Ik had de lapo, sletquote:
Dat maakt echt geen ruk uitquote:
Ze was bang want het was een hele grote beerquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Ze wil het hol van de beer niet meer, wtf, is ze al eens over hem heengeklapt met een voorbinddildo ofzo?
Och hemeltjequote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was bang want het was een hele grote beer!
klassiekerquote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft voor zitten lezen, wat een ehm... apart verhaal.![]()
Je kunt nooit te vroeg beginnen met kinderen een fetish aan te pratenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft voor zitten lezen, wat een ehm... apart verhaal.![]()
Gezelliequote:Op zondag 3 februari 2008 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mijn neefje logeert hier een nachtje.
Vloog jij in de jaren 80 op een gans over Denemarken?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Zhenar het volgende:
Was jij vroeger bang voor honden?
Wat een cliffhanger!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mijn favoriete prentenboek
Een aanrader voor alle kinderen die bang zijn voor honden.
David was bang voor honden. Vooral voor die van zijn opa: Dexter.
Dexter was bang voor kinderen, Vooral voor jongens zoals David.
Gelukkig gebeurde er op een dag iets wat hun leven voorgoed zou veranderen.
Groep 1.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
Eén klas of groep 1?
Kleuters zijn wel heeeeelen
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vloog jij in de jaren 80 op een gans over Denemarken?
geen kwaad woord over Nils he!!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Zeikwijf....quote:
Die ga ik eens opzoeken. Maar het klinkt erg hippie achtigquote:en het meest toffe prentenboek blijft uiteraard "raad eens hoeveel ik van je hou"![]()
![]()
Hij zit al in het vliegtuig.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:30 schreef Re het volgende:
Peter R de Freeezzzzzzzzz
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het gaat veel dieper. Het is een tijdloos verhaal over angst, vooroordelen, verschillenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:36 schreef Zhenar het volgende:
[..]![]()
Ik doelde op het feit dat dat boek jou (blijkbaar) vroeger heeft aangesproken en dat je zegt dat het een aanrader is voor kinderen die bang zijn voor honden
Ik was er best enthousiast over. Maar eigenlijk heb ik nu al geen zin meer om die twee uur uit te zittenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef babette21 het volgende:
ik ga zo maar 's naar sbs6 zappen.... niet dat die zaak me ook maar iets kan schelen, maar ik moet natuurlijk voorkomen dat ik op 'n eerste werkdag niet kan meepraten....
Ik ga straks lekker spoileren op Amerikaanse foraquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Ik was er best enthousiast over. Maar eigenlijk heb ik nu al geen zin meer om die twee uur uit te zitten![]()
Oeh, alhoewel die eerste verborgen camera opnamen wel naar meer smaken![]()
Wat een schandalige wereldwijde soap is dit toch
Een beetje zoals onze bromace story!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:37 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Het gaat veel dieper. Het is een tijdloos verhaal over angst, vooroordelen, verschillen![]()
Ja, eigenlijk welquote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Ja![]()
![]()
En zoals iedereen van SC dat heeft met Giechel
als je aan Nils komt, kom je aan mijquote:
het is zeg maar té schattig, maar desondanks tof (en da's knap).quote:Die ga ik eens opzoeken. Maar het klinkt erg hippie achtig
Jou ook hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef Zhenar het volgende:
Ja, eigenlijk wel![]()
Nu snap ik waarom dat boek je zo aanspreekt
Ik kop 'm niet inquote:
Aaaaawquote:het is zeg maar té schattig, maar desondanks tof (en da's knap).
ik word er altijd weer 'n beetje emo van....![]()
Nils is een kutkindquote:Op zondag 3 februari 2008 21:42 schreef babette21 het volgende:
[..]
als je aan Nils komt, kom je aan mij![]()
Lekker HB-dissquote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik heb het opgenomen dus ik kijk het nu
duurt het 2 uur??!?! shiiiiiiiiiiiiiiitquote:Op zondag 3 februari 2008 21:38 schreef Zhenar het volgende:
Ik was er best enthousiast over. Maar eigenlijk heb ik nu al geen zin meer om die twee uur uit te zitten![]()
Oeh, alhoewel die eerste verborgen camera opnamen wel naar meer smaken![]()
Wat een schandalige wereldwijde soap is dit toch
Kruimel komt zijn beloftes ook niet na?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef Zhenar het volgende:
[..]
Nils is een kutkindJe weet toch waarom die toverkabouter hem zo klein maakte?!
![]()
Kruimel daarentegen![]()
Kruimel is eigenlijk een beetje een Tha_Erik
yeah, I know.....quote:Op zondag 3 februari 2008 21:44 schreef Giechel_Ho het volgende:
Ik kop 'm niet inmaar de mogelijkheden zijn eindeloos
![]()
laat me raden, de pijlsnelle roestvrije verrekijker??quote:AaaaawIk word alleen emo van mijn oude Bert & Ernie elpees
nee, dat weet ik eigenlijk niet meerquote:Op zondag 3 februari 2008 21:45 schreef Zhenar het volgende:
Nils is een kutkindJe weet toch waarom die toverkabouter hem zo klein maakte?!
![]()
Kruimel daarentegen![]()
Kruimel is eigenlijk een beetje een Tha_Erik
Nee, panne panne panne pig pig pig als we niet geholpen worden komen wij hier nooit meer weg ghehhewhewquote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef babette21 het volgende:
laat me raden, de pijlsnelle roestvrije verrekijker??
Nils was een naar jongetje dat altijd de dieren op de boerderij pestte. En ook de kabouter. De kabouter vond het zo gemeen van Nils dat hij wezens pestte die kleiner waren dan hijzelf, dat hij van Nils ook een klein wezentje maakte.quote:Op zondag 3 februari 2008 21:51 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee, dat weet ik eigenlijk niet meer![]()
maar inderdaad: Kruimel
Ik vind Nils een mooie naamquote:Op zondag 3 februari 2008 21:52 schreef Zhenar het volgende:
Nils was een naar jongetje dat altijd de dieren op de boerderij pestte. En ook de kabouter. De kabouter vond het zo gemeen van Nils dat hij wezens pestte die kleiner waren dan hijzelf, dat hij van Nils ook een klein wezentje maakte.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |