abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_56506025
De analyse van Van Halst nu te zien. Luister en huiver.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:26:27 #152
75556 erkel
back from Dagestan
pi_56506093
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
De analyse van Van Halst nu te zien. Luister en huiver.
Hij geeft teveel credits naar Ajax. Ajax kreeg juist de ruimte om makkelijk te voetballen, doordat Feyenoorders ze echt alle ruimte gaven. Wat een slap zooitje
Weisst
pi_56506180
Inderdaad, Ajax ging juist vrij slecht om met de ruimte en mogelijkheden die ze van Feijenoord kregen.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:39:25 #154
123545 DatMeenJeNiet
Mike Mampuya till i die O+
pi_56506323
quote:
Ono belangrijk bij debuut voor Bochum
Geschreven door Bart van de Laak op zondag, 3 februari om 19:36

Shinji Ono heeft met twee assists een zeer verdienstelijk debuut bij zijn nieuwe werkgever achter de rug. VfL Bochum won vanmiddag met 2-1 van de nummer twee in de Bundesliga, Werder Bremen. De ploeg kwam terug van een achterstand.

De Japanse oud-Feyenoorder kwam in de 67e minuut van de wedstrijd het veld op. Zijn club stond op dat moment al achter door een treffer van oud-Heerenveen-speler Daniel Jensen. Met zijn eerste balcontact bediende hij Benjamin Auer die kundig daarmee kundig de gelijkmaker scoorde.

Bij Werder een vervelende fase in de wedstrijd. Naldo kreeg vlak na de aansluitingstreffer de rode kaart voorgehouden, omdat hij een doorgebroken speler naar de grond trok. In de 84e minuut gaf Bochum de genadeslag. Opnieuw was het Ono die de voorzet gaf, ditmaal Anther Yahia de afmaker.
Shinji.
  zondag 3 februari 2008 @ 19:40:45 #155
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_56506337
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:26 schreef erkel het volgende:

[..]

Hij geeft teveel credits naar Ajax. Ajax kreeg juist de ruimte om makkelijk te voetballen, doordat Feyenoorders ze echt alle ruimte gaven. Wat een slap zooitje
Hij heeft wel gelijk dat de verdediging traag en slap is.
2000 light years from home
pi_56506390
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:10 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

bert
Inderdaad.

Het is gewoon schandalig dat Bert met deze selectie nog minder punten haalt dan Erwin Koeman met een zooitje brandhout.

Dan wordt er vaak gezegd 'kijk waar we vandaan komen na vorig seizoen' maar dat is geen argument want die 2 situaties staan toch los van elkaar, het elftal is nu op 5 of 6 plaatsen gewijzigd dus er staat een heel nieuwe team met spelers waarvan de meesten er dus vorig seizoen niet bij waren.

Natuurlijk moet je dan nog bouwen aan het nieuwe elftal en automatismen inslijpen en een nieuw systeem aanleren etc.
Maar nu een half jaar later zie je niets van dat alles, aan de spelers ligt het niet zou je zeggen want we hebben kwaliteit genoeg met spelers die vorig seizoen nog in de Bundesliga speelden en in Spanje.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
  zondag 3 februari 2008 @ 19:45:04 #157
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56506418
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Inderdaad.

Het is gewoon schandalig dat Bert met deze selectie nog minder punten haalt dan Erwin Koeman met een zooitje brandhout.

Dan wordt er vaak gezegd 'kijk waar we vandaan komen na vorig seizoen' maar dat is geen argument want die 2 situaties staan toch los van elkaar, het elftal is nu op 5 of 6 plaatsen gewijzigd dus er staat een heel nieuwe team met spelers waarvan de meesten er dus vorig seizoen niet bij waren.

Natuurlijk moet je dan nog bouwen aan het nieuwe elftal en automatismen inslijpen en een nieuw systeem aanleren etc.
Maar nu een half jaar later zie je niets van dat alles, aan de spelers ligt het niet zou je zeggen want we hebben kwaliteit genoeg met spelers die vorig seizoen nog in de Bundesliga speelden en in Spanje.
Dat systeem zal Verbeek volgend jaar gelijk afschaffen, laf kankervoetbal.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56506474
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:40 schreef Merkie het volgende:

[..]

Hij heeft wel gelijk dat de verdediging traag en slap is.
erg knap om dat te ontdekken
  zondag 3 februari 2008 @ 19:53:34 #159
139407 jorienvdherik
Feyenoord KNVB Beker 07-08
pi_56506614
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:45 schreef MarkNMGN het volgende:

[..]

Dat systeem zal Verbeek volgend jaar gelijk afschaffen, laf kankervoetbal.
wij spelen laf ja
  zondag 3 februari 2008 @ 20:07:07 #160
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56506945
Nou allemaal spandoeken maken en roepen om het hoofd van Van Marwijk. Waardeloze prutser dat het is.

En zeggen dat het niet aan de spelers ligt, mijn god.
Elite
Feyenoordsupporters gaan naar de hemel, als er in de hel geen plaats meer is
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2008 @ 20:10:08 #161
34834 MarkNMGN
F E Y E N O O R D
pi_56507012
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:
Nou allemaal spandoeken maken en roepen om het hoofd van Van Marwijk. Waardeloze prutser dat het is.

Van mij hoeft van Marwijk niet weg hoor, zie alleen totaal geen vooruitgang in de groep.. eerder andersom.

Een trainer hoort tegenwoordig ook de kwaliteit te hebben om de spelers mentaal op en top in orde te krijgen, ik denk dat bijvoorbeeld Beenhakker ( ) het véél beter met deze groep had gedaan dan v. Marwijk.

De kans zit er alleen dik in dat Bertje naar Oranje verkast.
De nacht verandert iedereen,
kankelul.
pi_56507160
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:

De instelling van de spelers is niet goed inderdaad, net als dat het ontbreekt aan agressie en durf.

Dat kun je spelers voor een gedeelte verwijten, maar de trainer is blijkbaar niet genoeg in staat om de spelers te motiveren of om maatregelen te nemen indien nodig, want dit moddert al weken voort.

Aan kwaliteit bij de spelers ontbreekt het echter naar mijn mening niet, okee Hofland is een miskoop maar de overige aankopen zijn kwalitatief echt een vooruitgang tov wat vorig seizoen in de basis stond bij Feyenoord.

Het voetballen zijn ze niet ineens verleerd sinds ze bij Feyenoord zijn zou je zeggen.

De spelers die er nog staan van vorig seizoen komen kwalitatief inderdaad tekort, en de jonge honden zijn wisselvallig dat kun je verwachten, en je kunt ook niet verwachten dat de nieuwe aankopen meteen al deze tekortkomingen weten te compenseren.

Maar je mag na een half seizoen wel een constanter Feyenoord verwachten en dat er een gedachte achter het spel valt te ontdekken en dat Feyenoord beter wordt, maar daar is niets van te zien.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56507360
Die Hongaar was btw wel door Kiprich gescout maar niet goed genoeg bevonden
Wat is LN btw een onhandige kutsite geworden
pi_56507434
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Ja jammer genoeg weer een voorbeeld hoe je een goed bezochte site de nek om kunt draaien.

Sinds de wijzigingen kom ik er ook niet meer. Je kunt niet eens fatsoenlijk de nieuwsberichten lezen en reageren.
  zondag 3 februari 2008 @ 20:33:56 #165
139407 jorienvdherik
pi_56507553
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Die was in de zomer ook bijna van ajax
  zondag 3 februari 2008 @ 20:41:49 #166
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56507700
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

De instelling van de spelers is niet goed inderdaad, net als dat het ontbreekt aan agressie en durf.

Dat kun je spelers voor een gedeelte verwijten, maar de trainer is blijkbaar niet genoeg in staat om de spelers te motiveren of om maatregelen te nemen indien nodig, want dit moddert al weken voort.

Aan kwaliteit bij de spelers ontbreekt het echter naar mijn mening niet, okee Hofland is een miskoop maar de overige aankopen zijn kwalitatief echt een vooruitgang tov wat vorig seizoen in de basis stond bij Feyenoord.

Het voetballen zijn ze niet ineens verleerd sinds ze bij Feyenoord zijn zou je zeggen.

De spelers die er nog staan van vorig seizoen komen kwalitatief inderdaad tekort, en de jonge honden zijn wisselvallig dat kun je verwachten, en je kunt ook niet verwachten dat de nieuwe aankopen meteen al deze tekortkomingen weten te compenseren.

Maar je mag na een half seizoen wel een constanter Feyenoord verwachten en dat er een gedachte achter het spel valt te ontdekken en dat Feyenoord beter wordt, maar daar is niets van te zien.
Het is fascinerend om te lezen hoe snel spelers en trainers worden afgebrand. Alles was nog hosanna, waar ik al waarschuwde om voorzichtig te zijn met voorspellingen, aan het begin van dit seizoen en nu staat iedereen op zijn achterste poten. Werkelijk hilarisch.

Laten we maar gewoon afwachten wat de zomer brengt en hopen dat Feijenoord in staat is om de top vijf te behalen. Welke maatregelen zou de trainer overigens moeten nemen? Voor zover ik het kan zien is er helemaal niks mogelijk met deze selectie. van Bronckhorst en Landzaat eruit halen voor Wijnaldum en Fer?
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2008 @ 20:43:44 #167
139407 jorienvdherik
pi_56507736
Het is van marwijk zijn fout ook om geen spits te halen,

had nelisse, oper of den ouden gehaald ofzo
  zondag 3 februari 2008 @ 20:45:40 #168
95427 Hephaistos.
¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯¯
pi_56507779
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:

Ja joh, daar win je de oorlog mee...
  zondag 3 februari 2008 @ 20:46:52 #169
139407 jorienvdherik
pi_56507806
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:

[..]

Ja joh, daar win je de oorlog mee...
je had wel een extra aanvaller voor 4-4-2 nu is het gewoon drama voor in.

vandaag ook weer die makaay, totaal geen bal gehad enzo.

maarja vooraf wist je al dat we gingen verliezen.

+ na de 1e min wist je het wel
pi_56507905
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:41 schreef Happel het volgende:

[..]

Het is fascinerend om te lezen hoe snel spelers en trainers worden afgebrand. Alles was nog hosanna, waar ik al waarschuwde om voorzichtig te zijn met voorspellingen, aan het begin van dit seizoen en nu staat iedereen op zijn achterste poten. Werkelijk hilarisch.

Laten we maar gewoon afwachten wat de zomer brengt en hopen dat Feijenoord in staat is om de top vijf te behalen. Welke maatregelen zou de trainer overigens moeten nemen? Voor zover ik het kan zien is er helemaal niks mogelijk met deze selectie. van Bronckhorst en Landzaat eruit halen voor Wijnaldum en Fer?
Zie je mij spelers afbranden dan? Ik zet een heel realistisch verhaal neer.

Ik zeg juist dat veel spelers weldegelijk veel kwaliteit hebben maar dat het er schijnbaar niet uitkomt.

Ik zeg ook nog dat je inderdaad niet moet verwachten dat het vanaf het eerste moment loopt als een geoliede machine omdat iedereen nog op elkaar ingespeeld moest raken, en ook omdat er zoveel jonge spelers bij lopen die nu eenmaal wisselvallig zijn. Daar doe je niets aan helaas.

Maar na een voortvarend begin dat tot eind november goed ging is de hele ontwikkeling tot stilstand gekomen, en de taak van de trainer is toch een team beter proberen te maken, een goed systeem ontwikkelen, anticiperen op de situatie, motiveren etc. en dat gaat de laatste maanden allemaal slecht.

Als ik progressie en een gedachte achter het spel zou zien dan was ik ook wel wat positiever inderdaad, maar ik zie dus een neergaande spiraal ipv een positieve ontwikkeling.

Heb jij wel reden om optimistisch te zijn dan?

en ja, ik vindt dat Van Marwijk best wat 'namen' en gelouterde spelers mag wisselen als die een gebrek aan inzet en motivatie tonen en daarvoor een gretig, ambitieus talent voor mag neerzetten voor een wedstrijd of wat om een signaal af te geven.

Je kunt immers beter een agressieve speler erin hebben die zich wilt bewijzen en door het vuur wilt gaan die nog wat kwaliteit tekort komt dan een overbetaalde vedette die weigert een stap extra te zetten.
  zondag 3 februari 2008 @ 21:01:03 #171
36796 Morpheus2002
Radio 49 | DJ.Morph
pi_56508058
Hoorde ik nou net bij de aankondiging van Voetbal Insite dat Bosz & Jansen gesignaleerd zijn met Verbeek?
Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
  zondag 3 februari 2008 @ 21:04:49 #172
139407 jorienvdherik
pi_56508135
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoorde ik nou net bij de aankondiging van Voetbal Insite dat Bosz & Jansen gesignaleerd zijn met Verbeek?
Ja,

mooie vrouwen bij ajax
  zondag 3 februari 2008 @ 21:05:26 #173
163768 Happel
Je Suis Roi
pi_56508149
quote:
Op zondag 3 februari 2008 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:

[..]

Zie je mij spelers afbranden dan? Ik zet een heel realistisch verhaal neer.
Het was meer in het algemeen bedoeld.
quote:
Ik zeg juist dat veel spelers weldegelijk veel kwaliteit hebben maar dat het er schijnbaar niet uitkomt.
Bruins en de Guzman hebben kwaliteit. De vedettes hebben kwaliteiten. De rest zijn gewoon prutsers of niet goed genoeg voor dit Feijenoord.
quote:
Ik zeg ook nog dat je inderdaad niet moet verwachten dat het vanaf het eerste moment loopt als een geoliede machine omdat iedereen nog op elkaar ingespeeld moest raken, en ook omdat er zoveel jonge spelers bij lopen die nu eenmaal wisselvallig zijn. Daar doe je niets aan helaas.
quote:
Maar na een voortvarend begin dat tot eind november goed ging is de hele ontwikkeling tot stilstand gekomen, en de taak van de trainer is toch een team beter proberen te maken, een goed systeem ontwikkelen, anticiperen op de situatie, motiveren etc. en dat gaat de laatste maanden allemaal slecht.
Vormdip? Ik ga er ook gewoon vanuit dat Van Marwijk doet wat jij hier probeert te zeggen.
quote:
Als ik progressie en een gedachte achter het spel zou zien dan was ik ook wel wat positiever inderdaad, maar ik zie dus een neergaande spiraal ipv een positieve ontwikkeling.

Heb jij wel reden om optimistisch te zijn dan?
Over het vertoonde spel ben ik niet optimistisch, al een aantal weken niet. Over de tweede helft tegen FC Twente, Groningen en AZ ben ik wel optimistisch. Zo moet Feijenoord ook spelen en zo wil ik ook dat ze spelen.

Maar ik beschouw dit jaar als een jaar, waarin Feijenoord de basis legt voor de toekomst. Niet zozeer door het vertoonde spel, maar meer met het soort spelers dat ze halen. Ik ga me dus ook niet zo druk maken om wedstrijden die verloren worden of waarin ze slecht spelen, omdat ik er op vertrouw dat het volgend seizoen beter zal worden, mede door de aan- en verkoop van spelers.

Betekent niet dat ik het leuk vind dat Feijenoord vandaag verliest, integendeel, ben zwaar teleurgesteld.
quote:
en ja, ik vindt dat Van Marwijk best wat 'namen' en gelouterde spelers mag wisselen als die een gebrek aan inzet en motivatie tonen en daarvoor een gretig, ambitieus talent voor mag neerzetten voor een wedstrijd of wat om een signaal af te geven.

Je kunt immers beter een agressieve speler erin hebben die zich wilt bewijzen en door het vuur wilt gaan die nog wat kwaliteit tekort komt dan een overbetaalde vedette die weigert een stap extra te zetten.
Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar win je de oorlog niet mee.
quote:

Zijn allemaal korte termijn oplossingen en dat is nou juist hetgeen waar Feijenoord voor moet waken. De drie die je noemt zijn overigens niet goed genoeg voor Feijenoord.
Elite
Tegen TTIP
  zondag 3 februari 2008 @ 22:04:11 #174
120113 Tomasso
Lopen te kijken
pi_56509902
Hoi.
"A true, creative researcher has to have confidence in nonsense"
pi_56510127
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja,

[ afbeelding ]
mooie vrouwen bij ajax
mijn god
pi_56512390
quote:
Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:

[..]

Ja,

[ afbeelding ]
mooie vrouwen bij ajax
Die van jullie zijn knapper

Sjakie Wolfs 1931-2008
Bobby Haarms 1934-2009
Michael Jackson 1958-2009
pi_56513231
Ik schrok van de samenvatting. Jemig wat een afgang, er is nog veel werk te verzetten.
That's all folks!
pi_56513326
quote:

Eerst kwamen er geruchten van Podolski en nu ben je al blij met Den Ouden.
pi_56514874
quote:
Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:

[..]

Die van jullie zijn knapper

[ afbeelding ]
Het grotendeel van de vrouwen die in een stadion te vinden zijn, zijn
  maandag 4 februari 2008 @ 00:03:08 #180
139407 jorienvdherik
pi_56515066
pi_56515421
wtf
AFC AJAX
pi_56516756
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:03 schreef jorienvdherik het volgende:
[ afbeelding ]
Dat is wel triest zeg.. magoed

Wat moet er veranderen aankomend weekend bestje rotjeknorrers? Andere opstelling? Is er een backup voor de Cler?
pi_56516838
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Wat moet er veranderen aankomend weekend bestje rotjeknorrers? Andere opstelling? Is er een backup voor de Cler?
nee, verhuurd aan De Graafschap
pi_56520053
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Dan zal Van Bronckhorst wel linkback gaan denk ik, Wijnaldum op het middenveld dan?
pi_56520062
Oja, kutwedstrijd!
Snel vergeten, spelers een flinke schop onder de reet geven. Zo ongelovelijk op inzet worden afgetroefd, en wéér zwak aan een wedstrijd beginnen...
pi_56521131
quote:
Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dan zal Van Bronckhorst wel linkback gaan denk ik, Wijnaldum op het middenveld dan?
Waarom was Wijnaldum er gisteren niet? de Cler was toch niet fit?
pi_56521561
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Waarom was Wijnaldum er gisteren niet? de Cler was toch niet fit?
Van Marwijk zal nooit een wedstrijd beginnen met 2 jeugdspelers (verbaasde mij al dat Fer erin stond)
pi_56521718
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

erg knap om dat te ontdekken
ik heb ook ontdekt dat er 0,0 goeie wissels zijn
dat bert laf speelt
en boven alles dat Makaay NOOIT bereikt is en als die nooit bereikt word het een matige speler is

Zo dat waren weer drie schoten voor open doel
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eindconclussie: WANPRESTATIES
pi_56521848
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:35 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

Van Marwijk zal nooit een wedstrijd beginnen met 2 jeugdspelers (verbaasde mij al dat Fer erin stond)
Uit principe?
pi_56521862
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef CSI_MIAMI het volgende:

[..]

Uit principe?
uit Lafheid!!

trouwens waar was Poldervaart of Thé die zaterdag meetrainde, had ze wel op de bank verwacht.
pi_56522294
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

uit Lafheid!!

trouwens waar was Poldervaart of Thé die zaterdag meetrainde, had ze wel op de bank verwacht.
Geen team belang dus..
pi_56522567
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:

[..]

uit Lafheid!!

Nouja, een Klassieker ga je in principe in met je meest sterke elftal en De Cler heeft, ook met een spuit in zijn poot, meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld de afgelopen weken. Dus dan één van de betere spelers van je team niet opstellen, een andere op een plek te zetten waar hij niet maximaal rendeert én een onervaren speler in de basis zetten lijkt me in een beladen wedstrijd als tegen Ajax onverstandig. Je kunt Van MArwijk dan de schuld geven dat hij niet snel genoeg De Cler eruit wisselt, maar om hem nu te betichten van lafheid...
pi_56522606
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Nouja, een Klassieker ga je in principe in met je meest sterke elftal en De Cler heeft, ook met een spuit in zijn poot, meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld de afgelopen weken. Dus dan één van de betere spelers van je team niet opstellen, een andere op een plek te zetten waar hij niet maximaal rendeert én een onervaren speler in de basis zetten lijkt me in een beladen wedstrijd als tegen Ajax onverstandig. Je kunt Van MArwijk dan de schuld geven dat hij niet snel genoeg De Cler eruit wisselt, maar om hem nu te betichten van lafheid...
ok, maar je zag na 1 minuut al dat we gingen verliezen
had ie net zo goed De Cler er uit kunnen halen na een half uur of in de rust ofzo
pi_56522770
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

ok, maar je zag na 1 minuut al dat we gingen verliezen
had ie net zo goed De Cler er uit kunnen halen na een half uur of in de rust ofzo
Dat zeg ik, je kunt hem verwijten dat hij De Cler in de rust niet wisselde, maar om in een Klassieker van een coach te eisen dat hij gaat starten met twee onervaren jonkies in de basis is volstrekt irrationeel. Dat is geen lafheid, maar realiteitszin. Dat kun je proberen in een wedstrijd tegen clubs uit het rechterrijte. Waar ik me meer zorgen over maak is het ogenschijlijke gebrek aan inzet, pas op het moment dat ze achter staan wordt er beter gespeeld (behalve gister dan). En problemen met de concentratie mag wat mij betreft elke wedstrijd wel eens voorkomen, maar niet tijdesn de Klassieker.
pi_56522809
Ken Greene voortaan niet rechtsbuiten staan?

Of nog beter, op de bank
pi_56522883
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:36 schreef DivineJester het volgende:

[..]

Dat zeg ik, je kunt hem verwijten dat hij De Cler in de rust niet wisselde
oh, niet goed gelezen
quote:
maar om in een Klassieker van een coach te eisen dat hij gaat starten met twee onervaren jonkies in de basis is volstrekt irrationeel. Dat is geen lafheid, maar realiteitszin. Dat kun je proberen in een wedstrijd tegen clubs uit het rechterrijte.
dat doet ie ook niet, tegen Excelsior bijvoorbeeld had Wijnaldum er veel eerder in moeten komen
quote:
Waar ik me meer zorgen over maak is het ogenschijlijke gebrek aan inzet, pas op het moment dat ze achter staan wordt er beter gespeeld (behalve gister dan). En problemen met de concentratie mag wat mij betreft elke wedstrijd wel eens voorkomen, maar niet tijdesn de Klassieker.
spelers moeten zich gewoon kunnen concentreren, elke wedstrijd
hoe kun je nou na 3 wedstrijden al slap te zijn begonnen zo de klassieker in gaan, onbegrijpelijk
pi_56522953
quote:
Op zondag 3 februari 2008 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, Ajax ging juist vrij slecht om met de ruimte en mogelijkheden die ze van Feijenoord kregen.
Ze gingen er heel goed mee om hoor alleen de afwerking ontbrak.
pi_56522956
Doelde ook niet persee op gisteren Divine maar in alle wedstrijden onder Bert straalt de lafheid er af. Bert zal nooit bijv Lucius wisselen hoe bagger ook voor Fer. Of een fitte maar slechte Makaay voor Schet of Timmer voor straf (de laatste die er wat aan kon doen overgens) een wedstrijdje ernaast houden.
pi_56522963
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Chadi het volgende:

[..]

Ze gingen er heel goed mee om hoor alleen de afwerking ontbrak.
dan gaan ze er toch niet goed mee om?
pi_56523087
quote:
Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef ruud_fr het volgende:

[..]

dan gaan ze er toch niet goed mee om?
Jawel want daardoor schepten ze de kansen. Ze gaan niet goed met de kansen om wel goed met de ruimte om.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')