zozo...quote:Op zondag 3 februari 2008 16:33 schreef Jasza het volgende:
Elke keer als Hofland aan de bal kwam ging ik spontaan HE HE HE schreeuwen
En nu gaan we het lekker terugdoen!quote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net zoals jullie altijd in ons topic te vinden zijn na een mindere wedstrijd van Ajax.
Nou dat valt wel mee hoor, hooguit Jorien en Dekromme weleens maar hier barst het werkelijk van de joden.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:35 schreef patrickt37 het volgende:
[..]
Net zoals jullie altijd in ons topic te vinden zijn na een mindere wedstrijd van Ajax.
Gewoon niet op reageren dan, hebben ze ook niks om te lachen toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:41 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou dat valt wel mee hoor, hooguit Jorien en Dekromme weleens maar hier barst het werkelijk van de joden.![]()
Maar goed, zolang er inhoudelijk gediscussieerd wordt is er niks aan de hand natuurlijk.
Ik stoor me alleen aan een aantal trollerige reacties.
"HE HE HE"quote:Op zondag 3 februari 2008 16:37 schreef Jasza het volgende:
[..]
Wat een kneus is dat man, kan niet voetballen, is zo traag als een slak en kan niet dekken
Hij was er vast erg van onder de indruk.quote:Op zondag 3 februari 2008 16:33 schreef Jasza het volgende:
Hofland verliest zelfs sprintjes van onze 100 meter kampioen Huntelaar![]()
Elke keer als Hofland aan de bal kwam ging ik spontaan HE HE HE schreeuwen
Hij liep wel te klotenquote:Op zondag 3 februari 2008 16:52 schreef BobbyHill het volgende:
[..]
Hij was er vast erg van onder de indruk.
Doe niet zo triest man. Is het een keer andersom ga je meteen politieagentje spelen.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef RayMania het volgende:
Ajacieden die hier enkel en alleen komen om te trollen mogen wieberen hoor.
Wie moeten er dan spelen? Vertel het me eens.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:21 schreef jorienvdherik het volgende:
Tegen de graafschap spelen toch de zelfde spelers weer
Die fer vond ik ook wel goed alleen ik vond sloery gewoon slecht, teveel naar binnen trekken waardoor er geen ruimte gecreerd kon worden en wij met abc verdedegen de bal weg konden krijgenquote:Op zondag 3 februari 2008 17:42 schreef ViVe het volgende:
-
quote:Op zondag 3 februari 2008 17:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Wij kunnen de beker nog pakken.
Omdat Feijenoord dan van Bronckhorst moet weghalen uit het middenveld.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:52 schreef Cyberia18 het volgende:
Tim de Cler speelde ook beduidend onder zijn niveau. Waarom nou een speler laten starten waar je vooraf al bedenkingen hebt? Je speler is 100% fit of niet. Zo benadeel je je team behoorlijk (zie Sanmartean tegen Ajax).
Waar is die Sahin heen eigenlijk?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:54 schreef Happel het volgende:
[..]
Omdat Feijenoord dan van Bronckhorst moet weghalen uit het middenveld.
Al maakte dat niet zoveel uit vandaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |