Zullen we daar een huwelijk laten plaatsvinden?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:36 schreef conleche het volgende:
Ik wil ook wel naar dat strand!
Voor een misdaadverslaggever ligt dat wel even wat anders dan voor de dader, lijkt mequote:Op zondag 3 februari 2008 21:36 schreef Vidacz het volgende:
Peter die Joran verwijt er munt uit te slaan. Dat doet hij zelf natuurlijk niet.
Goed planquote:Op zondag 3 februari 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Zullen we daar een huwelijk laten plaatsvinden?
Vast iet. Met al die reclame er tussen.quote:
Nee, natuurlijk niet. Het gaat hem om de waarheid en rechtvaardigheid, niet om eer en roem. Hoe durf je!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:36 schreef Vidacz het volgende:
Peter die Joran verwijt er munt uit te slaan. Dat doet hij zelf natuurlijk niet.
Het komt op hetzelfde neer. Flink cashen dankzij een trieste gebeurtenis.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:37 schreef Greys het volgende:
[..]
Voor een misdaadverslaggever ligt dat wel even wat anders dan voor de dader, lijkt me
Mwah, je hebt iedere 3 minuten plaspauze en koffiebreak. Moet lukken.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef TheSorrow het volgende:
Het voorvocht loopt al uit mn penis, wát een spanning
Opgelost.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef Arcee het volgende:
Waarom staat dit sticky? Daar kijkt niemand.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Maes het volgende:
En Reclame
haha!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Justah het volgende:
Kerel doet me denken aan "Mabel ken je mij nog?"..
Peter is niet toevallig de hoofdverdachte die haar als laatste heeft gezien, cruciaal verschil. Daarnaast zijn Peter's bedoel iets meer moreel verantwoord.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:36 schreef Vidacz het volgende:
Ja die associatie had ik ook directquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Justah het volgende:
Kerel doet me denken aan "Mabel ken je mij nog?"..
kom over 1 uur en 59 minuten nog even kijken, dan zal peter het vertellen..quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef motorbloempje het volgende:
hè, fijn, ik hoef niet te kijken, maar word hier toch op de hoogte gehouden
heeftie't gedaan?
Mee eens ja, dit gaat wel erg ver.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Taurus het volgende:
Toch vind ik het ook 'n naar gezicht hoe die Joran geen idee heeft dat ie wordt gefilmd, best vreemd dat dat zomaar mag? Ik had die beelden buiten en in de auto bijvoorbeeld niet verwacht, ik dacht dat ze 'm alleen gefilmd hadden - of in ieder geval alleen de beelden toonden - van toen hij bekende.
Op 2 uur? Hmmm.. ik gok op 7 van minstens 5 minuten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef MissyMirjaM het volgende:
hoeveel reclame blokken schatten jullie in?
ik gok op 8![]()
Ik vind het ook wel erg ver gaan hoor. En stel nou dat ie onschuldig was, dan was ie ook gewoon een half jaar lang stiekem gefilmd geweest....quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Taurus het volgende:
Toch vind ik het ook 'n naar gezicht hoe die Joran geen idee heeft dat ie wordt gefilmd, best vreemd dat dat zomaar mag? Ik had die beelden buiten en in de auto bijvoorbeeld niet verwacht, ik dacht dat ze 'm alleen gefilmd hadden - of in ieder geval alleen de beelden toonden - van toen hij bekende.
Zoveel??quote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef WillemThe5th het volgende:
wettelijk mag 8minuten per 20minuten (als ik het goed heb)
Toch is het een geval van pot en ketel. Peter sprak er met walging over, alsof het echt niet kan. Tuurlijk, van hem kan het nog. Maar het is lichtelijk hypocriet.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef TC03 het volgende:
[..]
Peter is niet toevallig de hoofdverdachte die haar als laatste heeft gezien, cruciaal verschil. Daarnaast zijn Peter's bedoel iets meer moreel verantwoord.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef worldpimber het volgende:
Wat een zeikerds hier zeg.
En wat moet Joran met die ouwe zak.
Ja idd...quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Taurus het volgende:
Ja, is dat dan wel goed bewijsmateriaal?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Taurus het volgende:
Het mag niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:39 schreef Taurus het volgende:
Dat is dan wel weer zoquote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Brammetje het volgende:
Niet zeiken over die reclame jongens, er zat namelijk geen reclame tussen de 2 programma's in, dit is altijd zo. Alleen zal de reclame iets langer zijn dan gemiddels
Nee maximaal 20 minuten per uur, in blokken van maximaal 8 minuten.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef WillemThe5th het volgende:
wettelijk mag 8minuten per 20minuten (als ik het goed heb)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |