quote:Op zondag 3 februari 2008 11:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief postenquote:
Onze SCH wil miSCHdaadverslaggevertje spelenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief posten.
Inconsequent is mij middlenamequote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief posten.
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef golfer het volgende:
Zolang we de belangrijkste wedstrijd van het jaar maar blijven winnen mogen anderen kampioen worden.
lekkerquote:Op zondag 3 februari 2008 14:27 schreef SCH het volgende:
Iedereen een cappuccino?
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Sendje, kan jij nu alweer dansen zonder hoofdpijn
Die heb ik niet, ik heb wel Bouaouzan. Heb jij dan Keane?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:41 schreef VoreG het volgende:
O ja zullen we gaan kwartetten?
Ik heb er al 3
Davids 1, Davids 2 en Lurling.
Heeft iemand van Bronckhorst?
Ik heb Cantona dubbel. Ruilen?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik heb wel Bouaouzan. Heb jij dan Keane?
Nu zeker wegzakken en op de grote dag is iedereen het vergeten. Wil je dat? Wil je dat? He!quote:
Jaquote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu zeker wegzakken en op de grote dag is iedereen het vergeten. Wil je dat? Wil je dat? He!
en jullie niet van de boerenquote:Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:.
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
Ze winnen nooooit van de jooooden.
Was tijdens de rust van Ajax-Feyenoord ook op tele2quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef golfer het volgende:
Goed gepland net op RTL-4 die Amstelreclame voor het winnen van een skybox bij de klassieker.
Uberhaupt walgelijke reclame, blijf als-ie weg is.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef golfer het volgende:
Goed gepland net op RTL-4 die Amstelreclame voor het winnen van een skybox bij de klassieker.
Geen idee. Ik kijk sowieso niet naar programma's van Peter Rudolf.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:52 schreef tha_dark het volgende:
Hoelaat begint Peter Are The Freez vanavond?
2130quote:Op zondag 3 februari 2008 19:52 schreef tha_dark het volgende:
21:30 u SBS 6quote:Op zondag 3 februari 2008 19:52 schreef tha_dark het volgende:
denk je dat de hoogtepunten (indien aanwezig) niet gewoon op het journaal komen ???quote:Op zondag 3 februari 2008 19:58 schreef SCH het volgende:
Ik heb het gevoel dat ik wel moet kijken voor mijn werk maar heb er gans geen zin in, 60 x reclame en al dat geupgeil voordat ie echt wat meld. Misschien neem ik het toch wel op en zapp er morgen ochtend vroeg wel even door heen.
Toch wel - hij zegt dat ie de zaak heeft opgelost, als ie niet met meer komt dan nu bekend is dan is het allesbehalve opgelost en heeft ie een enorme zeperd. Hij heeft erg hoog ingezet en reageert niet voor niks zo fel op P&W. Ik vind het ook meer een kruistocht tegen Joran dan het oplossen van een zaak eigenlijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:03 schreef RayMania het volgende:
Ik denk dat alles al wel gelekt is. Natuurlijk is het knap van De Vries, maar omdat er nu in de uitzending niks meer bekend wordt gemaakt, lijkt het alsof Peter door de mand valt, terwijl dat eigenlijk niet zo is.
Hij zal inderdaad nog iets uit de hoge hoed moeten toveren wil hij de zaak echt opgelost hebben. Met wat nu al bekend is geworden is het zonde van de zendtijd.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
Toch wel - hij zegt dat ie de zaak heeft opgelost, als ie niet met meer komt dan nu bekend is dan is het allesbehalve opgelost en heeft ie een enorme zeperd. Hij heeft erg hoog ingezet en reageert niet voor niks zo fel op P&W. Ik vind het ook meer een kruistocht tegen Joran dan het oplossen van een zaak eigenlijk.
Maar is het geen oplossing dat Natalee overleed in Joran zijn armen en dat hij het lichaam heeft laten verdwijnen? Naar mijn weten zijn de enige vraagtekens of hij geholpen werd en waarom Natalee is overleden.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:15 schreef SCH het volgende:
[..]
Toch wel - hij zegt dat ie de zaak heeft opgelost, als ie niet met meer komt dan nu bekend is dan is het allesbehalve opgelost en heeft ie een enorme zeperd. Hij heeft erg hoog ingezet en reageert niet voor niks zo fel op P&W. Ik vind het ook meer een kruistocht tegen Joran dan het oplossen van een zaak eigenlijk.
De vraag is hoe Peter R. de Vries dat gaat bewijzen. Die 'beketenis' op tape lijkt me nou niet zo heel sterk en zeker geen stand houden in de rechtbank.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:20 schreef RayMania het volgende:
[..]
Maar is het geen oplossing dat Natalee overleed in Joran zijn armen en dat hij het lichaam heeft laten verdwijnen? Naar mijn weten zijn de enige vraagtekens of hij geholpen werd en waarom Natalee is overleden.
Dat is het sowieso. TV-makers moeten niet de rechercheur gaan uithangen.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:18 schreef golfer het volgende:
[..]
Hij zal inderdaad nog iets uit de hoge hoed moeten toveren wil hij de zaak echt opgelost hebben. Met wat nu al bekend is geworden is het zonde van de zendtijd.
Nee, dat zeker niet. Hij heeft ook veel te hoog van de toren geblazen, als het niks is maakt hij zichzelf zo ontzettend belachelijk.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:21 schreef SCH het volgende:
[..]
De vraag is hoe Peter R. de Vries dat gaat bewijzen. Die 'beketenis' op tape lijkt me nou niet zo heel sterk en zeker geen stand houden in de rechtbank.
van mij mag iedereen misdrijven oplossen.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:22 schreef SCH het volgende:
[..]
Dat is het sowieso. TV-makers moeten niet de rechercheur gaan uithangen.
Hahah ja idd..quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:41 schreef SCH het volgende:
Joran gaat het allemaal zelf vertellen dus. Yeah right
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:46 schreef SCH het volgende:
Ik vertrouw niemand meer op de VBL-meet voortaan. Straks blijken ze ingehuurd door Peter.
Ik vertrouwde die appelsientje al niet, dat was natuurlijk een camera in zijn neusgat
Niks helaas...quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel knap werk, dit valt zeker wel onder de kop bekentenis. Ik weet alleen niet wat ermee gedaan mag worden.
Vind je? Het is toch eigenlijk helemaal niks?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Wel knap werk, dit valt zeker wel onder de kop bekentenis. Ik weet alleen niet wat ermee gedaan mag worden.
Vind je ?quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Het is toch eigenlijk helemaal niks?
Vind ik wel, de details en manier van vertellen en z'n houding zeggen genoeg voor mij.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:46 schreef SCH het volgende:
[..]
Vind je? Het is toch eigenlijk helemaal niks?
Nee daarom, hij kan hier nauwelijks nog meer straf voor krijgen dan ie al heeft uitgezeten.quote:Op zondag 3 februari 2008 22:50 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Vind je ?
Hij heeft gezegd dat ze dood was en dat ze werd opgeruimd...
oke hij heeft haar niet vermoord..
Hij was waarschijnlijk bang om als moordenaar gezien te worden. NIet geheel onlogisch.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:12 schreef Bjoro het volgende:
maar waarom heeft die Joran niet gewoon de politie gebeld...."hellup, ik lig hier met een chica en die begint ineens te trillen" ?
over 20 min. weten we (bijna) allesquote:Op zondag 3 februari 2008 23:13 schreef SCH het volgende:
[..]
Hij was waarschijnlijk bang om als moordenaar gezien te worden. NIet geheel onlogisch.
Of er is toch meer gebeurd maar Peter is zo vriendelijk geweest daar verder geen navraag naar te doen, ineens moet de politie het dan weer oplossen
En wordt door z'n papa geholpen... (Lekkere arm van de wet)quote:Op zondag 3 februari 2008 23:12 schreef SCH het volgende:
[..]
Nee daarom, hij kan hier nauwelijks nog meer straf voor krijgen dan ie al heeft uitgezeten.
Een beetje anti-climax allemaal. Meisje zuipt zich dood en jongen raakt in paniek en doet domme dingen.
Ik kijk niet eens. Het hele gebeuren rondom haar vermissing heeft me nog nooit geinteresseerd.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:19 schreef -Vaduz- het volgende:
Mwa, het is zo wel genoeg. We moeten er ook niet te gek over doen.
En wie is de bron van dat allemaal? Of dat nu gelekt wordt voor zondag, of op zondag wordt uitgezonden? Het blijft de verdienste van Peter. Als ik dit voor het eerst had gehoord had ikquote:Op zondag 3 februari 2008 23:21 schreef golfer het volgende:
En na een uitzending van 2 uur zijn we geen steek verder gekomen.
Alles wat er gezegd werd is al vanaf vrjdag bekend en Peter Rudolf is verder niet achter die Daury, die overigens ontkent destijds op Aruba te zijn geweest, aan gegaan met zijn onderzoek.
Dat doen vrouwen wel vaker als ik ze vinger, dat heet klaarkomen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:12 schreef Bjoro het volgende:
maar waarom heeft die Joran niet gewoon de politie gebeld...."hellup, ik lig hier met een chica en die begint ineens te trillen" ?
Precies wat ik dacht....quote:Op maandag 4 februari 2008 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Anyway, ik denk dat ze nog steeds te weinig tastbaar materiaal in handen hebben, maar hoop van harte dat ze uiteindelijk voldoende zullen vinden, want aan die Joran gaat de maatschappij echt helemaal niets missen als dat levenslang achter slot en grendel zou gaan.
Ja idd...gewoon zijn hele houding en zich onaantastbaar voelen.. ik krijg er gewoon de rillingen van..quote:Op maandag 4 februari 2008 07:37 schreef DIGGER het volgende:
Anyway, ik denk dat ze nog steeds te weinig tastbaar materiaal in handen hebben, maar hoop van harte dat ze uiteindelijk voldoende zullen vinden, want aan die Joran gaat de maatschappij echt helemaal niets missen als dat levenslang achter slot en grendel zou gaan.
Ik ookquote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Suijk het volgende:
Gelukkig hoor ik toch nog bij de meerderheid van Nederland.
Marc is zwaar verkouden, en ligt de hele nacht te hoesten en te huilen. En zelf heb ik ook nog een rottig hoestje. Dus dat ging allemaal niet zo lekker.quote:Op maandag 4 februari 2008 08:16 schreef appelsientje het volgende:
Goedemorgen
Az waren de kids weer onrustig??
Koffie?
Dus bij de kleine kinderen die al op bed lagen, of de oudere die ook al op bed lagen?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Suijk het volgende:
Ach nog een paar jaar en dan gaan ze op kamersquote:Op maandag 4 februari 2008 10:29 schreef Againzender het volgende:
[..]
Marc is zwaar verkouden, en ligt de hele nacht te hoesten en te huilen. En zelf heb ik ook nog een rottig hoestje. Dus dat ging allemaal niet zo lekker.
Wat is daar zo gelukkig aan dan?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Suijk het volgende:
Ik vind het een beetje onzin om aan zo'n zaak (waar er dagelijks 100en van gebeuren in de wereld) zoveel aandacht te geven. Ik kijk liever voetbal.quote:
Slaap jij dan met een luier aan of kunstgebit in een bekertje op je nachtkastje?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:10 schreef Suijk het volgende:
Een aftel kalender in de sig is een optiequote:Op maandag 4 februari 2008 10:43 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Ach nog een paar jaar en dan gaan ze op kamers
Ola, heb je nou een nieuwe laptop?quote:Op maandag 4 februari 2008 12:43 schreef RayMania het volgende:
Ik zeg hallo.
Precies. wat de waarde ervan is, weet ik niet, maar het was wel mooie televisie.quote:Op maandag 4 februari 2008 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitzending stelde me niet teleur. Maar ergens voor thuisblijven, dat doe ik amper.
in praten, na iedere zin nam hij figuurlijk een uur pauze. En ook steeds maar eh eh eh eh eh eh.quote:Op maandag 4 februari 2008 14:27 schreef -Vaduz- het volgende:
Waarin blonk die docent niet uit?
Ik ook niet. Ben gewoon gaan poolen, en om 21.30 ging de muziek gewoon uit haha...quote:Op maandag 4 februari 2008 12:40 schreef -Vaduz- het volgende:
De uitzending stelde me niet teleur. Maar ergens voor thuisblijven, dat doe ik amper.
Ik was al aan het teruglezen geslagen... als ik het goed begrijp heb ik weinig gemist.quote:Op maandag 4 februari 2008 15:42 schreef -Vaduz- het volgende:
Even teruglezen EC, over Rudolph het rendier.
Gefeliciteerdquote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
Eentje met een beeldscherm, touchpad etc.
Een Acer Aspire 5720G.
Leukquote:Op maandag 4 februari 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
Een Acer Aspire 5720G.
Heb zelf ook een Acer uit de Aspire serie. Heb alleen problemen met de accu gehad, voor de rest prima dingquote:
En ik had je nog wel een reminder gestuurd!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:00 schreef Da_Sandman het volgende:
Ik realiseer me nu pas dat ik de WIDM prono niet heb ingevuld.
Ray, ik wilde toch hetzelfde invullen als anders, kan ik met terugwerkende kracht dat niet alsnog invullen? Aangezien er toch niemand is afgevallen...
Mol Edo, Winnaar Regina, Verliezer Dunya en afvaller Dennis
Kijk uit met dat touchpad!quote:Op maandag 4 februari 2008 16:45 schreef RayMania het volgende:
Een Acer Aspire 5720G.
quote:Op maandag 4 februari 2008 18:11 schreef borisz het volgende:
Bos komt dus tijd om te gaan![]()
ik ga sporten
Ik word helemaal gek van die Touchpad, vreselijkquote:Op maandag 4 februari 2008 16:59 schreef VoreG het volgende:
[..]
Kijk uit met dat touchpad!
Ik heb zelf een Acer Travelmate, goed ding.
Fn+F7quote:Op maandag 4 februari 2008 18:41 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik word helemaal gek van die Touchpad, vreselijk.
En dan ontploft-ie zeker?quote:
Blijft kut, met 'die of dat', elke keer klik ik misquote:
Wanneer gaat ze er weer één werpen?quote:Op maandag 4 februari 2008 18:54 schreef pascalheister het volgende:
mijn laptop bevalt trouwens ook nog steeds prima
mannetje hequote:Op maandag 4 februari 2008 18:55 schreef RayMania het volgende:
[..]
Wanneer gaat ze er weer één werpen?
Nee hoor...quote:Op maandag 4 februari 2008 18:48 schreef -Vaduz- het volgende:
Een Macbook is gewoon geldverspilling toch?
Beetje een rare vervanger, een middenvelder voor een verdediger.quote:Op maandag 4 februari 2008 19:11 schreef methodmich het volgende:
Avond!
Rondje op kosten van Silva.
David Mendes da.
Mendes da Silva vervangt Ooijer bij Oranje
Als in "Meer blauw op straat"quote:
quote:Op maandag 4 februari 2008 19:40 schreef DIGGER het volgende:
[..]
Als in "Meer blauw op straat" [ afbeelding ]
[ afbeelding ]
doe er gelijk twee, voor je backupquote:Op maandag 4 februari 2008 20:41 schreef pascalheister het volgende:
gewoon extern hdtje kopen ray, ideaal en je hebt gelijk alles centraal op 1 schijf
Of drie, heb je een backup voor je backup.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:42 schreef Againzender het volgende:
[..]
doe er gelijk twee, voor je backup
en een uitwijklocatie op een ander continent, je weet maar nooit.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:43 schreef sjimz het volgende:
[..]
Of drie, heb je een backup voor je backup.
Of een tweede huis op een andere planeet!quote:Op maandag 4 februari 2008 20:47 schreef Againzender het volgende:
[..]
en een uitwijklocatie op een ander continent, je weet maar nooit.
als je toch met geld aan het strooien bentquote:
goed plan...ik ga ook ff douchen en dan tukkenquote:Op maandag 4 februari 2008 21:52 schreef appelsientje het volgende:
Goede avond
en alvast welterusten... ik ga er eens lekker vroeg in
Niks vakantie. Studenten hebben het maar zwaar.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:48 schreef Bos81 het volgende:
Alles goed daar in Wageningen (want je hebt geen vakantie neem ik aan)?
maar voor de rest is het wel okee?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niks vakantie. Studenten hebben het maar zwaar.
Wiebel!
Nepstudent.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:50 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Niks vakantie. Studenten hebben het maar zwaar.
Wiebel!
Beetje kapot. Virusje tast mijn energie aanquote:
Ik ben anders vandaag niet naar college geweest, terwijl ik die wel had.quote:
Kijk, dat is een student.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:52 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ik ben anders vandaag niet naar college geweest, terwijl ik die wel had.![]()
Inderdaadquote:
Dan neem je toch zelf een dag vrij. Of heb je iedere dag verplichte colleges?quote:
tuurlijk, ik ben morgen vrijquote:Op maandag 4 februari 2008 22:54 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Dan neem je toch zelf een dag vrij. Of heb je iedere dag verplichte colleges?
Ga jij ff de polonaise lopen ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 22:55 schreef Messenga het volgende:
Studenten die klagen over te weinig vrije dagen.
Carnaval.quote:Op maandag 4 februari 2008 22:57 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Ga jij ff de polonaise lopen ofzo
Dat is niet live neem ik aan?quote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Messenga het volgende:
Fff Tunesië - Kameroen afkijken.
Tuurlijkquote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef borisz het volgende:
en tong alweer genoeg shag ingeslagen ?
Ik kijk de herhalingquote:Op maandag 4 februari 2008 23:29 schreef Cyberia18 het volgende:
Peter R. en Patrick nu te gast bij Pauw & Witteman
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 00:33 schreef Cyberia18 het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)eloofwaardig_is.html!
Bijna wel, ja.quote:
"Joran is beschikbaar voor politieverhoor"quote:Op maandag 4 februari 2008 23:59 schreef RayMania het volgende:
Ik vond het niet echt speciaal, veel van hetzelfde. Beetje overkill nu, alles is wel zo'n beetje gezegd.
Ja idd... gisteren was het nog lekker..quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2008 07:51 schreef DIGGER het volgende:
Ook zonder auto......
enige voordeel was dat ik wind mee had. Maar ja, ik moet ook weer terug natuurlijkquote:
Is je vrouw het daar mee eens?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 10:13 schreef Againzender het volgende:
Mogguh
[..]
enige voordeel was dat ik wind mee had. Maar ja, ik moet ook weer terug natuurlijk
Aanstellerquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:05 schreef RayMania het volgende:
Nou, ik ga gelijk een nieuwe muis kopen, want hier raak ik hevig gefrustreerd van.
Wat een uitvinding, het zou verboden moeten worden.
was die steen prettig waar je onder zat ?quote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:47 schreef Suijk het volgende:
Ik wilde even in het NWS forum van Fok kijken of er nog wat werd gezegd over die zaak met Joran van der Sloot, blijkt er een heel subforum voor te zijn!
Terwijl FOK! weer traditioneel traag is.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:22 schreef EnGCatjuh het volgende:Mittag!
Ik ben weer traditioneel lomp vandaag
Just like in the good old daysquote:Op dinsdag 5 februari 2008 14:29 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Terwijl FOK! weer traditioneel traag is.
Nee, als hij in Nederland was, dan was het Maduro die ik net in de Mediamarkt Almere zag lopen.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Heb je een fanboek voor hem gemaakt?
Ik heb wel een ander boek gekocht, kon 'm niet laten liggen natuurlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:00 schreef -Vaduz- het volgende:
Was ook wel erg flauw van me, het kan heel goed dat je hem gezien hebt.
Wel handig om de voetbalgeschiedenis bij te spijkeren. En alles in een boek stoppen is lastig, dus dat zul je altijd houden.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om te hebben.Volgens mij heb ik er wel een negatief stukje over gelezen, dat er wat momenten vergeten zijn. Maar er valt altijd wel wat te zeiken over van die overzichten.
Ook niet, heeft zich een paar dagen terug afgemeld vanwege persoonlijke redenen (trieste familieomstandigheden meen ik).quote:Op dinsdag 5 februari 2008 15:59 schreef borisz het volgende:
Maduro zit niet bij de selectie iig.
Hij is wel mee met FOppe.
lijk me mooier op beeldmateriaal eerlijk gezegdquote:Op dinsdag 5 februari 2008 16:17 schreef RayMania het volgende:
[ afbeelding ]
Zonder twijfel het mooiste boek dat de echte voetballiefhebber zich kan wensen. De 1001 meest indrukwekkende voetbalmomenten zijn op grootse wijze in beeld gebracht en door één van de grootste voetbalkenners van dit moment voorzien van historische feiten; doelpunten, ontwikkelingen, voetbalhelden, tactieken, incidenten en hoogtepunten. Completer bestaat niet! Vanzelfsprekend zijn ook een groot aantal
Nederlandse voetbalmomenten in dit maar liefst 640 pagina’s dikke boekwerk terug te vinden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |