31 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Is dan ook een goed advies om te sparen voor een dikke pc![]()
Kost wat tijd maar dan heb je ook wat.
Maar worden wel steeds beter aangezien de pc evolueert en een console niet...quote:Op zondag 23 maart 2008 21:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Wat heb je dan? De graphics zijn maar minimaal beter.
Ook op een console zijn nieuwere games altijd mooier als oudere. En om de zes jaar verschijnt een nieuwe console waar er een hele grote stap qua graphics wordt gemaakt. Dus ook op de consoles worden graphics steeds mooier, alleen is het (veel) goedkoper.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:23 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Maar worden wel steeds beter aangezien de pc evolueert en een console niet...
Allleen moet je wel een jaar of 6 wachten op een vervolgconsole... Videokaarten worden veel sneller geupdate met nieuwe functies... Zie straks ook DX10.1... En een nieuwe console van 600 eurie of een vidkaart van 300 zit nogal wat verschil in... Vanaf nu lopen de consoles al achter op de PC, dus ook de komende 5 jaar...quote:Op maandag 24 maart 2008 18:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ook op een console zijn nieuwere games altijd mooier als oudere. En om de zes jaar verschijnt een nieuwe console waar er een hele grote stap qua graphics wordt gemaakt. Dus ook op de consoles worden graphics steeds mooier, alleen is het (veel) goedkoper.
Een videokaart is niet het enige wat je moet upgraden, processor en RAM heb je ook nodig. Ook update je je videokaart misschien wel twee of drie keer zoveel als dat je een nieuwe console koopt. Dus ben je als PC-speler veel, veel duurder uit.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Allleen moet je wel een jaar of 6 wachten op een vervolgconsole... Videokaarten worden veel sneller geupdate met nieuwe functies... Zie straks ook DX10.1... En een nieuwe console van 600 eurie of een vidkaart van 300 zit nogal wat verschil in... Vanaf nu lopen de consoles al achter op de PC, dus ook de komende 5 jaar...
Ben ik het niet mee eens... Ram en Processor kun je erg lang mee doen... EN ik update me vidkaart enkel als ik weet dat het echt nieuwe functies bied en niet enkel hogere framerates heeft....quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een videokaart is niet het enige wat je moet upgraden, processor en RAM heb je ook nodig. Ook update je je videokaart misschien wel twee of drie keer zoveel als dat je een nieuwe console koopt. Dus ben je als PC-speler veel, veel duurder uit.
Daarbij komt dat het spel waar het in dit topic om draait, GTA, ook voor de console wordt gemaakt. Dus zullen de graphics op PC nooit ontzettend veel beter zijn dan op console.
De graphics zullen op de pc hooguit hoekiger en schokkiger worden, nou whoepdiedoe.quote:Op maandag 24 maart 2008 19:10 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Een videokaart is niet het enige wat je moet upgraden, processor en RAM heb je ook nodig. Ook update je je videokaart misschien wel twee of drie keer zoveel als dat je een nieuwe console koopt. Dus ben je als PC-speler veel, veel duurder uit.
Daarbij komt dat het spel waar het in dit topic om draait, GTA, ook voor de console wordt gemaakt. Dus zullen de graphics op PC nooit ontzettend veel beter zijn dan op console.
Persoonlijk natuurlijk.quote:Op maandag 24 maart 2008 20:00 schreef ScarFace- het volgende:
Gamen op de pc speelt veel lekkerder weg.
Je kunt ook nog eens veel meer erop doen behalve gamen films kijken, noem het allemaal maar op.
Games op de pc zijn ook nog eens goedkoperen zoals ik al zei het speelt veel lekkerder op de pc.
De meeste games tenminste.
Onderuit hangen op de bank is leuk, maar zo ga je toch geen halflife spelen![]()
Pc is gewoon veel fijner, fokken gaat ook via de pc dus jullie console fanboys hebben wel een pc.
Koop dan gelijk een vette pc waar je alles mee kunt
Dat valt wel mee hoorquote:Op zondag 23 maart 2008 21:12 schreef SuperFruitig het volgende:
[..]
Je hebt besides een heul dure pc ook vast een heul dikke pik of niet?
Een goede gamepc geeft nu hetzelfde beeld als een consule. Over twee jaar is de PC weer 100x beter dan een consule en dan moet je nog 4 jaar wachten voordat je weer een vooruitgang krijgt op je consule. PC zorgt ervoor dat je altijd goede graphics houdt, het kost wel iets meer maar dan heb je wel altijd de beste gameervaring.quote:Op maandag 24 maart 2008 18:35 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Ook op een console zijn nieuwere games altijd mooier als oudere. En om de zes jaar verschijnt een nieuwe console waar er een hele grote stap qua graphics wordt gemaakt. Dus ook op de consoles worden graphics steeds mooier, alleen is het (veel) goedkoper.
dat is echt keihard gelul. Bij een console kan er namelijk specifiek voor een hardware-set geprogrammeerd worden en dat zal bij een pc gewoon nevernooitniet kunnen. Tegen de tijd dat de pc een voorsprong gaat krijgen heeft de console al zeker 6 jaar zijn ding gedaan.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:36 schreef Arnold_fan het volgende:
[..]
Een goede gamepc geeft nu hetzelfde beeld als een consule. Over twee jaar is de PC weer 100x beter dan een consule en dan moet je nog 4 jaar wachten voordat je weer een vooruitgang krijgt op je consule. PC zorgt ervoor dat je altijd goede graphics houdt, het kost wel iets meer maar dan heb je wel altijd de beste gameervaring.
Nee.quote:Op maandag 24 maart 2008 21:41 schreef Paxlie het volgende:
[..]
dat is echt keihard gelul. Bij een console kan er namelijk specifiek voor een hardware-set geprogrammeerd worden en dat zal bij een pc gewoon nevernooitniet kunnen. Tegen de tijd dat de pc een voorsprong gaat krijgen heeft de console al zeker 6 jaar zijn ding gedaan.
en als je kijkt naar wat het kost om het ook daadwerkelijk mooier te draaien ben je 2000 euro kwijt terwijl ik voor 600 euro een ps3 heb gekocht die gewoon 6 jaar op top niveau meedraait.quote:Op maandag 24 maart 2008 22:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nee.
Nu is de ps3 net uit, volgens jou heeft ie nu de meeste voorsprong.
Games op de pc zien er alsnog beter uit![]()
Natuurlijk, er zijn wel games die lelijk zijn maar dat heb je op de ps3 ook.
Maar bijvoorbeeld half life 2 die is goed ontwikkeld voor de pc, later ook naar de ps3 gekomen die ziet er echt wel beter uit op de pc![]()
Ze ontwikkelen trouwens gewoon voor de nieuwste hardware, als je dat niet hebt kun je het wat lager zetten, richting console nivo zegmaar
Denk het niet he... Jij wilde zeggen dat de PS2 2 jaar geleden nog even goed eruit zag als de PC?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en als je kijkt naar wat het kost om het ook daadwerkelijk mooier te draaien ben je 2000 euro kwijt terwijl ik voor 600 euro een ps3 heb gekocht die gewoon 6 jaar op top niveau meedraait.
GTA San Andreas was op PC heel erg veel mooier wou je zeggen?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:15 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Denk het niet he... Jij wilde zeggen dat de PS2 2 jaar geleden nog even goed eruit zag als de PC?
Nee hoor, 1000 euro.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 08:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en als je kijkt naar wat het kost om het ook daadwerkelijk mooier te draaien ben je 2000 euro kwijt terwijl ik voor 600 euro een ps3 heb gekocht die gewoon 6 jaar op top niveau meedraait.
Wat ik al eerder heb gezegd... De meeste games worden NIET geoptimaliseerd voor de PC... En ja GTA SA zag er wel iets beter uit ja...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
GTA San Andreas was op PC heel erg veel mooier wou je zeggen?
Nee, maar het draait tenminste vloeiend. Als ik de PC versie van GTA4 speel dan is dat dus @ 60fps in tegenstelling tot de console versies.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 09:22 schreef Jovatov het volgende:
[..]
GTA San Andreas was op PC heel erg veel mooier wou je zeggen?
Alleen is de PC-versie nog niet geconformeerd...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar het draait tenminste vloeiend. Als ik de PC versie van GTA4 speel dan is dat dus @ 60fps in tegenstelling tot de console versies.
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Alleen is de PC-versie nog niet geconformeerd...
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:03 schreef RudyCarell het volgende:
Alleen is de PC-versie nog niet geconformeerd...
en dat baseer je op de uitgebreide specificaties van Rockstar over de PC release toch?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 11:59 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee, maar het draait tenminste vloeiend. Als ik de PC versie van GTA4 speel dan is dat dus @ 60fps in tegenstelling tot de console versies.
Alstuquote:
Ten eerste, dat is de concurrentquote:
quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:12 schreef RudyCarell het volgende:
[..]
Ten eerste, dat is de concurrent... Ten tweede, die zou jij moeten volgen want het is goed geschreven...
Aha,quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:18 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Concurrent? Waar heb je het over?
Enne, ik had het niet over de schrijfwijze maar over de betekenis
quote:
Bemoei jij je eens even ergens anders mee... En lees eerst ff voor je gaat blaffen...quote:Op dinsdag 25 maart 2008 15:24 schreef Flashwin het volgende:
[..]
ben je nou zo dom of doe je alsof?
Nee?quote:Op dinsdag 25 maart 2008 14:30 schreef Paxlie het volgende:
[..]
en dat baseer je op de uitgebreide specificaties van Rockstar over de PC release toch?
maar een aantal punten missen:quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:32 schreef Ruzbeh het volgende:
[..]
Nee?Ik mag er van uit gaan dat er veel PC's zijn die GTA4 kunnen draaien @ 60 fps.
Is natuurlijk enkel voor CRT'squote:Op woensdag 26 maart 2008 13:09 schreef ScarFace- het volgende:
Precies, natuurlijk komt ie naar de pc, en dan ondersteund ie helemaal natuurlijk 60hz.
75Hz zou ook nog wel eens kunnen
Hij bedoelt meer dat je daar toch niets van merktquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope moderne LCD monitoren ondersteunen ook gewoon 75hz.
Zo ook mijn Viewsonic
Hehe, blijft altijd hetzelfde??quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:06 schreef disjfa het volgende:
[..]
Hij bedoelt meer dat je daar toch niets van merktOf een lcd 60 of 300.000hz. Het beeld blijft altijd hetzelfde.
Maare tof dat jij een 75hz lcd hebt
Je hebt geen idee waar je het over hebt he. En ziet jouw apperatuur als patsspullen. Duurder is beter. Niewer is stoerderquote:Op woensdag 26 maart 2008 14:11 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Hehe, blijft altijd hetzelfde??
Maarja net als VGA en DVI gebruik ik liever hoge kwaliteit DVI dus, dat het verschil klein is, tja, er is wel een verschil, word ook niet voor niets uitgevonden![]()
Jaah, het is voor hoge resoluties, ikweet
Ik bedoelde dat het verschil tussen DVI en VGA echt klein is, beeldkwaliteit dan, maar de resolutie kan wel hoger over DVI.quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:13 schreef disjfa het volgende:
[..]
Je hebt geen idee waar je het over hebt he. En ziet jouw apperatuur als patsspullen. Duurder is beter. Niewer is stoerder
Houden zo gewoon dusPatsen is tof
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat je lult he.quote:Op dinsdag 25 maart 2008 22:42 schreef Paxlie het volgende:
1) gaat GTA 4 uberhaupt 60 fps ondersteunen?
Want?quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:24 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Je hebt volgens mij geen flauw idee wat je lult he.
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Want?
Wie zegt dat ze idd hoger dan zoveel fps gaan toestaan om geen rare glitches te krijgen? Het valt nogal op als je eerst 60fps hebt en dan door explosies nog maar de helft. Dat valt op dus ik kan me voorstellen dat als het spel echt zwaar wordt ze er een frame limiter aan hangen.
Als het goed is merk je dat ook niet, maar volgens mij zitten ze in alle games om ervoor te zorgen dat de tijd goed blijft lopen en alles niet supersnel gaat. Denk maar aan een oude dos-game die je draait op een te snelle pc.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.
Waar zie je uberhaupt een frame limiter?
Tot nu toe heb ik geen enkele game dergelijk iets meegemaakt.
Oke... Ik kan het niet standaard selecteren... (samsung 226bw) Dus ik dacht het kan niet... Maar 60 hz is wel de native refresh...quote:Op woensdag 26 maart 2008 14:04 schreef ScarFace- het volgende:
[..]
Nope moderne LCD monitoren ondersteunen ook gewoon 75hz.
Zo ook mijn Viewsonic
Maar dan is het niet zo dat de maker zelf een limiter implementeert.quote:Op donderdag 27 maart 2008 11:03 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Als het goed is merk je dat ook niet, maar volgens mij zitten ze in alle games om ervoor te zorgen dat de tijd goed blijft lopen en alles niet supersnel gaat. Denk maar aan een oude dos-game die je draait op een te snelle pc.
jawelquote:Op donderdag 27 maart 2008 13:12 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Maar dan is het niet zo dat de maker zelf een limiter implementeert.
GTAI en GTAII hadden beide een frame limiter, kijk maar in de .txt bestanden.quote:Op donderdag 27 maart 2008 10:48 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Als dat zo was, was dat bij de vorige delen ook gebeurd.
Waar zie je uberhaupt een frame limiter?
Tot nu toe heb ik geen enkele game dergelijk iets meegemaakt.
GTA1 en 2 komop hoor, die spellen waren notabene nog op de PS1 te spelen...quote:Op vrijdag 28 maart 2008 08:26 schreef McGilles het volgende:
[..]
GTAI en GTAII hadden beide een frame limiter, kijk maar in de .txt bestanden.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |