Dat hoeft op zich niemand te weten, biaatchquote:
I KNOW!!!!!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:00 schreef Zhenar het volgende:
Dat hoeft op zich niemand te weten, biaatch
Wat zit je dan al je goodwill te verspelen?quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:02 schreef Zhenar het volgende:
Wat zit je dan al je goodwill te verspelen?
Ja, maar je hebt ook wel veel opgebouwdquote:Op zondag 3 februari 2008 22:03 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]![]()
Ik dacht dat ik die sowieso al had verspeeld
Check de mijnequote:
Wat een blowjob in een slechtverlichte bioscoopzaal allemaal niet kan opleverenquote:
nooit gewetenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef Zhenar het volgende:
Nils was een naar jongetje dat altijd de dieren op de boerderij pestte. En ook de kabouter. De kabouter vond het zo gemeen van Nils dat hij wezens pestte die kleiner waren dan hijzelf, dat hij van Nils ook een klein wezentje maakte.
Volgens mij vroeg die vent gewoon of er een sauna in de buurt was, maar hij leek te genieten van jouw techniek jaquote:Op zondag 3 februari 2008 22:08 schreef Zhenar het volgende:
Wat een blowjob in een slechtverlichte bioscoopzaal allemaal niet kan opleveren
Goeie counterquote:Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Volgens mij vroeg die vent gewoon of er een sauna in de buurt was, maar hij leek te genieten van jouw techniek ja
"wigger bromance"quote:Op zondag 3 februari 2008 22:10 schreef Giechel_Ho het volgende:
Z, heb je mn bromance post in Peterrrrrrrr topic gezien
Vage gast wel, die sauna kerelquote:Op zondag 3 februari 2008 22:13 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Sterk he, om je gewoon de waarheid in yo face te slammen
yep, dussuh ik ben weer wegquote:Op zondag 3 februari 2008 22:14 schreef Giechel_Ho het volgende:
He Babs zit jij nou gewoon alleen in de reclame te fokken?Dan hou je die twee uur nooit vol
Als hij maar niet dacht "Kut, waar is die gay sauna? Hee wacht, daar loopt een homostelletje, laat ik het aan hen vragen!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als hij maar niet dacht "Kut, waar is die gay sauna? Hee wacht, daar loopt een homostelletje, laat ik het aan hen vragen!"
Misschien hadden we niet hand in hand moeten lopen. Achteraf bekeken.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:16 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Als hij maar niet dacht "Kut, waar is die gay sauna? Hee wacht, daar loopt een homostelletje, laat ik het aan hen vragen!"
Zit eens niet de hele tijd jezelf te quoten!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:17 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Misschien hadden we niet hand in hand moeten lopen. Achteraf bekeken.
Playa to playa, pimp to pimpquote:Op zondag 3 februari 2008 22:17 schreef Zhenar het volgende:
Misschien hadden we niet hand in hand moeten lopen. Achteraf bekeken.
Dude...quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 22:43 schreef babette21 het volgende:
Een uur lang suggestief gedoe, maar de laatste 10 minuten beginnen ergens op te lijken.
quote:En ook dat ge-Patrick elke keer, wie noemt er nou steeds iemands naam... pure adoratie
Jeweettochquote:Op zondag 3 februari 2008 22:45 schreef Zhenar het volgende:
Hoe tof zou het zijn als Joran na de uitzending een filmpje op youtube zet, waaruit blijkt dat hij allang op de hoogte was van Peter R de Vries zijn complotje en dat hij expres tegen die Patrick heeft lopen liegen om Peter een hak te zetten?
Vader teveel bezig met carrière maken, moeder aan de drank?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef babette21 het volgende:
oh ja, meteen een stempeltje erop natuurlijk! Voorlopig hou ik het maar even op een antisociale gedragsstoornis, waarschijnlijk na structurele affectieve verwaarlozing in de vroege jeugd....
Wil je er ook zoeen voor D. makenquote:Op zondag 3 februari 2008 22:47 schreef babette21 het volgende:
oh ja, meteen een stempeltje erop natuurlijk! Voorlopig hou ik het maar even op een antisociale gedragsstoornis, waarschijnlijk na structurele affectieve verwaarlozing in de vroege jeugd....
Je weetstoch, als ik met mn mattie Albert ben dan zeg ik He Albert vanwaar al die rotzooi, je weet toch dat ik mn chickie wil neuken, albert waarom doe jij dat man ey luister ik zeg jou he, ja ik neuk haar maar.....quote:
Ik schaam me nu al voor deze onwaarschijnlijk slechte postquote:Op zondag 3 februari 2008 22:57 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Je weetstoch, als ik met mn mattie Albert ben dan zeg ik He Albert vanwaar al die rotzooi, je weet toch dat ik mn chickie wil neuken, albert waarom doe jij dat man ey luister ik zeg jou he, ja ik neuk haar maar.....
WELK LABEL???????
terecht!!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:05 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik schaam me nu al voor deze onwaarschijnlijk slechte post![]()
yups, jij snapt het!quote:Op zondag 3 februari 2008 22:52 schreef alwaysthebest het volgende:
Vader teveel bezig met carrière maken, moeder aan de drank?
oeh yeah go for it! kom op, ik geloof in je!!quote:Op zondag 3 februari 2008 23:12 schreef Giechel_Ho het volgende:
En toch word ik dit jaar de Inhoudelijk Sterkste User![]()
Ik ook. Maar ze kiest er zelf voor he?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:16 schreef Giechel_Ho het volgende:
Trouwens snap ik niet dat de moeder haar reactie voor de camera doet. Schaamteloze tv vind ik dat.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |