zozo...quote:Op zondag 3 februari 2008 16:33 schreef Jasza het volgende:
Elke keer als Hofland aan de bal kwam ging ik spontaan HE HE HE schreeuwen
En nu gaan we het lekker terugdoen!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net zoals jullie altijd in ons topic te vinden zijn na een mindere wedstrijd van Ajax.
Nou dat valt wel mee hoor, hooguit Jorien en Dekromme weleens maar hier barst het werkelijk van de joden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net zoals jullie altijd in ons topic te vinden zijn na een mindere wedstrijd van Ajax.
Gewoon niet op reageren dan, hebben ze ook niks om te lachen toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, hooguit Jorien en Dekromme weleens maar hier barst het werkelijk van de joden.![]()
Maar goed, zolang er inhoudelijk gediscussieerd wordt is er niks aan de hand natuurlijk.
Ik stoor me alleen aan een aantal trollerige reacties.
"HE HE HE"quote:Op zondag 3 februari 2008 16:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een kneus is dat man, kan niet voetballen, is zo traag als een slak en kan niet dekken
Hij was er vast erg van onder de indruk.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:33 schreef Jasza het volgende:
Hofland verliest zelfs sprintjes van onze 100 meter kampioen Huntelaar![]()
Elke keer als Hofland aan de bal kwam ging ik spontaan HE HE HE schreeuwen
Hij liep wel te klotenquote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij was er vast erg van onder de indruk.
Doe niet zo triest man. Is het een keer andersom ga je meteen politieagentje spelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
Ajacieden die hier enkel en alleen komen om te trollen mogen wieberen hoor.
Wie moeten er dan spelen? Vertel het me eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Tegen de graafschap spelen toch de zelfde spelers weer
Die fer vond ik ook wel goed alleen ik vond sloery gewoon slecht, teveel naar binnen trekken waardoor er geen ruimte gecreerd kon worden en wij met abc verdedegen de bal weg konden krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 17:42 schreef ViVe het volgende:
-
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij kunnen de beker nog pakken.
Omdat Feijenoord dan van Bronckhorst moet weghalen uit het middenveld.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Tim de Cler speelde ook beduidend onder zijn niveau. Waarom nou een speler laten starten waar je vooraf al bedenkingen hebt? Je speler is 100% fit of niet. Zo benadeel je je team behoorlijk (zie Sanmartean tegen Ajax).
Waar is die Sahin heen eigenlijk?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Feijenoord dan van Bronckhorst moet weghalen uit het middenveld.
Al maakte dat niet zoveel uit vandaag.
Mag die overgewaardeerde prutser lekker daar blijven.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:10 schreef TLC het volgende:
Dadelijk wilt Wilhelmsson niet eens naar Feyenoord en denkt ' ie dan blijf ik maar liever op de bank bij Bolton zitten
Wat voor tekst staat daar nou? 0-0?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:16 schreef jorienvdherik het volgende:
foto's van ajax-feyenoord nu online op www.fr-fotopage.nl
[ afbeelding ]
020quote:Op zondag 3 februari 2008 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat voor tekst staat daar nou? 0-0?
Onze Sjonniequote:Van Marwijk: “We hebben ongelooflijk slecht verdedigd en geen enkele kans afgedwongen. Mijn spelers kunnen een voorbeeld aan John Heitinga nemen. Het is mooi om te zien hoe die jongen een Ajax tegen Feyenoord beleeft. Feyenoord is ook op mentaliteit afgebluft.”
1900quote:Op zondag 3 februari 2008 18:18 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Wat voor tekst staat daar nou? 0-0?
En in Eindhoven lag het ook aan de kwaliteit van Feyenoord ja. En in Rotterdam, en....quote:Op zondag 3 februari 2008 18:30 schreef H.M.Murdock het volgende:
Ach Feyenoord is weer op mentaliteit en inzet afgedroogd is dat wat nieuws dan? Verder denk ik dat het idd meer aan de kwaliteit van Feyenoord lag dan de kwaliteit van Ajax.
Ineens? Winterslaapje gehad?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:14 schreef DJ_Ryow het volgende:
Ik vond Feyenoord verrassend slecht vandaag. Waar kwam dat ineens vandaan? Geen passie, inzet of enig idee in het spel. Zodra het woord kampioenschap valt gaat het mis lijkt het wel. De verwachteingen moeten naar beneden en alles moet op de play-offs worden gezet. Ajax en Heerenveen zijn de enige die nog bij PSV kunnen komen.. al zal dat natuurlijk helemaal aan PSV zelf liggen.
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:22 schreef Noshiba het volgende:
[..]
sterker door strijd?wat miste ik daar vanmiddag al weken aan?
Dat is ook een beetje het probleem denk ik, spelers als v. Bronckhorst en de Guzman kunnen nóg zo kut spelen, ze weten toch dat er geen bank is en Bertje hun echt niet eruit gaat halen.quote:Op zondag 3 februari 2008 15:10 schreef Tomatenboer het volgende:
Overigens kun je dan nog pleiten voor een strenger wisselbeleid, als je constateert dat er motivatie ontbreekt dan moet je gewoon wisselen ongeacht status en naam en dan is élke speler die wél bereid is door het vuur te gaan een meerwaarde tov de laconieke vedette.
Juist.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:43 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
En in Eindhoven lag het ook aan de kwaliteit van Feyenoord ja. En in Rotterdam, en....
heb je in het ajax topic ook al gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga er maar eens lekker voor zitten
zou ik ook doen met zo'n 'stadion'quote:Op zondag 3 februari 2008 18:57 schreef MarkNMGN het volgende:
Waarom staken die joden trouwens hun eigen stadion in de fik?
Was zeker kindercreche 410?
Heb je vandaag toch de wedstrijd 2 keer op TV gezien.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik ga er maar eens lekker voor zitten
bertquote:Huidig Feyenoord 'slechter' dan vorig seizoen
Ondanks de versterkingen van afgelopen zomer doet Feyenoord het dit seizoen slechter dan het dramatische, vorige seizoen. Na 23 wedstrijden heeft de ploeg van Bert van Marwijk een punt minder dan de formatie van Erwin Koeman vorig seizoen. In de tussentijd vertrokken spelers als Charisteas, Castelen en Drenthe en werden Makaay, Van Bronckhorst en Hofland aangetrokken.
De trainer, die kandidaat is Van Basten op te volgen bij Oranje, maakt zich nog niet direct druk om de huidige rangschikking. "De doelstelling voor dit seizoen was het halen van Europees voetbal. Dat blijft zo. Al dachten we vorige maand dat er meer mogelijk was," aldus Van Marwijk.
Maar bij Ajax heeft bijvoorbeeld Huntelaar of Heitinga ook weinig concurrentie. Ik denk niet dat dit alleen maar daar mee te maken heeft. Zo´n ervaren kracht als Van Bronckhorst heeft dat toch niet nodig?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:55 schreef MarkNMGN het volgende:
[..]
Dat is ook een beetje het probleem denk ik, spelers als v. Bronckhorst en de Guzman kunnen nóg zo kut spelen, ze weten toch dat er geen bank is en Bertje hun echt niet eruit gaat halen.
Een goede bank houdt alle spelers scherp!
En jezus, wat een drama vandaag zeg... heb volgens mij in tijden niet meer zo'n collectieve wanprestatie mogen aanschouwen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |