Oh ja?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:48 schreef Jasza het volgende:
Mwa hij juicht meer naar de F-side enzo, toevallig scoortie aan die kant dusja maar hij is meer een F-side(zuid) gast.
Naja als je hem voor de wedstrijd en na de wedstrijd staat hij stukken langer voor Zuid dan voor 410, bij 410 loopt ie binnen 5 seconde door.quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Was een beetje een scheve zin, was dus vooral gebaseerd op na de wedstrijd enzo dat ie toch vrij lang voor Zuid staat altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Tja "hij is meer een zuidgast"
Bullshit! Hij vind het allebei belangrijk (zoals iedere Ajacied) maar in het stadion is hij meer gecharmeerd van 410.
Voor wie? of is dat niet gezegt?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:32 schreef Houniet het volgende:
Volgens Youri Mulder zitten er al een aantal wedstrijden scouts van Schalke op de tribune in de Arena.
Waarschijnlijk voor Maarten Stekelenburg.quote:
Vandaag zaten ze er voor niets iigquote:
Dan zien ze toch niks in Neuer.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:34 schreef Houniet het volgende:
[..]
Waarschijnlijk voor Maarten Stekelenburg.
Wil je niet ruilen voor Urby?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:22 schreef HeinekenAFCA het volgende:
Hofland is denk ik wel de slechtste verdediger op de Nederlandse velden. Tering, die gast heeft het voor elkaar gekregen om in 90 minuten de bal geen één keer naar een medespeler te spelen. Timmer uitgezonderd
Sjonniequote:Op zondag 3 februari 2008 22:13 schreef Jasza het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Heb je icon toch maar gejatquote:
Tsja, frustiesquote:Op zondag 3 februari 2008 21:18 schreef denthemen het volgende:
[..]
Maar zingen over de holocaust dat mag wel? Volgens mij zijn er toch iéts meer doden bij gevallen
Dat zeggen wij thuis ook altijdquote:Op zondag 3 februari 2008 22:27 schreef Loserkid het volgende:
Volgens mij juicht niemand zo mooi als Johnny.
Wij zeggen thuis altijd: "kut is kut zei de boer en hij neukte zijn varken'.quote:Op maandag 4 februari 2008 00:16 schreef Tommeke het volgende:
[..]
Tsja, frusties
[..]
Dat zeggen wij thuis ook altijd
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:14 schreef Roysen het volgende:
[..]
Ben hier net nieuw en ik kom gelijk een paar Joden tegen uit West-Friesland.Kom zelf uit Grootebroek.
Sjonnie![]()
Gabri
Idd ja....quote:Op zondag 3 februari 2008 23:41 schreef Jasza het volgende:
Stekelenburg gaat tog nooit naar Schalke.
moet je ff arsenal uit je onderschrift halen en bergkamp neerzetten dan is t goedquote:Op maandag 4 februari 2008 00:09 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Heb je icon toch maar gejat
Had je de vraag namelijk in het vorige topic gesteld alleen kreeg ik geen antwoord
quote:Op maandag 4 februari 2008 01:04 schreef Noshiba het volgende:
[..]
moet je ff arsenal uit je onderschrift halen en bergkamp neerzetten dan is t goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |