Vet!quote:Op zondag 9 maart 2008 15:47 schreef Mastertje het volgende:
ik own iedereen er dik uit met mijn duron 800Mhz
is dat alles?quote:Op maandag 10 maart 2008 11:06 schreef Ou-Tannu het volgende:
[..]
Vet!
ik own je er uit met mn nog werkende AMD 486 DX4 @ 120mhz!
Ik heb geen penisquote:Op maandag 10 maart 2008 12:48 schreef Cahir het volgende:
Zeg, is je e-penis echt groter met z'n overbodig dure kast vol gepropt met LED gevallen?
Ik had nog een vic-20, maar pwn'n¿ , nee nooit die behoefte gehadquote:Op maandag 10 maart 2008 12:27 schreef Elixabete het volgende:
[..]
is dat alles?
Ik pwn jullie met mijn Commodore 500
defineer lelijk pimp ding..quote:Op zondag 23 maart 2008 23:46 schreef dikkedorus het volgende:
Dat is een grapje, toch? Wat een lelijk pimpding.
Trouwens, Eli zit met een 3 maanden ban geloof ik, dus die zal hier niet snel meer posten gok ik.
en lichtjes?quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef dikkedorus het volgende:
Ik definieer een lelijk pimpding als volgt:
A) Lelijke kast
B) Met veel onnodige prullaria zoals kijkraampjes, displays en overmatig gebruik van grates.
Dat dus.. Daarom zweer ik bij Lian-Li of gewoon een cleane kast, daar valt die Sharkoon ook niet echt onder met die achterlijk grote fan aan de zijkant. Toch jammer, breekt enorm af, net als een window zou doen.quote:Op maandag 24 maart 2008 00:54 schreef dikkedorus het volgende:
Ik definieer een lelijk pimpding als volgt:
A) Lelijke kast
B) Met veel onnodige prullaria zoals kijkraampjes, displays en overmatig gebruik van grates.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |