Hij geeft teveel credits naar Ajax. Ajax kreeg juist de ruimte om makkelijk te voetballen, doordat Feyenoorders ze echt alle ruimte gaven. Wat een slap zooitjequote:Op zondag 3 februari 2008 19:23 schreef Cyberia18 het volgende:
De analyse van Van Halst nu te zien. Luister en huiver.
Shinji.quote:Ono belangrijk bij debuut voor Bochum
Geschreven door Bart van de Laak op zondag, 3 februari om 19:36
Shinji Ono heeft met twee assists een zeer verdienstelijk debuut bij zijn nieuwe werkgever achter de rug. VfL Bochum won vanmiddag met 2-1 van de nummer twee in de Bundesliga, Werder Bremen. De ploeg kwam terug van een achterstand.
De Japanse oud-Feyenoorder kwam in de 67e minuut van de wedstrijd het veld op. Zijn club stond op dat moment al achter door een treffer van oud-Heerenveen-speler Daniel Jensen. Met zijn eerste balcontact bediende hij Benjamin Auer die kundig daarmee kundig de gelijkmaker scoorde.
Bij Werder een vervelende fase in de wedstrijd. Naldo kreeg vlak na de aansluitingstreffer de rode kaart voorgehouden, omdat hij een doorgebroken speler naar de grond trok. In de 84e minuut gaf Bochum de genadeslag. Opnieuw was het Ono die de voorzet gaf, ditmaal Anther Yahia de afmaker.
Hij heeft wel gelijk dat de verdediging traag en slap is.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:26 schreef erkel het volgende:
[..]
Hij geeft teveel credits naar Ajax. Ajax kreeg juist de ruimte om makkelijk te voetballen, doordat Feyenoorders ze echt alle ruimte gaven. Wat een slap zooitje
Inderdaad.quote:
Dat systeem zal Verbeek volgend jaar gelijk afschaffen, laf kankervoetbal.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:43 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Inderdaad.
Het is gewoon schandalig dat Bert met deze selectie nog minder punten haalt dan Erwin Koeman met een zooitje brandhout.
Dan wordt er vaak gezegd 'kijk waar we vandaan komen na vorig seizoen' maar dat is geen argument want die 2 situaties staan toch los van elkaar, het elftal is nu op 5 of 6 plaatsen gewijzigd dus er staat een heel nieuwe team met spelers waarvan de meesten er dus vorig seizoen niet bij waren.
Natuurlijk moet je dan nog bouwen aan het nieuwe elftal en automatismen inslijpen en een nieuw systeem aanleren etc.
Maar nu een half jaar later zie je niets van dat alles, aan de spelers ligt het niet zou je zeggen want we hebben kwaliteit genoeg met spelers die vorig seizoen nog in de Bundesliga speelden en in Spanje.
erg knap om dat te ontdekkenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:40 schreef Merkie het volgende:
[..]
Hij heeft wel gelijk dat de verdediging traag en slap is.
wij spelen laf jaquote:Op zondag 3 februari 2008 19:45 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat systeem zal Verbeek volgend jaar gelijk afschaffen, laf kankervoetbal.
Van mij hoeft van Marwijk niet weg hoor, zie alleen totaal geen vooruitgang in de groep.. eerder andersom.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:
Nou allemaal spandoeken maken en roepen om het hoofd van Van Marwijk. Waardeloze prutser dat het is.
En zeggen dat het niet aan de spelers ligt, mijn god.
De instelling van de spelers is niet goed inderdaad, net als dat het ontbreekt aan agressie en durf.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef Happel het volgende:
Nou allemaal spandoeken maken en roepen om het hoofd van Van Marwijk. Waardeloze prutser dat het is.
En zeggen dat het niet aan de spelers ligt, mijn god.
Ja jammer genoeg weer een voorbeeld hoe je een goed bezochte site de nek om kunt draaien.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Die Hongaar was btw wel door Kiprich gescout maar niet goed genoeg bevonden![]()
Wat is LN btw een onhandige kutsite geworden
Die was in de zomer ook bijna van ajaxquote:Op zondag 3 februari 2008 20:25 schreef Erasmusch het volgende:
Die Hongaar was btw wel door Kiprich gescout maar niet goed genoeg bevonden![]()
Wat is LN btw een onhandige kutsite geworden
Het is fascinerend om te lezen hoe snel spelers en trainers worden afgebrand. Alles was nog hosanna, waar ik al waarschuwde om voorzichtig te zijn met voorspellingen, aan het begin van dit seizoen en nu staat iedereen op zijn achterste poten. Werkelijk hilarisch.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:17 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
De instelling van de spelers is niet goed inderdaad, net als dat het ontbreekt aan agressie en durf.
Dat kun je spelers voor een gedeelte verwijten, maar de trainer is blijkbaar niet genoeg in staat om de spelers te motiveren of om maatregelen te nemen indien nodig, want dit moddert al weken voort.
Aan kwaliteit bij de spelers ontbreekt het echter naar mijn mening niet, okee Hofland is een miskoop maar de overige aankopen zijn kwalitatief echt een vooruitgang tov wat vorig seizoen in de basis stond bij Feyenoord.
Het voetballen zijn ze niet ineens verleerd sinds ze bij Feyenoord zijn zou je zeggen.
De spelers die er nog staan van vorig seizoen komen kwalitatief inderdaad tekort, en de jonge honden zijn wisselvallig dat kun je verwachten, en je kunt ook niet verwachten dat de nieuwe aankopen meteen al deze tekortkomingen weten te compenseren.
Maar je mag na een half seizoen wel een constanter Feyenoord verwachten en dat er een gedachte achter het spel valt te ontdekken en dat Feyenoord beter wordt, maar daar is niets van te zien.
Ja joh, daar win je de oorlog mee...quote:Op zondag 3 februari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Het is van marwijk zijn fout ook om geen spits te halen,
had nelisse, oper of den ouden gehaald ofzo
je had wel een extra aanvaller voor 4-4-2 nu is het gewoon drama voor in.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Ja joh, daar win je de oorlog mee...
Zie je mij spelers afbranden dan? Ik zet een heel realistisch verhaal neer.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:41 schreef Happel het volgende:
[..]
Het is fascinerend om te lezen hoe snel spelers en trainers worden afgebrand. Alles was nog hosanna, waar ik al waarschuwde om voorzichtig te zijn met voorspellingen, aan het begin van dit seizoen en nu staat iedereen op zijn achterste poten. Werkelijk hilarisch.
Laten we maar gewoon afwachten wat de zomer brengt en hopen dat Feijenoord in staat is om de top vijf te behalen. Welke maatregelen zou de trainer overigens moeten nemen? Voor zover ik het kan zien is er helemaal niks mogelijk met deze selectie. van Bronckhorst en Landzaat eruit halen voor Wijnaldum en Fer?
Ja,quote:Op zondag 3 februari 2008 21:01 schreef Morpheus2002 het volgende:
Hoorde ik nou net bij de aankondiging van Voetbal Insite dat Bosz & Jansen gesignaleerd zijn met Verbeek?
Het was meer in het algemeen bedoeld.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:52 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Zie je mij spelers afbranden dan? Ik zet een heel realistisch verhaal neer.
Bruins en de Guzman hebben kwaliteit. De vedettes hebben kwaliteiten. De rest zijn gewoon prutsers of niet goed genoeg voor dit Feijenoord.quote:Ik zeg juist dat veel spelers weldegelijk veel kwaliteit hebben maar dat het er schijnbaar niet uitkomt.
quote:Ik zeg ook nog dat je inderdaad niet moet verwachten dat het vanaf het eerste moment loopt als een geoliede machine omdat iedereen nog op elkaar ingespeeld moest raken, en ook omdat er zoveel jonge spelers bij lopen die nu eenmaal wisselvallig zijn. Daar doe je niets aan helaas.
Vormdip? Ik ga er ook gewoon vanuit dat Van Marwijk doet wat jij hier probeert te zeggen.quote:Maar na een voortvarend begin dat tot eind november goed ging is de hele ontwikkeling tot stilstand gekomen, en de taak van de trainer is toch een team beter proberen te maken, een goed systeem ontwikkelen, anticiperen op de situatie, motiveren etc. en dat gaat de laatste maanden allemaal slecht.
Over het vertoonde spel ben ik niet optimistisch, al een aantal weken niet. Over de tweede helft tegen FC Twente, Groningen en AZ ben ik wel optimistisch. Zo moet Feijenoord ook spelen en zo wil ik ook dat ze spelen.quote:Als ik progressie en een gedachte achter het spel zou zien dan was ik ook wel wat positiever inderdaad, maar ik zie dus een neergaande spiraal ipv een positieve ontwikkeling.
Heb jij wel reden om optimistisch te zijn dan?
Dat is allemaal leuk en aardig, maar daar win je de oorlog niet mee.quote:en ja, ik vindt dat Van Marwijk best wat 'namen' en gelouterde spelers mag wisselen als die een gebrek aan inzet en motivatie tonen en daarvoor een gretig, ambitieus talent voor mag neerzetten voor een wedstrijd of wat om een signaal af te geven.
Je kunt immers beter een agressieve speler erin hebben die zich wilt bewijzen en door het vuur wilt gaan die nog wat kwaliteit tekort komt dan een overbetaalde vedette die weigert een stap extra te zetten.
Zijn allemaal korte termijn oplossingen en dat is nou juist hetgeen waar Feijenoord voor moet waken. De drie die je noemt zijn overigens niet goed genoeg voor Feijenoord.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
mijn godquote:Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
[ afbeelding ]
mooie vrouwen bij ajax
Die van jullie zijn knapperquote:Op zondag 3 februari 2008 21:04 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Ja,
[ afbeelding ]
mooie vrouwen bij ajax
Eerst kwamen er geruchten van Podolski en nu ben je al blij met Den Ouden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:43 schreef jorienvdherik het volgende:
Het grotendeel van de vrouwen die in een stadion te vinden zijn, zijnquote:Op zondag 3 februari 2008 23:03 schreef denthemen het volgende:
[..]
Die van jullie zijn knapper
[ afbeelding ]
Dat is wel triest zeg.. magoedquote:
nee, verhuurd aan De Graafschapquote:Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat is wel triest zeg.. magoed
Wat moet er veranderen aankomend weekend bestje rotjeknorrers? Andere opstelling? Is er een backup voor de Cler?
Dan zal Van Bronckhorst wel linkback gaan denk ik, Wijnaldum op het middenveld dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 00:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Dat is wel triest zeg.. magoed
Wat moet er veranderen aankomend weekend bestje rotjeknorrers? Andere opstelling? Is er een backup voor de Cler?
Waarom was Wijnaldum er gisteren niet? de Cler was toch niet fit?quote:Op maandag 4 februari 2008 08:39 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dan zal Van Bronckhorst wel linkback gaan denk ik, Wijnaldum op het middenveld dan?
Van Marwijk zal nooit een wedstrijd beginnen met 2 jeugdspelers (verbaasde mij al dat Fer erin stond)quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Waarom was Wijnaldum er gisteren niet? de Cler was toch niet fit?
ik heb ook ontdekt dat er 0,0 goeie wissels zijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eindconclussie: WANPRESTATIES
Uit principe?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:35 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
Van Marwijk zal nooit een wedstrijd beginnen met 2 jeugdspelers (verbaasde mij al dat Fer erin stond)
uit Lafheid!!quote:
Geen team belang dus..quote:Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uit Lafheid!!
trouwens waar was Poldervaart of Thé die zaterdag meetrainde, had ze wel op de bank verwacht.
Nouja, een Klassieker ga je in principe in met je meest sterke elftal en De Cler heeft, ook met een spuit in zijn poot, meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld de afgelopen weken. Dus dan één van de betere spelers van je team niet opstellen, een andere op een plek te zetten waar hij niet maximaal rendeert én een onervaren speler in de basis zetten lijkt me in een beladen wedstrijd als tegen Ajax onverstandig. Je kunt Van MArwijk dan de schuld geven dat hij niet snel genoeg De Cler eruit wisselt, maar om hem nu te betichten van lafheid...quote:Op maandag 4 februari 2008 10:50 schreef TJDoornbos het volgende:
[..]
uit Lafheid!!
trouwens waar was Poldervaart of Thé die zaterdag meetrainde, had ze wel op de bank verwacht.
ok, maar je zag na 1 minuut al dat we gingen verliezenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:26 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Nouja, een Klassieker ga je in principe in met je meest sterke elftal en De Cler heeft, ook met een spuit in zijn poot, meer dan behoorlijke wedstrijden gespeeld de afgelopen weken. Dus dan één van de betere spelers van je team niet opstellen, een andere op een plek te zetten waar hij niet maximaal rendeert én een onervaren speler in de basis zetten lijkt me in een beladen wedstrijd als tegen Ajax onverstandig. Je kunt Van MArwijk dan de schuld geven dat hij niet snel genoeg De Cler eruit wisselt, maar om hem nu te betichten van lafheid...
Dat zeg ik, je kunt hem verwijten dat hij De Cler in de rust niet wisselde, maar om in een Klassieker van een coach te eisen dat hij gaat starten met twee onervaren jonkies in de basis is volstrekt irrationeel. Dat is geen lafheid, maar realiteitszin. Dat kun je proberen in een wedstrijd tegen clubs uit het rechterrijte. Waar ik me meer zorgen over maak is het ogenschijlijke gebrek aan inzet, pas op het moment dat ze achter staan wordt er beter gespeeld (behalve gister dan). En problemen met de concentratie mag wat mij betreft elke wedstrijd wel eens voorkomen, maar niet tijdesn de Klassieker.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:28 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
ok, maar je zag na 1 minuut al dat we gingen verliezen
had ie net zo goed De Cler er uit kunnen halen na een half uur of in de rust ofzo
oh, niet goed gelezenquote:Op maandag 4 februari 2008 11:36 schreef DivineJester het volgende:
[..]
Dat zeg ik, je kunt hem verwijten dat hij De Cler in de rust niet wisselde
dat doet ie ook niet, tegen Excelsior bijvoorbeeld had Wijnaldum er veel eerder in moeten komenquote:maar om in een Klassieker van een coach te eisen dat hij gaat starten met twee onervaren jonkies in de basis is volstrekt irrationeel. Dat is geen lafheid, maar realiteitszin. Dat kun je proberen in een wedstrijd tegen clubs uit het rechterrijte.
spelers moeten zich gewoon kunnen concentreren, elke wedstrijdquote:Waar ik me meer zorgen over maak is het ogenschijlijke gebrek aan inzet, pas op het moment dat ze achter staan wordt er beter gespeeld (behalve gister dan). En problemen met de concentratie mag wat mij betreft elke wedstrijd wel eens voorkomen, maar niet tijdesn de Klassieker.
Ze gingen er heel goed mee om hoor alleen de afwerking ontbrak.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:30 schreef TerroRobbie het volgende:
Inderdaad, Ajax ging juist vrij slecht om met de ruimte en mogelijkheden die ze van Feijenoord kregen.
dan gaan ze er toch niet goed mee om?quote:Op maandag 4 februari 2008 11:46 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze gingen er heel goed mee om hoor alleen de afwerking ontbrak.
Jawel want daardoor schepten ze de kansen. Ze gaan niet goed met de kansen om wel goed met de ruimte om.quote:Op maandag 4 februari 2008 11:47 schreef ruud_fr het volgende:
[..]
dan gaan ze er toch niet goed mee om?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |