joost grooteman ken jij zo een figuur?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Roysen het volgende:
[..]
Ben hier net nieuw en ik kom gelijk een paar Joden tegen uit West-Friesland.Kom zelf uit Grootebroek.
Sjonnie![]()
Gabri
Nee ben een gierige jood, rij 16 hequote:Op zondag 3 februari 2008 21:16 schreef Jasza het volgende:
[..]
Oh ik d8 122 hehe![]()
Jij staat zeker ook altijd tegen de boarding te slaan daarboven![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Verdomde eigenwijs
Viva la afca
Maar zingen over de holocaust dat mag wel? Volgens mij zijn er toch iéts meer doden bij gevallenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Noshiba het volgende:
[..]
AAAAHHH koediekoediekoeee,
gaan ze het zo proberen
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:17 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Nee ben een gierige jood, rij 16 he
Waarom zit je niet op Zuid 2e ring eigenlijk dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ken veel figuren, maar hem blijkbaar niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Noshiba het volgende:
[..]
joost grooteman ken jij zo een figuur?
Nibbixwoud ultra'squote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Roysen het volgende:
[..]
Ben hier net nieuw en ik kom gelijk een paar Joden tegen uit West-Friesland.Kom zelf uit Grootebroek.
Sjonnie![]()
Gabri
Das me neefquote:Op zondag 3 februari 2008 21:20 schreef Jasza het volgende:
Ik ken wel een Joost met een achternaam van een kakkerlak.
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:33 schreef Noshiba het volgende:
IEMAND NOG EEN KAART OVER VOOR RODA UIT?
OF VIA VIA?

wat staat er op t kaartje voor prijs?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:34 schreef Jasza het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Probeer het 410 forum ofzo, daar word vrij vaak iets aangeboden, weet niet of het voor deze ook zo is omdat het vrij vervoer is
19 oidquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Noshiba het volgende:
[..]
wat staat er op t kaartje voor prijs?
Ik ga naggie pitte in limburg hehe.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:48 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Hollaaaa, zondag 04:00 naar kerkrade o.i.d.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |