Nee ik was er niet eensquote:Op zondag 3 februari 2008 17:40 schreef Noshiba het volgende:
[..]
Werd je nog omgeroepen in t stadion?
quote:Na afloop was er een confrontatie tussen Feyenoord fans en de ME, zo meldt AT5. [
quote:
Niks aan de hand dus,quote:Twaalf aanhangers Ajax aangehouden
Zondag 3 februari 2008
Voorafgaand aan de voetbalwedstrijd Ajax-Feyenoord heeft de politie in Amsterdam zondag twaalf aanhangers van Ajax aangehouden. Zij gooiden met stenen naar de Mobiele Eenheid (ME).
Ook arresteerde de politie een persoon die nog werd gezocht naar aanleiding van ongeregeldheden bij de wedstrijd Ajax-Dynamo Zagreb vorig jaar. Tijdens de wedstrijd hield ze nog een voetbalfan aan voor het afsteken van vuurwerk in het vak.
Na afloop van het duel brak een groep Feyenoord-aanhangers uit terwijl zij naar de treinen werden begeleid. De ME wist hen onmiddellijk terug te dringen.
quote:
PSV - SC Heerenveenquote:Op zondag 3 februari 2008 17:50 schreef RayMania het volgende:
[..]
.
Nu maar hopen dat Heerenveen voor een grote stunt zorgt, dat Ajax wint (vijf punten) en dat PSV - Ajax het weer spannend kan maken. Wishfull thinking.
Ik ook niet, maar dat ging ik vorig jaar ook niet. Eigenlijk liever nu al de titel verliezen dan dat Ajax dichterbij komt en hoop krijgt en weer zoals een scenario als vorig jaar tweede wordt.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:54 schreef Da_Sandman het volgende:
Ach, het is nog niet gespeeld. Maar goed, ik ga niet meer van een titel uit.
Misschien is het aan de ene kant wel beter dat Ajax een loodzwaar uitprogramma heeft, want vorig jaar werden de wedstrijden die gewonnen moesten worden (FC Twente, PSV) dik gewonnen, maar verloren we punten tegen RKC en Excelsior. Nu kun je niet verzaken.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:58 schreef Noshiba het volgende:
Ik zie nog genoeg kansen nu ik beide schema's zie, uiteraard verspillen beide wel 3 punten oid tegen de zwakkere teams amar dit zijn de wedstrijden die ze nu echt moeten winnen dus ik zie nog wel kansen
maar al halen we 15 punten in maart dat zou gigantisch zijn!
ja dat is het zowieso, maar ik heb er nu gewoon wat meer vertrouwen in als vorig jaarquote:Op zondag 3 februari 2008 18:02 schreef RayMania het volgende:
[..]
Misschien is het aan de ene kant wel beter dat Ajax een loodzwaar uitprogramma heeft, want vorig jaar werden de wedstrijden die gewonnen moesten worden (FC Twente, PSV) dik gewonnen, maar verloren we punten tegen RKC en Excelsior. Nu kun je niet verzaken.
hehe het zit diep he?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:12 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
Zijn we niet vernederd![]()
foto's van ajax-feyenoord nu online op www.fr-fotopage.nl
[ afbeelding ]
ja, geen zin in lappen teksten.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:15 schreef Noshiba het volgende:
[..]
hehe het zit diep he?![]()
al die comments onder die foto's
... ... ...
quote:Op zondag 3 februari 2008 18:18 schreef Noshiba het volgende:
http://www.mokumrulez.nl/seizoen2007/Feyenoord/feyenoord.htm
leuk foto verslag!
Nja, die andere hekken waren laag genoeg om overheen te klimmen hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 18:23 schreef jorienvdherik het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hekken tegenwoordig daar ook al
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |