ik moest bijna lachenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
FC Aja-ningen doet het goed.
die is wel heel slechtquote:Op zondag 3 februari 2008 12:53 schreef SCH het volgende:
FC Aja-ningen doet het goed.
Klopt.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef Prosac het volgende:
Feyenoord slecht, Ajax goed, publiek matig.. matig potje voetbal derhalve.
Enige Feyenoorder die goed speeltquote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef Hephaistos. het volgende:
Lekker Fer!!!
Ik dacht helemaal niet...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef SCH het volgende:
Feyenoord speelt alleen de 2e helft meestal toch?
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef Devrim_ het volgende:
Huntelaar
Waarom verkoopt Ajax die debiel niet![]()
17quote:Op zondag 3 februari 2008 12:56 schreef DANILXL het volgende:
Hoe oud is die Fer
Wat een heldquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef Damzkieee het volgende:
Tijd voor kunstgras zo te zien.
Hofs stond al bij de bal voordat hij werd genomen.quote:
Precies. Geel en overnieuw nemen!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou dat niet. Hofs liep gewoon veel te vroeg uit.
Driessen is altijd de winnende partij aan het vereren.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Jood Driessen (ik heb geteld) heeft nu al 4x gezegt dat Ajax dik verdiend voorstaat
quote:
En dan denkt Ajax altijd dat ze er al zijn, dat wordt leukquote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, Feyenoord begint altijd pas met voetballen in de 2e helft
Nee, Vertonghen rekende er nog niet op.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hofs stond al bij de bal voordat hij werd genomen.
Hehe als het 1-0 blijft zie ik het ze nog wel winnen hoor... dusquote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, Feyenoord begint altijd pas met voetballen in de 2e helft
Driessen is een enorme mongool, maar hier heeft hij wel gelijk in natuurlijk...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Jood Driessen (ik heb geteld) heeft nu al 4x gezegt dat Ajax dik verdiend voorstaat
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die woordgrappen van jou.
Ja ach ze hebben ook wat zinnen nodig voor de samenvattingquote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Ben jij voor Ajaxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Devrim_ het volgende:
Dat mag ook best gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Niets dusquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoezo, bijna een kwart van de basis is ex groningen?
Gek zeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe als het 1-0 blijft zie ik het ze nog wel winnen hoor... dus
Komop ajax scoor eens wat meer!
volgens mij alleen als ajax wint hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Driessen is altijd de winnende partij aan het vereren.
Van mij mag The Hunter wel terug naar Pisveequote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja,
Maar een paar spelers moeten gewoon weg_!
Heb jij het commentaar gehoord van Driessen de afgelopen 7 wedstrijden? Dan had je dit niet gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
volgens mij alleen als ajax wint hoor
Dan willen wij doedelzakquote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van mij mag The Hunter wel terug naar Pisvee
Die had er best in gemogenquote:
Nou dat zal die willenquote:
nouja grasmatquote:Op zondag 3 februari 2008 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die grasmat. Net iets beter dan die van nek laatst.
je begint wel praatjes te krijgen nu Heerenveen leuk speelt. hopelijk stort het snel in.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
Koop elkaar maar leeg in plaats van zelf eens te scouten
ik snap meteen waar je die prijs aan te danken hebtquote:Op zondag 3 februari 2008 13:04 schreef paultjuhhh het volgende:
Fey moet winnen
Die praatjes had ik altijd alquote:Op zondag 3 februari 2008 13:04 schreef BigFire het volgende:
[..]
je begint wel praatjes te krijgen nu Heerenveen leuk speelt. hopelijk stort het snel in.
Ik ben benieuwd.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef Dj_Day-V het volgende:
WHAHAH GIF IS COMING!!!
Een speler als Bradley zou idd welkom zijn.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef DANILXL het volgende:
wat een verademing is het spel van heerenveen in vergelijking met dit
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:06 schreef djstoffel het volgende:
leo driessen heeft tot nu toe een kosterlijke middag
net zo erg als Lee tegen excelsiorquote:
Zou wel leuk zijn toch als Feyenoord wakker wordt?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax moet gauw die 2-0 maken, anders gaat Feyenoord misschien wel wakker worden.
Pff ik weet het, schijtzooi. Suarez wil gewoon niet scoren man...quote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Damzkieee het volgende:
Ajax moet gauw die 2-0 maken, anders gaat Feyenoord misschien wel wakker worden.
Suarez heeft de f-jes overgeslagenquote:Op zondag 3 februari 2008 13:07 schreef Terrorbita het volgende:
Op dit "niveau" mag zoiets gewoon niet, echt schandalig! Die bal moet er gewoon in.
Achterover leunen terwijl je zo een bal schopt word je meestal in de F'jes al afgeleerd!
Ag shit happens.quote:
Ik moet altijd vreselijk lachen om die halve garen in die rolstoelen die dan naar voren komen rijden in de Arenaquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat publiek ook daarachter die alvast juicht!
iddquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Dat publiek ook daarachter die alvast juicht!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |