quote:Op zondag 3 februari 2008 11:58 schreef Bos81 het volgende:
Hoi
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief postenquote:
Onze SCH wil miSCHdaadverslaggevertje spelenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief posten.
Inconsequent is mij middlenamequote:Op zondag 3 februari 2008 12:22 schreef RayMania het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het subforum overdreven vond? Zie je wel actief posten.
Nee, helemaal niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:28 schreef golfer het volgende:
Zolang we de belangrijkste wedstrijd van het jaar maar blijven winnen mogen anderen kampioen worden.
lekkerquote:Op zondag 3 februari 2008 14:27 schreef SCH het volgende:
Iedereen een cappuccino?
quote:Op zondag 3 februari 2008 16:53 schreef Bluezz het volgende:
Sendje, kan jij nu alweer dansen zonder hoofdpijn
Die heb ik niet, ik heb wel Bouaouzan. Heb jij dan Keane?quote:Op zondag 3 februari 2008 15:41 schreef VoreG het volgende:
O ja zullen we gaan kwartetten?
Ik heb er al 3
Davids 1, Davids 2 en Lurling.
Heeft iemand van Bronckhorst?
Ik heb Cantona dubbel. Ruilen?quote:Op zondag 3 februari 2008 17:15 schreef RayMania het volgende:
[..]
Die heb ik niet, ik heb wel Bouaouzan. Heb jij dan Keane?
Nu zeker wegzakken en op de grote dag is iedereen het vergeten. Wil je dat? Wil je dat? He!quote:
Jaquote:Op zondag 3 februari 2008 19:06 schreef RayMania het volgende:
[..]
Nu zeker wegzakken en op de grote dag is iedereen het vergeten. Wil je dat? Wil je dat? He!
en jullie niet van de boerenquote:Op zondag 3 februari 2008 16:50 schreef Da_Sandman het volgende:.
![]()
![]()
![]()
.
.
![]()
Ze winnen nooooit van de jooooden.
Was tijdens de rust van Ajax-Feyenoord ook op tele2quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef golfer het volgende:
Goed gepland net op RTL-4 die Amstelreclame voor het winnen van een skybox bij de klassieker.
Uberhaupt walgelijke reclame, blijf als-ie weg is.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:29 schreef golfer het volgende:
Goed gepland net op RTL-4 die Amstelreclame voor het winnen van een skybox bij de klassieker.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |