Das gewoon tacktiek. Zo slecht gaan spelen dat normaal alle natuurkundige wetten het zouden verbieden dat een flutbal van Feyenoord er in rolt.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Zotheid het volgende:
[..]
Dat lijkt me sterk.![]()
Ajax speelt niet erg sterk maar dat gepruts van feyenoord..
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurdquote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Longmen het volgende:
[..]
Op zich opmerkelijk want scoren was tot voor kort het probleem niet voor Ajax...
hoe weet je nu dat hij impotent is?quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
Iddquote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Hij speelde gewoon degelijk alleen ongelukkig in zijn voorzetten. Dat valt natuurlijk meer op dan zijn degelijke spel.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef SCH het volgende:
De ajaxfans gaan zich weer op 1 speler afreageren. Nu is Kennedy de lul
Ja.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:10 schreef BigFire het volgende:
[..]
erg jammer dat dit nu net tegen feyenoord gebeurd
Nee ik bedoel ik heb het gemistquote:Op zondag 3 februari 2008 14:11 schreef Chadi het volgende:
[..]
Nee hij moet die ballen gewoon goed geven. Ergens in de 16 niet ergens tweede ring
quote:Op zondag 3 februari 2008 14:08 schreef Pizzakoppo het volgende:
GODVERDOMME KENNEDY METEEN OPTYFEN NAAR ZWEDEN OF BELGIE OF WAARDAN OOK IMPOTENTE KUTVOETBALLER!!!!!!!!!!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |