Opstelling FC Groningenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneu voor Powel.
Is er ergens een site waar de volledige wedstrijdselecties te vinden zijn?
Is afgekeurdquote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus Bossen is echt weer bezig om de boel te verneuken!
Kutzooi 1-1
Van de Grunn sitequote:Op zondag 3 februari 2008 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je ook die van Willem II, venom? OF heb je dit van de groningen site?
Idd, belachelijke rode kaart.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneu voor Powel.
Gelukkig, ik zag 1-1 verschijnen op Futbol24.com, dus ik huilde al een beetje.quote:
14.gifquote:Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er gifjes?
iddquote:Op zondag 3 februari 2008 15:23 schreef Dos37 het volgende:
Je kunt nog steeds je sky box winnen bij Ajax Feyenoord
Wat is dat voor een bullshit vergelijking, wie zegt dat Roda die kans nog had gehad als Meerdink nog in het veld stond?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die Groningen-spelers en supporters moet vooral nu niet gaan huilen. Danzij die rode kaart is die goal afgekeurd. Want hoe zuiver wil je een goal hebben? Ok, dat is wel een beetje het verhaal van Roda dit seizoen: slechte scheidsrechters. Dit Groningen is te verslaan, met of zonder die notoire schopper Meerdink...
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die Groningen-spelers en supporters moet vooral nu niet gaan huilen. Danzij die rode kaart is die goal afgekeurd. Want hoe zuiver wil je een goal hebben? Ok, dat is wel een beetje het verhaal van Roda dit seizoen: slechte scheidsrechters. Dit Groningen is te verslaan, met of zonder die notoire schopper Meerdink...
Nee hoor, Bossen weet helemaal niet dat die goal gewoon telde. Dat van die rode kaart weet ie natuurlijk wel. Ik zie dus eerder Kah of Lamah rood krijgen. Niks aan de hand dus voor Groningen... wees blij zou ik zeggen. Oerstom ook dat ze nu al een verdediger er bij hebben geplant..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.
Precies, dat bedoel ik dus. Ik verwacht een onterechte rode kaart voor Roda in de tweede helft.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, Bossen weet helemaal niet dat die goal gewoon telde. Dat van die rode kaart weet ie natuurlijk wel. Ik zie dus eerder Kah of Lamah rood krijgen. Niks aan de hand dus voor Groningen... wees blij zou ik zeggen. Oerstom ook dat ze nu al een verdediger er bij hebben geplant..
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
#86 is dit trouwens.
Natuurlijk was het geen buitenspel. Dat was m'n punt ook niet. Punt was dat de grens in dit geval het verkeerd beoordeeld. En dat de onterechte rode kaart van Meerdink er niks mee te maken had zoals ToffeEllende wel beweerde.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Roda-bril of niet, dat was bij meters géén buitenspel!!!
We zijn dus bestolen, punt.
Hopelijk maakt Roda wel nog een doelpunt of 2, als Grun dan niet scoort hebben we het er niet meer over
Wintjes zijn matje zat in de weg.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:38 schreef _Administr8or_ het volgende:
Wintjes
en dus de 2-0 voor Sparta
Gele kaart nummer 1000 in de geschiedenis van Groningen in de Eredivisie.quote:
Heeft wat meer snelheid, bovendien is Lovre licht geblesseerdquote:
Ik op 2-0 voor Groningen.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:55 schreef DirkZz het volgende:
Ik hoop op 1-2 voor Roda JC
Open wedstrijd, kan beide kanten op...quote:Op zondag 3 februari 2008 15:57 schreef Karrs het volgende:
[..]
Ik op 2-0 voor Groningen.
Is dat reëel, livestream-kijkerts?
oowja diequote:
Verste uitwedstrijd met carnavalquote:
Idd, meteen de kroeg in zodadelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:11 schreef TerroRobbie het volgende:
Carnaval en ze zitten hier allemaal te fokken
En waarom precies zit jij niet in het stadion maar achter je pctje?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:11 schreef Jahike het volgende:
Tsja en dan is het gedaan met de clubliefde
En toch op de bal jagen voorin, he. GTPV. Blijft geweldig. Jammer dat Bossen zijn fout niet even rechtzette; aan de andere kant, dat zou wel héél zwak zijn geweest.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:10 schreef venomsnake het volgende:
Groningen zit er doorheen.. Hele wedstrijd met 10 man achter die bal aan hollen
Hoeft niet logisch te zijn... het kan voor de tegenstander juist moeilijker worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:11 schreef Ungeheuer het volgende:
Terecht? Pff weet niet hoor. Grunn speelt 3/4 van de wedstrijd met 10 man. Logisch dat Roda op 1-1 komt dat dan weer wel.
Aldus iemand die zelf op Fok! zit met een thuisduel. Aldus iemand van een club die die amper supporters meeneemt naar Kerkrade.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:11 schreef Jahike het volgende:
[..]
Tsja en dan is het gedaan met de clubliefde
Wat kan jou dat nou schelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom precies zit jij niet in het stadion maar achter je pctje?
Mocht het uitvak niet inquote:Op zondag 3 februari 2008 16:12 schreef TerroRobbie het volgende:
[..]
En waarom precies zit jij niet in het stadion maar achter je pctje?
Dat deed die in de 1ste helft door de 1-1 af te keuren.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:12 schreef Karrs het volgende:
[..]
En toch op de bal jagen voorin, he. GTPV. Blijft geweldig. Jammer dat Bossen zijn fout niet even rechtzette; aan de andere kant, dat zou wel héél zwak zijn geweest.
Ikzelf zou geel al zwaar vinden waar Meerdink rood kreeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
Volgens de radio was de rode kaart gewoon terecht.
dat is pas pauperquote:Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat groningen publiek altijd zo lief"wij zijn anti-rodaaaaaaaaaa"
Niks, maar het is een beetje raar om over clubliefde te beginnen terwijl je zelf ook maar op Fok zit te rukken.quote:
dat leek het in eerste instantie ook maar bij 1 camerapositie zag je het heel duidelijk. Het was maximaal geel want dat ie helemaal niks deed dat geloof ik niet, hij nam zijn man wel mee toen hij de bal speelde.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
Dat was toch juist een terechte beslissing en geen goedmakertje?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef DarkShine het volgende:
[..]
Dat deed die in de 1ste helft door de 1-1 af te keuren.
LinkSCHe radio.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
Iedereen is anti-rodaquote:Op zondag 3 februari 2008 16:14 schreef SCH het volgende:
Ik vind dat groningen publiek altijd zo lief"wij zijn anti-rodaaaaaaaaaa"
Doe ff normaal man.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:15 schreef Bullet-tooth het volgende:
Bossen mag wat mij betreft de eerste de beste training van Egypte meepakken.
Ritueel slachten die vent.
COME ON FC!!!!!!
Klopt, maar in dit geval wel logisch. Groningen en Roda zijn behoorlijk gelijkwaardig -los van deze wedstrijd-. We moeten het allebei van hard werken hebben, gecombineerd met slim opgezette aanvallen. Speelt er 1 ploeg met 10 man, vind ik het vrij logisch dat vermoeidheid een grote rol gaat spelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:13 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Hoeft niet logisch te zijn... het kan voor de tegenstander juist moeilijker worden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:16 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Iedereen is anti-rodaomdat die club altijd zo'n gemene voetballers Duitse trekjes heeft
Wellicht volgens omrop fryslan maar volgens radio1 was die rode kaart onterechtquote:Op zondag 3 februari 2008 16:13 schreef SCH het volgende:
Yep. 4 punten vandaagquote:Op zondag 3 februari 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
Groningen heeft toch al gewonnen in de Arena vanmiddag?
De ploeg van Ron Kostjanz? bedoel je?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:17 schreef SCH het volgende:
Groningen heeft toch al gewonnen in de Arena vanmiddag?
nee hoor. Evert ten Napel zit op radio 1 en vond het volledig terecht. 9 van de 10 zouden hem niet geven maar Bossen had wel gelijk, zei ie.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:18 schreef Chewie het volgende:
[..]
Wellicht volgens omrop fryslan maar volgens radio1 was die rode kaart onterecht
SCH was vanmiddag ook zo grappig bezig.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:20 schreef TerroRobbie het volgende:
Kostjanz? Ik snap hem niet.
ach, die Bossen is gewoon een hondquote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef SCH het volgende:
Wat laat het Groningen publiek zich kennen zeg.
En venomsnake ook al, valt me tegen van je.
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:22 schreef Hephaistos. het volgende:
Die vrouw die dat spreekkoor aan het zingen was
Doe is normaal man, ik ben onpartijdig en Bossen heeft geen de wedstrijd verneukt.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef SCH het volgende:
Wat laat het Groningen publiek zich kennen zeg.
En venomsnake ook al, valt me tegen van je.
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:23 schreef venomsnake het volgende:
[..]
ach, die Bossen is gewoon een hond
Omdat ie een terechte rode kaart geeft?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:24 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Doe is normaal man, ik ben onpartijdig en Bossen heeft geen de wedstrijd verneukt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]Kom maar even tot rust met een kopje thee.
Je moet bij Meerdink zijn.
Als jij vindt dat dat rood is moet ze je echt opsluiten in een darkroom en niet meer laten gaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:24 schreef SCH het volgende:
[..]Kom maar even tot rust met een kopje thee.
Je moet bij Meerdink zijn.
Kah is de zwakste schakel in de verdediging dus of je daar als Ajax supporter blij mee moet zijn weet ik zo net nog niet.quote:
Kom op Paul, ik geloof Evert ten Napel toch net iets meer dan jou.quote:
Wil het een beetje? Ga eens even ergans lopen stoken, mafkees.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef SCH het volgende:
[..]
Omdat ie een terechte rode kaart geeft?
Volgens Ten Napel deed ie daar een poging toe maar was ie te laat. Jammer maar helaas.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:25 schreef Mindlight het volgende:
Nee je moet bij Bossen zijn, Meerdink speelde de bal.
En ik als Roda supporter zeg je dat die overtreding op die Rodaspeler met geel nog zwaar bestraft zou zijn!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef SCH het volgende:
[..]
Kom op Paul, ik geloof Evert ten Napel toch net iets meer dan jou.
Het was volkomen terecht zei hij.
Zelfs de Graafschap wint daar.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Toffe_Ellende het volgende:
die overwinning van Roda toch wel een beetje door Bossen in de kiem gesmoord. Maar ook door Roda zelf... dat je in Groningen niet kunt winnen... tjonge jonge
Dus je hebt het zelf niet eens gezien, maar je weet wel dat ie terecht was?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens Ten Napel deed ie daar een poging toe maar was ie te laat. Jammer maar helaas.
Ik geloof Evert ook meer dan jou. Jij zit er altijd naastquote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En ik als Roda supporter zeg je dat die overtreding op die Rodaspeler met geel nog zwaar bestraft zou zijn!
Volgens Evert, held Evertquote:Op zondag 3 februari 2008 16:28 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dus je hebt het zelf niet eens gezien, maar je weet wel dat ie terecht was?
Nouja hoe minder basisspelers hoe beter lijkt me.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Schimpie het volgende:
[..]
Kah is de zwakste schakel in de verdediging dus of je daar als Ajax supporter blij mee moet zijn weet ik zo net nog niet.
Beter ernaast dan achterlangs.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof Evert ook meer dan jou. Jij zit er altijd naast
nou, hij was doorgebroken en hij werd geraakt... geel zou iedere scheids wel gegeven hebben denk ik.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef DarkShine het volgende:
[..]
En ik als Roda supporter zeg je dat die overtreding op die Rodaspeler met geel nog zwaar bestraft zou zijn!
prima scheidsrechters gezien dit weekend, bij Heerenveen, bij Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:28 schreef TheYoung1 het volgende:
Wordt zo standaard, dat de arbitrage wedstrijden beslissen en niet de spelrs... Triest, diep triest.
Hoop het..quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef Hephaistos. het volgende:
Worden interviews met scheidsrechters ook live uitgezonden?
quote:***OETBAL************************* 1/2
**** Groningen houdt stand met 10 man
**Het duel FC Groningen-Roda JC heeft
geen winnaar opgeleverd.Groningen,dat
een uur lang met 10 man speelde,hield
de Limburgers in de Euroborg op 1-1.
De recente leegloop (Silva,Lindgren en
Nevland vertrokken) leek Groningen er
niet van te weerhouden naar de vierde
plaats op te rukken.Al na een kwartier
toonde Powel zich een aanwinst met een
beheerst schot in de verre hoek.De
Groningse dadendrang werd daarna echter
in de kiem gesmoord door arbiter Bossen
die Meerdink ten onrechte rood gaf.Van
een overtreding was zelfs geen sprake.
In een attractieve tweede helft kreeg
Roda kans na kans.Groningen had daarbij
het geluk dat alleen Oper scherp was.
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:20 schreef venomsnake het volgende:
En die vieze grijns op de bek van Bossen![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Pagina 826 teletekst lezen en vanavond goed kijken "Noar de wedstrjitte" (oid).quote:Op zondag 3 februari 2008 16:27 schreef SCH het volgende:
[..]
Volgens Ten Napel deed ie daar een poging toe maar was ie te laat. Jammer maar helaas.
Hele wedstrijd tijd getrokken volgens Evert maar het mocht niet baten.
Bij teletekst zit ook maar gewoon een jodokus met een mening. Zal wel een limbo zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef Jahike het volgende:
[..]
Pagina 826 teletekst lezen en vanavond goed kijken "Noar de wedstrjitte" (oid).
Evert vond het juist onterecht, dat zei hij nog bij de soortgelijke overtreding die Holla maaktequote:Op zondag 3 februari 2008 16:20 schreef SCH het volgende:
[..]
nee hoor. Evert ten Napel zit op radio 1 en vond het volledig terecht. 9 van de 10 zouden hem niet geven maar Bossen had wel gelijk, zei ie.
De 2 wedstrijden die ik helemaal gezien heb.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:31 schreef DarkShine het volgende:
SCH ga ergens anders zeiken en zeuren.
Van alle wedstrijden in de Eredivisie fluiten de scheidsrechters er volgens jou bij twee wedstrijden goed. Moet je dus eens nagaan hoe kut die andere duels waren.
Meteen na de rode kaart, zei hij dat het terecht was. Ik heb hem letterlijk gequote. Kan zijn dat ie er later anders over is gaan denken.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:34 schreef Chewie het volgende:
[..]
Evert vond het juist onterecht, dat zei hij nog bij de soortgelijke overtreding die Holla maakte
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:32 schreef Hephaistos. het volgende:
Netjes van Jans, wil de fout niet bij de scheidsrechter leggen...
Rot op met dat gezuig johquote:Op zondag 3 februari 2008 16:34 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik heb ontzettend de pest aan dat soort 'nep'supporters die altijd excuses zoeken
Dat kanquote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef SCH het volgende:
[..]
Meteen na de rode kaart, zei hij dat het terecht was. Ik heb hem letterlijk gequote. Kan zijn dat ie er later anders over is gaan denken.
Vreemd dat je niet te horen was toen het nog 1-0 was. Zak gewoon door 't ijs, Fries.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:37 schreef SCH het volgende:
[..]
Jij bent toch ook trots op Jansz dat ie dat niet doet... Klasse.
Ik zit er zoveel naast dat de rode kaart word kwijtgescholden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:28 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik geloof Evert ook meer dan jou. Jij zit er altijd naast
Sparta wil gaan aanvallen vanavond dus dat dat worden weer 3 punten voor NAC.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef DarkShine het volgende:
Hup Sparta! NAC speelt een catenaccio wat ze in Italië nog verafschuwen.
Ze doen het wel erg puik.quote:Op woensdag 6 februari 2008 12:39 schreef DarkShine het volgende:
Hup Sparta! NAC speelt een catenaccio wat ze in Italië nog verafschuwen.
dramatisch slechtquote:
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:15 schreef venomsnake het volgende:
Hup PSV, doe maar gewoon zakelijk winnen!
Dat is gewoon een kwaliteit.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef El-Salvador het volgende:
1 kans 1 goal, je wordt zo moe van die club he
hoeveel kansen wil je ook krijgen in 1 minuut wedstrijdquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:52 schreef El-Salvador het volgende:
1 kans 1 goal, je wordt zo moe van die club he
de Graafschapquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Geen landzaat dus
Ben benieuwd , geen vertrouwen
Als ze net zo'n baggerinstelling hebben als afgelopen zondag gaan ze het heel zwaar krijgenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 19:58 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Geen landzaat dus
Ben benieuwd , geen vertrouwen
Had Van Nistelrooij ook niet eens ooit zo'n reeks? Die hij uitgerekend natuurlijk weer tegen Ajax moest beeindingen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
makaay scoorde laatste 7 wedstrijden maar 1 goal
en staat 300 minuten droog![]()
![]()
kut spits
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
kut spits
En voordat ie kwam werd hij nog zo opgeheldert, nu vind je em niks meer?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:02 schreef jorienvdherik het volgende:
![]()
kut spits
't Is geen publiek geheim dat de prestaties van Makaay nogal tegenvallen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
En voordat ie kwam werd hij nog zo opgeheldert, nu vind je em niks meer?![]()
![]()
Hup Graafschap en SCH!
Lekker met je balbezit achterstaanquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:17 schreef jorienvdherik het volgende:
Timmer trapt weer lekker uit vanavond
32-68 balbezit![]()
![]()
Kom op zeg, elke wedstrijd is weer een nieuw dieptepunt. En het is niet "nou heeft Bert het weer gedaan", er wordt echt al maanden geklaagd over het laffe voetbal.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou heeft bert het weer gedaan
2 decquote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:24 schreef pascalheister het volgende:
[..]
nou heeft bert het weer gedaan
En dat ligt allemaal aan Bert?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:29 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
2 dec
feyenoord - heracles 6-0 de laatste goede wedstrijd
weet je dat nog ?
Nou, meestal wordt het steeds beter naar mate spelers langer samenspelen, bij Feyenoord is het andersom.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |