Ik had de lapo, sletquote:
Dat maakt echt geen ruk uitquote:
Ze was bang want het was een hele grote beerquote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef Zhenar het volgende:
Ze wil het hol van de beer niet meer, wtf, is ze al eens over hem heengeklapt met een voorbinddildo ofzo?
Och hemeltjequote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ze was bang want het was een hele grote beer!
klassiekerquote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft voor zitten lezen, wat een ehm... apart verhaal.![]()
Je kunt nooit te vroeg beginnen met kinderen een fetish aan te pratenquote:Op zondag 3 februari 2008 20:06 schreef alwaysthebest het volgende:
Ik heb net Over een kleine mol die wil weten wie er op zijn kop gepoept heeft voor zitten lezen, wat een ehm... apart verhaal.![]()
Gezelliequote:Op zondag 3 februari 2008 20:16 schreef alwaysthebest het volgende:
[..]
Mijn neefje logeert hier een nachtje.
Vloog jij in de jaren 80 op een gans over Denemarken?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:03 schreef Zhenar het volgende:
Was jij vroeger bang voor honden?
Wat een cliffhanger!quote:Op zondag 3 februari 2008 20:30 schreef Giechel_Ho het volgende:
Mijn favoriete prentenboek
Een aanrader voor alle kinderen die bang zijn voor honden.
David was bang voor honden. Vooral voor die van zijn opa: Dexter.
Dexter was bang voor kinderen, Vooral voor jongens zoals David.
Gelukkig gebeurde er op een dag iets wat hun leven voorgoed zou veranderen.
Groep 1.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:27 schreef Giechel_Ho het volgende:
Eén klas of groep 1?
Kleuters zijn wel heeeeelen
![]()
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
[..]
Vloog jij in de jaren 80 op een gans over Denemarken?
geen kwaad woord over Nils he!!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:07 schreef Giechel_Ho het volgende:
Vloog jij in de jaren 80 op een gans over Denemarken?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |