Precies. Geel en overnieuw nemen!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef TheArt het volgende:
[..]
Nou dat niet. Hofs liep gewoon veel te vroeg uit.
Driessen is altijd de winnende partij aan het vereren.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Jood Driessen (ik heb geteld) heeft nu al 4x gezegt dat Ajax dik verdiend voorstaat
quote:
En dan denkt Ajax altijd dat ze er al zijn, dat wordt leukquote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, Feyenoord begint altijd pas met voetballen in de 2e helft
Nee, Vertonghen rekende er nog niet op.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hofs stond al bij de bal voordat hij werd genomen.
Hehe als het 1-0 blijft zie ik het ze nog wel winnen hoor... dusquote:Op zondag 3 februari 2008 12:57 schreef venomsnake het volgende:
Maar goed, Feyenoord begint altijd pas met voetballen in de 2e helft
Driessen is een enorme mongool, maar hier heeft hij wel gelijk in natuurlijk...quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Jood Driessen (ik heb geteld) heeft nu al 4x gezegt dat Ajax dik verdiend voorstaat
quote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef Imperatore het volgende:
[..]
Bijna net zo erg als die woordgrappen van jou.
Ja ach ze hebben ook wat zinnen nodig voor de samenvattingquote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Ben jij voor Ajaxquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Devrim_ het volgende:
Dat mag ook best gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 12:58 schreef the_undertaker het volgende:
Niets dusquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef djstoffel het volgende:
[..]
hoezo, bijna een kwart van de basis is ex groningen?
Gek zeg.quote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Hehe als het 1-0 blijft zie ik het ze nog wel winnen hoor... dus
Komop ajax scoor eens wat meer!
volgens mij alleen als ajax wint hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Cheiron het volgende:
[..]
Driessen is altijd de winnende partij aan het vereren.
Van mij mag The Hunter wel terug naar Pisveequote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef Devrim_ het volgende:
[..]
Ja,
Maar een paar spelers moeten gewoon weg_!
Heb jij het commentaar gehoord van Driessen de afgelopen 7 wedstrijden? Dan had je dit niet gezegdquote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef DANILXL het volgende:
[..]
volgens mij alleen als ajax wint hoor
Dan willen wij doedelzakquote:Op zondag 3 februari 2008 13:02 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Van mij mag The Hunter wel terug naar Pisvee
Die had er best in gemogenquote:
Nou dat zal die willenquote:
nouja grasmatquote:Op zondag 3 februari 2008 13:03 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
Die grasmat. Net iets beter dan die van nek laatst.
je begint wel praatjes te krijgen nu Heerenveen leuk speelt. hopelijk stort het snel in.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:03 schreef SCH het volgende:
Koop elkaar maar leeg in plaats van zelf eens te scouten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |