Jammer dan, zie dit toch liever dan weer een tegengoal.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:44 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Met dat soort kreten ben je geen voetbal-watcher waardig.
nou wat een doodschopquote:
En woensdag riep je zeker om het hardst dat Davids een schandalige overtreding maakte?quote:
Van Hulten: "Ik stond er bij en ik keek er naar...."quote:
quote:
De wonderen zijn de wereld nog niet uit.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef venomsnake het volgende:
heuj, Hofland met een goede ingreep..
Zo'n opmerking had ik niet van je erwacht na de uitspraken over Davids afgelopen woensdagquote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Jammer dan, zie dit toch liever dan weer een tegengoal.
Liefst zie ik natuurlijk nog Feyenoord-goals, maar ja.
Ik vond het een goede overtreding hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik niet van je erwacht na de uitspraken over Davids afgelopen woensdag
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:48 schreef Longmen het volgende:
[..]
En woensdag riep je zeker om het hardst dat Davids een schandalige overtreding maakte?
Alsof deze net zo erg was.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Zo'n opmerking had ik niet van je erwacht na de uitspraken over Davids afgelopen woensdag
2-0 vin ik al wat? Staart tussen de benen weer terug naar Rotterdam.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
omg, Feyenoord gaat vernederd worden als het zo doorgaat..
Dit tikje met de overtredingen van Davids vergelijkenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:49 schreef Chadi het volgende:
[..]
Maar meer door zichzelf dan door Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef venomsnake het volgende:
omg, Feyenoord gaat vernederd worden als het zo doorgaat..
Ajax is inderdaad lekker bezig. Verdiende winnaar (straks).quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef Drasss het volgende:
[..]
2-0 vin ik al wat? Staart tussen de benen weer terug naar Rotterdam.
Die was nog op de bal trouwens van Davids..quote:Op zondag 3 februari 2008 13:52 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Dit tikje met de overtredingen van Davids vergelijken![]()
![]()
Ja Davids springt maar met twee gestrekte benen op Farfan!! VOlkomen de bal gespeeld ja!!quote:Op zondag 3 februari 2008 13:53 schreef Badabingea het volgende:
[..]
Die was nog op de bal trouwens van Davids..
Dit slaat alles!!!
De grens ziet het niet eensquote:
Dat vond ik altijd wel een goede voetballer, 10 jaar geleden dan. Serieus: wat moet Feyenoord met zulke voetballers?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:53 schreef venomsnake het volgende:
Mols komt erin
Het zal je club maar zijn.quote:
Dan zou Ajax er iedere wedstrijd 6 moeten krijgen voor het vasthouden van Huntelaar in de 16quote:Op zondag 3 februari 2008 13:54 schreef SCH het volgende:
Was wel een penalty voor Feyenoord, iemand omver trekkenin het strafschopgebied.
quote:
......voor zijn leeftijd zeker.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef Hephaistos. het volgende:
Het is natuurlijk bon ton om Mols af te zeiken, maar hij heeft best goede invalbeurten gehad hoor...
Misschien moet je je eens druk maken om het dramatische spel van Fey.?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:47 schreef Hephaistos. het volgende:
Zelfs als ze 2-0 voorstaan in de Klassieker is het publiek nog kut
Ik vind dat altijd zo vreemd, mensen met een mooie traptechniek en dan geen corners kunnen nemen. Sneijder en Urby hebben dat ook al. Met name van Sneijder begreep ik dat echt nietquote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef Dos37 het volgende:
Hoekschoppen kon ie bij Twente al niet
Die is goed bezig. Die Vertonghen.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef HansvanOchten het volgende:
Slory deruit, hij zat gewoon in de pocket van vertonghen
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:57 schreef Houniet het volgende:
Kennedy pauper!
Verhuren aan Groningen volgend jaar!
Nee hoor, gewoon goed aanspeelpunt. Het is niet de grote ster die Feyenoord erbovenop gaat helpen, maar kan best nuttig zijn af en toe...quote:
Hoezo, doen we nog eens wat terugquote:
Bij Real Madrid wordt er nog wel eens uit gescoord hoor.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:58 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Ik vind dat altijd zo vreemd, mensen met een mooie traptechniek en dan geen corners kunnen nemen. Sneijder en Urby hebben dat ook al. Met name van Sneijder begreep ik dat echt niet
http://www.youtube.com/watch?v=ie1hLt_at40quote:Op zondag 3 februari 2008 13:56 schreef DANILXL het volgende:
ik vind de duels tussen aanvoerders van topclubs altijd wel leuk
Hou die prutser maar in A-Damquote:Op zondag 3 februari 2008 13:58 schreef Houniet het volgende:
[..]
Hoezo, doen we nog eens wat terug.
Nee, Twente speelt de laatste weken goedquote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Dos37 het volgende:
OMG feyenoord, dat mensen ook nog dachten dat die kampioen zouden worden
Niemand verwachte dat wij kampioen zouden wordenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, Twente speelt de laatste weken goed.
Ach, het is zo'n dramaqueen met die gebaartjes atlijdquote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef Chadi het volgende:
[..]
Hij heeft toch gelijk 3-0 dan is het over en uit!
Gaat toch niet over Twente, gaat over Fey die slecht speelt en dan meteen weer over een club beginnen die helemáál niet mee doet in de discussie.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Nee, Twente speelt de laatste weken goed.
We hebben niet allemaal een glazen bol.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:59 schreef Dos37 het volgende:
OMG feyenoord, dat mensen ook nog dachten dat die kampioen zouden worden
Huntelaar was niet scherp en bleef hangen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:01 schreef Cheiron het volgende:
Tering Perez, hoe krijg je het voor elkaar?! Een zacht balletje voor doel langs..
Kut zeg!
Pff.. een beetje aanjagen kunnen ze wel gebruiken!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:00 schreef djstoffel het volgende:
heerenveen benut die kansen wel momenteel
Donders idd !quote:
Huntelaar stond compleet vrij!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:01 schreef SCH het volgende:
[..]
Huntelaar was niet scherp en bleef hangen.
Zou eerst maar eens wat spelers verantwoordelijk houden. Staan gewoon te slapen.quote:
En daarom dient Bert ze wakker te schreeuwen, in de rust heeft ie niets gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Zou eerst maar eens wat spelers verantwoordelijk houden. Staan gewoon te slapen.
Inderdaad. Alsof Heerenveen geen dramatische wedstrijden speelde dit seizoen. Lijkt me niet dat we nou naast de SCHoenen moeten gaan lopen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heerenveen topic is een deurtje verder
gewoon een hele matige topperquote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
Feyenoord is dramatisch maar wees eerlijk: Ajax is ook heel, heel erg matig.
Het had al 6-0 kunnen staan. Waren ze dan ook dramatisch? Het is alleen de afwerking die niet goed is maar verder speelt Ajax uitstekend.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:02 schreef SCH het volgende:
Feyenoord is dramatisch maar wees eerlijk: Ajax is ook heel, heel erg matig.
Alsof dat bijzonder is?!quote:71. Bruno Silva verovert de bal op De Guzman.
Heeft feyenoord recentelijk "Fantastisch" gespeeld?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:03 schreef Ludacriss het volgende:
Wat een kut wedstrijd. Dit Feyenoord lijkt weer een gevalletje Gullit te worden. De eerste half jaar ging fantastisch, de 2de jaar leek nergens meer op.
Heerenveen en Twente thuis moeten we nog revenge nemenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:03 schreef -_Guitarist_- het volgende:
Nou moeten we voor Ajax gaan vrezen in onze jacht op het kampioensschap?_
Doe maar naar Ajax.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef De.Kromme het volgende:
De Guzman. Waarom is die gast nog niet verkocht aan FC Kopenhagen ofzo
.
maar heb niks met heerenveen hoor..alleen recent slachtoffer om het zo maar te zeggenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:03 schreef SCH het volgende:
[..]
Inderdaad. Alsof Heerenveen geen dramatische wedstrijden speelde dit seizoen. Lijkt me niet dat we nou naast de SCHoenen moeten gaan lopen.
Owja en Groningenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Heerenveen en Twente thuis moeten we nog revenge nemen
Heereveen ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:03 schreef Pizzakoppo het volgende:
wat een trieste kutwedstrijd, psv verdient kampioen
Je meent het toch niet serieus: dat dit spel uitstekend is? Dan leg je de lat niet erg hoog.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
Het had al 6-0 kunnen staan. Waren ze dan ook dramatisch? Het is alleen de afwerking die niet goed is maar verder speelt Ajax uitstekend.
Kom op hee, het zijn profs, mogen zelf ook wel eens wat karakter tonen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:03 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
En daarom dient Bert ze wakker te schreeuwen, in de rust heeft ie niets gedaan.
PSV gaat hopelijk niet zoveel punten weggeven als vorig jaar... dus ajax kan er naar fluitenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef De.Kromme het volgende:
Nu hopen dat Ajax de strijd nog aangaat met PSV en in de play-offs kapot is. Net zoals wij 2 jaar geleden.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:05 schreef toma het volgende:
"Luque, van de bank. Meestal gaat ie naar de bank om te kijken hoeveel erop staat"
"Luque, van de bank. Meestal gaat ie naar de bank om te kijken hoeveel erop staat"
Recentelijk niet maar het eerste half jaar ging toch wel goed ( helemaal in vergelijking met vorig jaar! ).quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef Longmen het volgende:
[..]
Heeft feyenoord recentelijk "Fantastisch" gespeeld?
Dat gebeurt niet dus Bert moet het oplossen.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:06 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Kom op hee, het zijn profs, mogen zelf ook wel eens wat karakter tonen.
Dat denk ik ook niet, maar zeg nooit, nooit!quote:Op zondag 3 februari 2008 14:06 schreef -_Guitarist_- het volgende:
[..]
PSV gaat hopelijk niet zoveel punten weggeven als vorig jaar... dus ajax kan er naar fluiten
het slechte aan Ajax is dat ze de kansen niet maken.. niet dat ze kansen weggeven.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:04 schreef toma het volgende:
[..]
Het had al 6-0 kunnen staan. Waren ze dan ook dramatisch? Het is alleen de afwerking die niet goed is maar verder speelt Ajax uitstekend.
Dat lijkt me sterk.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:06 schreef xFriendx het volgende:
Feyenoord speelt slecht, Ajax gaat ook slechter spelen. De hele pot is dramatisch, ik zeg, die doelpunten van Feyenoord gaan zo vallen.
Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax verdedigt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:06 schreef SCH het volgende:
[..]
Je meent het toch niet serieus: dat dit spel uitstekend is? Dan leg je de lat niet erg hoog.
Ge-wel-digquote:
Op zich opmerkelijk want scoren was tot voor kort het probleem niet voor Ajax...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:07 schreef BigFire het volgende:
[..]
het slechte aan Ajax is dat ze de kansen niet maken.. niet dat ze kansen weggeven.
Nee okee, maar ik zou echt heel hard gaan huilen als ze dat nu zouden doen in deze vorm van het teamquote:Op zondag 3 februari 2008 14:07 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Dat denk ik ook niet, maar zeg nooit, nooit!
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax speelt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.
Haha, meen je dat nou? Wat Ajax laat zien lijkt ook nergens op.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef toma het volgende:
[..]
Feyenoord is geen moment gevaarlijk. Ajax verdedigt goed, weet constant de vrij staande man te vinden. Alleen die voorzetten van vooral Kennedy zijn zeeeeeeeeeeeer slecht waardoor er niet veel gescoord wordt.
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef borisz het volgende:
[ afbeelding ]Landzaat
Luque voor Kennedy
Duidelijke taalquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Amenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Das gewoon tacktiek. Zo slecht gaan spelen dat normaal alle natuurkundige wetten het zouden verbieden dat een flutbal van Feyenoord er in rolt.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.![]()
Ajax speelt niet erg sterk maar dat gepruts van feyenoord..
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Op zich opmerkelijk want scoren was tot voor kort het probleem niet voor Ajax...
hoe weet je nu dat hij impotent is?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Hij speelde gewoon degelijk alleen ongelukkig in zijn voorzetten. Dat valt natuurlijk meer op dan zijn degelijke spel.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurd
Nee ik bedoel ik heb het gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 14:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij moet die ballen gewoon goed geven. Ergens in de 16 niet ergens tweede ring
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de topper Heerenveen - PSV (of PSV - Heerenveen ). Want dit is werkelijk niet om aan te zien!
"Bert oprotten" las ik net....quote:Op zondag 3 februari 2008 14:11 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Idd. Over 3 weken in Lindgren aan de beurt
.
Die weer knullig wordt verprutst...quote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Hephaistos. het volgende:
Nou, dan maar uit een dood spelmoment!
De 9e, PSV - Heerenveenquote:Op zondag 3 februari 2008 14:12 schreef Ludacriss het volgende:
Wanneer is de topper Heerenveen - PSV (of PSV - Heerenveen ). Want dit is werkelijk niet om aan te zien!
Iets minder Pro evo doen maar?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:13 schreef Pizzakoppo het volgende:
ik mis de rode schoenen bij Luque!
Impotent of incompetentquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
Dat is dat 410 zeker.. die kijken teveel naar italiequote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Dat is dat 410 zeker.. die kijken teveel naar italie
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
SS Lazioquote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen in dit saaie Nederland.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:14 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
quote:
Nahja liever saai dan een copycat uithangen.. is nu niet echt bepaald een eigen identiteit dat 'nadoen'quote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Houniet het volgende:
[..]
Zouden er meer moeten doen in dit saaie Nederland.
quote:
minstensquote:Op zondag 3 februari 2008 14:18 schreef Cheiron het volgende:
Het had echt 5-0 moeten wezen.. op zn minst
Je poste die pic nog voordat ik het op me tele2 ding zagquote:
Beetje sfeer kan geen kwaad toch?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:19 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Nahja liever saai dan een copycat uithangen.. is nu niet echt bepaald een eigen identiteit dat 'nadoen'
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |