ik snap meteen waar je die prijs aan te danken hebtquote:Op zondag 3 februari 2008 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Fey moet winnen
Die praatjes had ik altijd alquote:Op zondag 3 februari 2008 13:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
je begint wel praatjes te krijgen nu Heerenveen leuk speelt. hopelijk stort het snel in.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
WHAHAH GIF IS COMING!!!
Een speler als Bradley zou idd welkom zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef DANILXL het volgende:
wat een verademing is het spel van heerenveen in vergelijking met dit
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:06 schreef djstoffel het volgende:
leo driessen heeft tot nu toe een kosterlijke middag
net zo erg als Lee tegen excelsiorquote:
Zou wel leuk zijn toch als Feyenoord wakker wordt?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax moet gauw die 2-0 maken, anders gaat Feyenoord misschien wel wakker worden.
Pff ik weet het, schijtzooi. Suarez wil gewoon niet scoren man...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax moet gauw die 2-0 maken, anders gaat Feyenoord misschien wel wakker worden.
Suarez heeft de f-jes overgeslagenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Terrorbita het volgende:
Op dit "niveau" mag zoiets gewoon niet, echt schandalig! Die bal moet er gewoon in.
Achterover leunen terwijl je zo een bal schopt word je meestal in de F'jes al afgeleerd!
Ag shit happens.quote:
Ik moet altijd vreselijk lachen om die halve garen in die rolstoelen die dan naar voren komen rijden in de Arenaquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat publiek ook daarachter die alvast juicht!
iddquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat publiek ook daarachter die alvast juicht!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |