ik wacht op de 9800 serie van nVidiaquote:Op zondag 2 maart 2008 00:10 schreef dikkedorus het volgende:
Don't feed the troll.
Eli, heb je nou al een nieuwe GPU?
als jij 2de hands bij elkaar geraapte zooi koopt zal het ook niet werken neequote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:26 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Inderdaad. En de kwaliteit is ook zoveel beter. Heb ik liever iets was lelijk is en rete goed.
Dan dat ik iets moois heb en alleen maar problemen.
Er zit natuurlijk een groot verschil tussen licht geratel en een snijdend hoge pieptoon inclusief HDD-seeks waar een boorhamer trots op zou zijn. Ik denk dat veel mensen die klagen over de geluidsproductie van hun PC niet half weten wat er mogelijk, het is echt goed mogelijk om een PC met 5 HDD's, twee grafische kaarten en een flink overgeklokte processor stil te krijgen (en ik kan het wetenquote:
Strikt gezien kun je nog steeds wel toe met een HDD van 40 GB, alleen meer is zoveel handiger. Als geld geen beperkingen oplegt (en zoveel kosten 5 HDD's nou ook weer niet) dan is het goed om te kijken naar wat handig is. Ik heb nu in totaal 480 GB opslagruimte voor data (dus geen programmatuur, gewoon muziek, document en films) en dat is gewoon handig. Alle CD's met programmatuur heb gekopieerd naar de HDD, al mijn muziek heb ik er op staan en ik ben bezig met rippen van mijn DVD's naar de HDD. Het voordeel is dat je makkelijk bij alle software kunt, en dat je geen CD's of DVD's meer op hoeft te zoeken als je films of muziek wil luisteren.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 00:05 schreef Tournesol het volgende:
Meer dan 500 gb opslag is overkill.. minder downloaden.. kijken kun je toch niet. Ik ben iig weer genezen van de download ziekte.
Super, ik heb een tijdje toegang gehad tot een 100 MBit/s mirror voor mijn webradio (vooral elektro, trance), maar toen die mirror niet meer beschikbaar was heb ik mijn webradio maar opgedoekt want het onmogelijk op een 1 MBit up-lijn een beetje fatsoenlijke bandbreedte (zelfs met Ogg lukt het niet) te regelen voor de luisteraars. Eens kijken wat ik met dat progsel kan bereiken.quote:Op vrijdag 29 februari 2008 11:23 schreef MailGozer het volgende:
http://streamerp2p.com
Ik ga naar de![]()
Succes
Opzich maken ze wel goede PC's maar er zitten toch wel grote minpunten aan de upgradebaarheid. De iMac valt wat dat betreft sowieso af, dat is echt een huisvrouwen PC. De Mac Pro is een PC die ik heel erg mooi vindt, en die is ook zeker niet duur, toch zit je ook hier met het probleem dat de Mac Pro niet goed aan te passen is aan je eigen wensen. Zo is het niet mogelijk om een RAID-5 array te draaien en een stevige grafische kaart geschikt om te gamen is ook niet mogelijk. Verder kan MacOS geen Autocad draaien, wat tegenwoordig goed op te lossen is door Windows op je Mac te draaien, maar goed daar koop ik natuurlijk geen Mac voor.quote:Op zaterdag 1 maart 2008 23:23 schreef Flatus het volgende:
Apple is meesterlijk
quote:Op zondag 2 maart 2008 02:05 schreef Elixabete het volgende:
[..]
Dit is appels met peren vergelijken.
Kansloos dus.
two 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon ( 8 core) Processorquote:Op zondag 2 maart 2008 02:07 schreef Elixabete het volgende:
[..]
als jij 2de hands bij elkaar geraapte zooi koopt zal het ook niet werken nee
En iemand die normaal met computers omgaat zal er ook geen problemen mee hebben.
Goh, tof zeg. Specs posten.quote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
two 3,2 GHz Quad-Core Intel Xeon ( 8 core) Processor
32GB (8 x 4GB) Geheugen
300GB 15,000-rpm SAS Harde schijf 4x
NVIDIA Quadro FX 5600 1.5GB (Stereo 3D, two dual-link DVI) 2x
Apple Cinema HD Display (30" flat panel)
AirPort Extreme card (Wi-Fi)
Apple Wireless Keyboard (English) + Mac OS X
Apple wireless Mighty Mouse
Quad Channel 4Gb Fibre Channel PCI Express Card
Xsan 2 included
Dit kansloos? En 2e hands troep ?
Wat laat jij je kennen Elixabete.
Wat jaloezie wel niet allemaal doet.
lachertje
En jij hebt dat staan? of is het enkel wat Mac KAN leveren, want met een windows-based doosje kan je probleemloos even zwaar / zwaarder gaan hoor. Spulletje hierboven kost je rond de 18.000¤...quote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
32GB (8 x 4GB) Geheugen
Xsan 2 included
lachertje
Grappig dat je op MSN je laptop stond te pronkenquote:Op zondag 2 maart 2008 11:16 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
[..]
32GB (8 x 4GB) Geheugen
Xsan 2 included
lachertje
quote:Op zondag 2 maart 2008 13:52 schreef Flatus het volgende:ik wil me niet aansluiten bij deze mac mongool. Wat een homo.
Qua warmteproductie zeker.quote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef Mastertje het volgende:
ik own iedereen er dik uit met mijn duron 800Mhz
Vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef Mastertje het volgende:
ik own iedereen er dik uit met mijn duron 800Mhz
is dat alles?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Vet!
ik own je er uit met mn nog werkende AMD 486 DX4 @ 120mhz!
Ik heb geen penisquote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef Cahir het volgende:
Zeg, is je e-penis echt groter met z'n overbodig dure kast vol gepropt met LED gevallen?
Ik had nog een vic-20, maar pwn'n¿ , nee nooit die behoefte gehadquote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is dat alles?
Ik pwn jullie met mijn Commodore 500
defineer lelijk pimp ding..quote:Op zondag 23 maart 2008 23:46 schreef dikkedorus het volgende:
Dat is een grapje, toch? Wat een lelijk pimpding.
Trouwens, Eli zit met een 3 maanden ban geloof ik, dus die zal hier niet snel meer posten gok ik.
en lichtjes?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef dikkedorus het volgende:
Ik definieer een lelijk pimpding als volgt:
A) Lelijke kast
B) Met veel onnodige prullaria zoals kijkraampjes, displays en overmatig gebruik van grates.
Dat dus.. Daarom zweer ik bij Lian-Li of gewoon een cleane kast, daar valt die Sharkoon ook niet echt onder met die achterlijk grote fan aan de zijkant. Toch jammer, breekt enorm af, net als een window zou doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef dikkedorus het volgende:
Ik definieer een lelijk pimpding als volgt:
A) Lelijke kast
B) Met veel onnodige prullaria zoals kijkraampjes, displays en overmatig gebruik van grates.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |