Opstelling FC Groningenquote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneu voor Powel.
Is er ergens een site waar de volledige wedstrijdselecties te vinden zijn?
Is afgekeurdquote:Op zondag 3 februari 2008 15:13 schreef Bullet-tooth het volgende:
Jezus Bossen is echt weer bezig om de boel te verneuken!
Kutzooi 1-1
Van de Grunn sitequote:Op zondag 3 februari 2008 15:14 schreef BliksemSchigt het volgende:
Heb je ook die van Willem II, venom? OF heb je dit van de groningen site?
Idd, belachelijke rode kaart.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
Sneu voor Powel.
Gelukkig, ik zag 1-1 verschijnen op Futbol24.com, dus ik huilde al een beetje.quote:
14.gifquote:Op zondag 3 februari 2008 15:21 schreef TerroRobbie het volgende:
Zijn er gifjes?
iddquote:Op zondag 3 februari 2008 15:23 schreef Dos37 het volgende:
Je kunt nog steeds je sky box winnen bij Ajax Feyenoord
Wat is dat voor een bullshit vergelijking, wie zegt dat Roda die kans nog had gehad als Meerdink nog in het veld stond?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die Groningen-spelers en supporters moet vooral nu niet gaan huilen. Danzij die rode kaart is die goal afgekeurd. Want hoe zuiver wil je een goal hebben? Ok, dat is wel een beetje het verhaal van Roda dit seizoen: slechte scheidsrechters. Dit Groningen is te verslaan, met of zonder die notoire schopper Meerdink...
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:25 schreef Toffe_Ellende het volgende:
Die Groningen-spelers en supporters moet vooral nu niet gaan huilen. Danzij die rode kaart is die goal afgekeurd. Want hoe zuiver wil je een goal hebben? Ok, dat is wel een beetje het verhaal van Roda dit seizoen: slechte scheidsrechters. Dit Groningen is te verslaan, met of zonder die notoire schopper Meerdink...
Nee hoor, Bossen weet helemaal niet dat die goal gewoon telde. Dat van die rode kaart weet ie natuurlijk wel. Ik zie dus eerder Kah of Lamah rood krijgen. Niks aan de hand dus voor Groningen... wees blij zou ik zeggen. Oerstom ook dat ze nu al een verdediger er bij hebben geplant..quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:30 schreef Ungeheuer het volgende:
[..]
Zet jij je Roda-bril ff af joh. Ik denk trouwens wel dat je dit na de wedstrijd mag zeggen. Ik zie Bossen er nog wel voor aan om dit te compenseren in de tweede helft.
Precies, dat bedoel ik dus. Ik verwacht een onterechte rode kaart voor Roda in de tweede helft.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Nee hoor, Bossen weet helemaal niet dat die goal gewoon telde. Dat van die rode kaart weet ie natuurlijk wel. Ik zie dus eerder Kah of Lamah rood krijgen. Niks aan de hand dus voor Groningen... wees blij zou ik zeggen. Oerstom ook dat ze nu al een verdediger er bij hebben geplant..
quote:Op zondag 3 februari 2008 15:29 schreef TerroRobbie het volgende:
#86 is dit trouwens.
Natuurlijk was het geen buitenspel. Dat was m'n punt ook niet. Punt was dat de grens in dit geval het verkeerd beoordeeld. En dat de onterechte rode kaart van Meerdink er niks mee te maken had zoals ToffeEllende wel beweerde.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:33 schreef TheYoung1 het volgende:
[..]
Roda-bril of niet, dat was bij meters géén buitenspel!!!
We zijn dus bestolen, punt.
Hopelijk maakt Roda wel nog een doelpunt of 2, als Grun dan niet scoort hebben we het er niet meer over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |