quote:Op zondag 3 februari 2008 12:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://thottbot.com/i34029 dit item pas gehaald
Was het maar zo'n feest, ik weet van niks thoquote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga morgen eventjes weer een kaart kopen, was er nou iemand die zei dat er een soort van truukje was? Dat je het meteen weer moest opzeggen dat je acc na een maand weer stopgezet word en later weer een maandje verder kan? Dat je zelf kan bepalen?
Want ik weet niet of ik ook echt 2 maand voltijd aandacht voor WoW heb, misschien dat er een ander spel tussen komt ofzo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht al een een nieuw wow topic geopend
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef tonks het volgende:
en die andere had ook een achterlijke titel dus boeiend
daar ben ik een jaar geleden wel zo'n 4 uur voor naar op zoek geweest, en geen enkel bagger monster die het droptequote:Op zondag 3 februari 2008 16:46 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag voor de verandering eens Horde gerolled voor de afwisseling. Bezig met questen in The Barrens en wat dropt er; Recipe: Savory Deviate Delight
en verdergaan met die pvp discussiequote:Op zondag 3 februari 2008 19:47 schreef Mauro het volgende:
wtf..
moet ik hier ook al een tvp plaatsen...
Zoek een ander spel wat je gewoon kan uitzetten wanneer je wilt! Heb ik ook gedaan en totaal niet meer de neiging om weer te gaan spelenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
Ik ben inmiddels anderhalve week clean, cold turkey gestopt! Ik heb een 70 mage die (de donderdag voor ik stopte) Gruul neer heeft gekregen en een 70 protadin die net zou gaan beginnen in Karazhan.
Heeft iemand nog tips om niet te gaan spelen?
WoW kan je ook uitzetten wanneer je wilt hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoek een ander spel wat je gewoon kan uitzetten wanneer je wilt! Heb ik ook gedaan en totaal niet meer de neiging om weer te gaan spelen
En dat denk jij?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:55 schreef tonks het volgende:
[..]
WoW kan je ook uitzetten wanneer je wilt hoor
Ja maar dat zijn dan ook die echte paupernerds, normale menschen doen dat nietquote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Ik ken ook wel mensen die WoW spelen en als die bezig zijn met een raid of wat dan ook MOETEN ze perse doorgaan en al die onzin.
"Normale menschen spelen dan ook geen wow'..quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook die echte paupernerds, normale menschen doen dat niet
Dunno maar als je weet dat je mensen langs krijgt of ergens langs gaat moet je niet gaan raiden. Kwestie van fatsoenlijk plannen imhoquote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Ik ken ook wel mensen die WoW spelen en als die bezig zijn met een raid of wat dan ook MOETEN ze perse doorgaan en al die onzin.
Ben je nu serieus? jij zit toch achter je computer en bij het knopje? als ik een spel speel MOET ik helemaal niets.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Shaman die de melee group chainhealed werkt primaquote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Vanavond maar weer void reaver proberen, iemand nog tips? We hebben nogal veel melee dps (rogues, warriors en 1 shammy) dus we hebben wat moeite met dat pounding ding.
Je niet aanstellen?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
Ik ben inmiddels anderhalve week clean, cold turkey gestopt! Ik heb een 70 mage die (de donderdag voor ik stopte) Gruul neer heeft gekregen en een 70 protadin die net zou gaan beginnen in Karazhan.
Ah natuurlijk, goede tip. We hebben een goed gegearde resto shammyquote:Op zondag 3 februari 2008 20:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Shaman die de melee group chainhealed werkt prima
En wegblijven van de bommetjesquote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, goede tip. We hebben een goed gegearde resto shammy.
dat kunnen ze ook niet natuurlijk, maar bij ons moet je je inschrijven voor raids. Als je dan niet op komt dagen of na een uurtje opeens alt-F4 doet is dat dus wel een guildkick (als je geen goede reden hebt natuurlijk).quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Het enige wat ik wel vind is dat als je zegt dat je ergens komt moet je ook komen maar dat is gewoon normaal maar een guildleider ofzo gaat mij niets verplichten
Ja het is best moeilijk, ik ben op 3 tries tot nu toe geen enkele keer geraakt. Maar voor sommigen is het wat moeilijker blijkbaarquote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
En wegblijven van de bommetjes
Voor de rest is het gewoon dps-en.
Healers zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja het is best moeilijk, ik ben op 3 tries tot nu toe geen enkele keer geraakt. Maar voor sommigen is het wat moeilijker blijkbaar.
En een paar dps'ers die het niet schijnen te snappen. Anyway, tot 15% gekregen voor de enrage.quote:
Akkoord, maar het blijkt moeilijker dan gedacht. Je valt in een gat qua vrijetijdsbesteding (ik heb een prima functioneel sociaal leven, maar overdag en avonden dat ik niets doe met vrienden zou ik normaal wel spelen) en ik weet niet gelijk hoe ik die tijd zou moeten vullen. Mijn studie heeft ook vrij weinig contacturen en is niet bijster moeilijk dus daar los ik het ook niet mee op. Een andere game is waarschijnlijk wel een goed idee.quote:
Ik ben zelf ook net een klein weekje gestopt, moet zeggen dat ik het goed trek.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
En dan te bedenken dat de Shamans met de nieuwe uitbreiding OOK een CC spell krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:55 schreef koffiegast het volgende:
Waarom? Ik ben het zat om in de kleine tijd dat ik arena doe, enkel geCCd wordt... de class flawt op een bepaald gebied zo zwaar in pvp... en verder kapten mensen bij me op die server alliance side. Dus zat met de vraag ...rogue? warlock? mage? hunter? lvle... uiteindelijkvoor me rogue gekozen.
Dat werd gvd ook eens tijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:36 schreef muhahaha het volgende:
En dan te bedenken dat de Shamans met de nieuwe uitbreiding OOK een CC spell krijgen.![]()
Ik vind Ghostwolf een vrij ok escapequote:Op maandag 4 februari 2008 08:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat werd gvd ook eens tijd.
Nu nog een escape en een 41-point-undispellable-talent.
I feel some shamanlove coming <3
Dus je zegt wel dat als je net aan een raid begint en een vriend belt je op om je hulp te vragen bij iets, dan blijf je vrolijk spelen of ga je dan die persoon helpen?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Het enige wat ik wel vind is dat als je zegt dat je ergens komt moet je ook komen maar dat is gewoon normaal maar een guildleider ofzo gaat mij niets verplichten
Behalve dan dat het gedispelled kan wordenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik vind Ghostwolf een vrij ok escape
Dat is niet netjes natuurlijk, het is een spel maar een afspraak is een afspraakquote:Op maandag 4 februari 2008 09:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus je zegt wel dat als je net aan een raid begint en een vriend belt je op om je hulp te vragen bij iets, dan blijf je vrolijk spelen of ga je dan die persoon helpen?
Ik heb ook wel eens aan een raid mee gedaan maar vond het 3x niks, als iemand iets vraagt aan mij of de deurbel gaat en er staan mensen op de stoep dan heb ik geen zin om verder te gaan spelen, dan is het gewoon 'exit to windows'
Ja dat is bij mij normaal ook zo, maar bij mij blijft een spel een spel, dus eigenlijk niet belangrijk. Als er iets anders tussen komt dan gaat dat altijd voor.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is niet netjes natuurlijk, het is een spel maar een afspraak is een afspraak
Je kan natuurlijk ook gewoon via bankoverschrijving betalen voor één maand.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga morgen eventjes weer een kaart kopen, was er nou iemand die zei dat er een soort van truukje was? Dat je het meteen weer moest opzeggen dat je acc na een maand weer stopgezet word en later weer een maandje verder kan? Dat je zelf kan bepalen?
Want ik weet niet of ik ook echt 2 maand voltijd aandacht voor WoW heb, misschien dat er een ander spel tussen komt ofzo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Dan ga je toch vrolijk gewoon schijten, zie het probleem nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat nou als je moet anaal moet nakken oftewel poepfen, terwijl je in een raid zit!?!?!?!?!?
(ik weet trouwens nog steeds niet wat een raid inhoud, hoewel ik al wel 3 time cards heb gekocht)
Maar de beste: <ONIXYA GIVES EPIC HEAD>quote:
<Nagas in the Slave Pens> < lol
<UHH WTF R U DOING>
< OMG WHO TALKED TO DOMO >
<Drakes On A Plane>
<Orcgasm>
<Sapped girls don't say no>
<QQ MOAR NOW GET IN THE VAN>
<EXALTED WITH YOUR MOM>
<We beta tested you're girlfriend>
<Shutup woman Im playing>
Ja cherez zit daar en beastehquote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
<STRAIGHT OUTTA COMPTON> zijn super goed![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook een mooie op Wildhammer: <OGRE STOLE MY VIRGINITY>
Tailer + een gathering professions ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ff een priest aangemaakt! Hij word later een shadow priest! Wat voor professions moet ik nemen? (ik heb geen bc dus geen juwelmaking)
nice alhoewel je mss beter ipv 2 paladin's een shammie/priest erbij kan nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:30 schreef tonks het volgende:
Mijn guild gaat trouwens vanavond voor het eerst ZA in
Setup:
2 tanks (warriors)
3 healers (2 pala's en een druid)
2 melee (fury warrior en rogue)
3 ranged (mage warlock en shadow priest)
<LFM UBRS NVM AB LOL>quote:Op maandag 4 februari 2008 16:07 schreef Mauro het volgende:
<Horde stole my Bike>
<Shhwff around the corner>
Idd, ik heb Herbalism om geld te verdienen, en Tailoring om mn eigen zooi te makenquote:Op maandag 4 februari 2008 17:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tailer + een gathering professions ofzo.
gaat dat installeren ervan makkelijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb een nieuwe UI pack geinstalleerd, Spartan, best netjes.
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit, linkje?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yep ik hoefde zelf alleen maar mijn keybinds opnieuw te doen, alle settings zijn al ingesteld zolang je de pack maar goed installeert. (zie readme.txt)quote:Op maandag 4 februari 2008 22:53 schreef Kank0rKach3l het volgende:
[..]
gaat dat installeren ervan makkelijk?
http://antipersonnel.org/spartan/quote:
Arme warlockquote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als jij 1 van de nieuwe rassen wilt spelen moet je gelijk de expension spelen anders kan je die laten halen als je outlands in wiltquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Een vraagje, als ik wow haal is het dan verstandig meteen de uitbreding erbij te halen.? Btw hoe komt de uitbreiding tot stand? Het is toch gewoon wow maar dan extra features zoals rassen, modi, en land toch. Of is het zo dat ik dan enkele dingen uit de originele WoW mis?
Ehm, TBC voegt zoals je zegt 2 rassen, 2 nieuwe startgebieden (die kick-ass zijn) en een complete extra wereld toe jaquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Een vraagje, als ik wow haal is het dan verstandig meteen de uitbreding erbij te halen.? Btw hoe komt de uitbreiding tot stand? Het is toch gewoon wow maar dan extra features zoals rassen, modi, en land toch. Of is het zo dat ik dan enkele dingen uit de originele WoW mis?
Nee klopt het smelt gewoon samenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:37 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Thnx voor jullie advies, nee vroeg me ook af dus. K heb trial gespeeld van WoW, maar goed om te horen dat de expansion gewoon ermee samensmelt. K dacht dat de wereld van WoW en de expansion apart waren en niet in elkaar overvloeiden wat dus wel zo is al je m hebt![]()
Addict alert! wioe wioeeee!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:11 schreef Mauro het volgende:
Damn......
iDeal ligt eruit.....
Kan het niet laten om m'n shaman te activeren :/
ik hoop dat ik zo niet wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Addict alert! wioe wioeeee!!
Jawel, we zijn allemaal verslaafd aan WoWquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, we zijn allemaal verslaafd aan WoW
Dan is dit wel iets voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Level 8 Undead Warlock meld zich. (tevens geile chikie..)
Eergister pas begonnen met de demo..
kan makkelijk al lvl 20 zijn in die 2 dagenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Level 8 Undead Warlock meld zich. (tevens geile chikie..)
Eergister pas begonnen met de demo..
Als je net nieuw bent niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan makkelijk al lvl 20 zijn in die 2 dagen
Per sé snel willen levellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.. Je moet juist genieten van het levelen, nieuwe dingen zijn en de omgeving goed in je opnemen enzo. Zo vond (ja, ben al anderhalf jaar gequit, raiden was te time-consuming) ik WoW het best.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Leuk! Zoiets zou ik ook wel voor m'n alt willen doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef tonks het volgende:
Bij mijn guild hebben we dus gister voor het eerst ZA gedaan en nu willen we twee groepen doen (ZA reset op maandag en donderdag) en mensen hadden daar wel interesse in want sommige spelen alleen in het weekend en sommige spelen alleen van maandag tot woensdag. Dus dat moet ik ook weer regelen en dan hebben we 20 mensen per week die ZA in onze guild doen.
Generalquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Is er verder nog niks bekend? AV kan me totaal niet boeien...
Betekent dit dat Gruul nu 3 settokens gaat droppen?quote:All 25-player raid bosses that drop set tokens will now drop an additional token! (Source)
Achja het was helemaal erg toen ze fake patchnotes voor TBC gingen uitbregenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Betekent dit dat Gruul nu 3 settokens gaat droppen?.
En bedankt tonks, dit stukje ziet er een stuk geloofwaardiger uit dan wat ik eerder heb gezien.
Niiiiicequote:Warlock
Patch 2.4 will remove the restriction for Ritual of Summoning that prevents you from summoning players into instances. Provided the player meets the instance requirements, you'll be able to summon them in from anywhere in the world. (Source)
Kun je al die lazy peeps weer gaan summonen die terwijl ze in de groep zitten fijn doorgaan met grinden/questen/pvp'en en wachten totdat er iemand in de instance is. En zodra ze zien dat jij binnen bent spammen ze 'SUMMON PLZZZZ!' terwijl ze al daar hadden kunnen zijn.quote:
Zoooo, na 2 jaar al?quote:Characters will now retain talented spell ranks so when they retalent they do not have to relearn the spells from trainers. (Source)
Ja ze noemen het aimed shotquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:29 schreef vogelkooi het volgende:
Ik mis de note dat hunters de aanval ''mortal strike'' kunnen gebruiken.
jup, je moet alleen paar secs casten, maja grappig genoeg is de talent makkelijker te krijgen dan MS -__-quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja aimed shot is toch een mortal strike of niet.. zelfde effect
Zoals je weet hebben hunters een zone waar ze weinig damage kunnen doen, en aimed shot is van af 5 yards en als er een aanval zoals mortal strike komt, dan is ook binnen die 5 yards deking met veel damage.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 20:09 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja aimed shot is toch een mortal strike of niet.. zelfde effect
Ik hoop niet dat je met die post bedoelt dat je hunters slecht vindt in arena, want anders doe je gewoon wat foutquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:27 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Zoals je weet hebben hunters een zone waar ze weinig damage kunnen doen, en aimed shot is van af 5 yards en als er een aanval zoals mortal strike komt, dan is ook binnen die 5 yards deking met veel damage.
Maar zoiets zal er nooit komen, want dan zijn ze weer te imba.
volgensmij is dat dezelfde hunter die lang geleden op deathwing heeft gezeten waar ik ook zatquote:Op dinsdag 5 februari 2008 23:59 schreef tonks het volgende:
http://www.warcraftmovies.com/movieview.php?id=58495
dit is pas een hunter
quote:This Wednesday there will be a scheduled maintenance. Please note that all European realms will be offline from 03:00 until 11:00, Paris time (CET).
Hoe lang ben jij al ingelogged man dat staat er al een dag ofzoquote:Op woensdag 6 februari 2008 03:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ligt het nou aan mijn computer of zijn echt ALLE servers offline?
edit:
[..]![]()
I NEED MY WOW!!!!
Van 3 tot 11 zijn patch tijden. Van 5 tot 11 en rolling restarts zijn de normale onderhouds tijden. (Afaik)quote:Op woensdag 6 februari 2008 03:39 schreef Mauro het volgende:
Altijd om 3 uur.
En altijd in de nacht van dinsdag op woensdag
Dat zijn de tijden die ze daar voor hanteren normaal gesproken.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:31 schreef epimethea het volgende:
dat vroeg ik me dus ook al af
komt er een patch , want ik weet van niks
vond het vrij irritant, op rotzooi op ah bieden voor de server neergaat is profit
Sterker nog, in de Deathwing tijd vond ik ‘m nooit zo goed eigenlijk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 00:45 schreef koffiegast het volgende:
[..]
volgensmij is dat dezelfde hunter die lang geleden op deathwing heeft gezeten waar ik ook zat![]()
waarom weet ik dit nog ?
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef WyriHaximus het volgende:
Terug Vind Portal:
[ link | afbeelding ]
All hide and stay away from da vodoo!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:14 schreef Baret-V2 het volgende:
i'mm backkk
pew pew pew!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:18 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
All hide and stay away from da vodoo!
dom om een andere skill te kiezen, enchanting is leuk voor locks. Omdat je veel kan solo-farmen kan je als je hoger level bent je eigen greenies/blues disenchanten -> easy money. (kan nu trouwens ook al ofcquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:32 schreef RickoKun het volgende:
Bohhhh gek! Ik ga nu gewoon weer verder met mijn lvl 42 warlock!
Alhoewel gasten, ik heb met die warlock enchanting 110, zal ik die niet gewoon beter kunnen omruilen voor skinning oid? Volgens mij kost deze skill mij meer dan dat het verdient! Bovendien als ik aan mats wil komen hiervoor ben ik langer bezig dan dat ik effetjes 1 2 3 ga skinnen!
-edit-
ware het niet dat de servers in onderhoud zijn
Guildmaat heeft ooit een ban gehad voor de naam van zijn Arenateam.quote:Op woensdag 6 februari 2008 08:45 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Dat zijn de tijden die ze daar voor hanteren normaal gesproken.
<IMBLINDIUSETOUCHESCREEN>
<Pandas are Evil>
<JUMP IN MY CAR>
<Female Body Inspectors> (Beetje oud maar goed)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmmmm oké, dan zal ik hem voorlopig bewaren!quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:42 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
dom om een andere skill te kiezen, enchanting is leuk voor locks. Omdat je veel kan solo-farmen kan je als je hoger level bent je eigen greenies/blues disenchanten -> easy money. (kan nu trouwens ook al ofc)
quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:43 schreef Mauro het volgende:
[..]
Guildmaat heeft ooit een ban gehad voor de naam van zijn Arenateam.
<Get in van I got candy>Ik een warning voor <Two girls one cup>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
lol omgquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:47 schreef tonks het volgende:
[..]
Ik een warning voor <Two girls one cup>
[..]
<Get in van I got candy>[/spoiler]No shit sherlockSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[/spoiler]
<Santas little WANKERS>quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:51 schreef tonks het volgende:
[..]
Type of violation: obscene vulgar naming
phluphy for president!
Hehe dat doe ik ook (dingen goedkoop kopen) Vooral fel lotusquote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens moet je eens naar die darkmoonfaire gaan in outlands dan kan je van die blauwe gems en leathers en motes kopen bij die vendors (soms) moet je wel opassen dat je niet geganked gaat worden door Merciless Gladiators
Eerst al die drama dat je gaat stoppen en nu speel je weer?quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:05 schreef Mauro het volgende:
Gisteren wilde ik ff mijn Stormsdeck gaan inleveren.
Sta ik daar, niet wetend wat ik moet doen met die set, rechtsklik ik op die kaarten en zie ik hem verdwijnen naar de vendor.
Ik klik buyback tab aan, wil dat ding terugkopen en heb een disconnect
Terug ingame, buyback tab leeg uiteraard en niet in mijn inventory te vinden.
1200g door de drain >.<
Toch maar ff een ticket aangemaakt en na een uurtje zat ie in de mail
"Of ik in het vervolg voorzichtiger wilde zijn" was het avies van de game master. Ik heb hem verteld dat hij voorzichtiger moest zijn met het uitdelen van disconnects. En hij voreg ook of ie nog ergens anders mee van dienst kon zijn. Blijkt dat het niet is toegestaan om van een dreanei een gnome te maken.
Had ik wel gaaf gevonden. Een gnome shaman <3
Haha ik val ook niemand aan maar wij waren met 3 mensen gister en steeds kwamen twee ventjes van DOOM SQUAD en die gingen we toen campenquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Hehe dat doe ik ook (dingen goedkoop kopen) Vooral fel lotusen aangezien niemand een vengefull shaman wil aanvallen blijf ik lekker door campen
Vuige lollerklootzak die je der bentquote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
ik vind het ZOOOOO LEUK om allemaal van die beginnende alliance lui te ganken!
Zwaai je eerst zo naar ze, zwaaien ze terug, doen ze nog zo'n buiginkje!
Bereid je ineensch een shadowbolt op! Rennen ze ineensch keihard weg maar zijn ze al te laat en dus doodEn dan nog op hun lijkje spugen en weg gaan ÓF natuurlijk nog eventjes campen!
*zal wel komen doordat ik 'vroegah' ook werd gepwnt door die alliance*
[..]
<Get in van I got candy>SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:46 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Ik speelde back in the days ook op BB. Pleuris realm was dat zeg, voordat die transferable was standaard 200 mensen in de wachtrij.
watvoor gems dan precies? ben toch wel benieuwd...staat nergens wat er te kope valt :/quote:Op woensdag 6 februari 2008 10:59 schreef tonks het volgende:
Trouwens moet je eens naar die darkmoonfaire gaan in outlands dan kan je van die blauwe gems en leathers en motes kopen bij die vendors (soms) moet je wel opassen dat je niet geganked gaat worden door Merciless Gladiators
quote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef tonks het volgende:
[..]
Eerst al die drama dat je gaat stoppen en nu speel je weer?
ik ben trots op jequote:Op woensdag 6 februari 2008 11:17 schreef RickoKun het volgende:
ik vind het ZOOOOO LEUK om allemaal van die beginnende alliance lui te ganken!
Zwaai je eerst zo naar ze, zwaaien ze terug, doen ze nog zo'n buiginkje!
Bereid je ineensch een shadowbolt op! Rennen ze ineensch keihard weg maar zijn ze al te laat en dus doodEn dan nog op hun lijkje spugen en weg gaan ÓF natuurlijk nog eventjes campen!
*zal wel komen doordat ik 'vroegah' ook werd gepwnt door die alliance*
Ik heb wow overwonnen, ga veel werken dat je voor wow geen tijd hebt, verdien véél geld dat je en andere en leukere hobby kan betalen (in mij geval fotograferen) en waar veel tijd in gaat zitten.quote:Op woensdag 6 februari 2008 15:37 schreef Mauro het volgende:
volgens mij heeft iedereen wel eens geprobeerd te stoppen maar is jammerlijk gefaald.
Jamaar jij bent je fotospul al aan t verkopen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:37 schreef vogelkooi het volgende:
[..]
Ik heb wow overwonnen, ga veel werken dat je voor wow geen tijd hebt, verdien véél geld dat je en andere en leukere hobby kan betalen (in mij geval fotograferen) en waar veel tijd in gaat zitten.
Dat mis je WoW echt niet, maar wil als ik klaar ben met studie wel weer gaan beginnen, 2 jaar nog.
Maar ik beloof niks.
Vervanging noem ik dat.quote:Op woensdag 6 februari 2008 17:55 schreef Mauro het volgende:
[..]
Jamaar jij bent je fotospul al aan t verkopen.
(Nikon D70s incl kitlens (18-80), 50mm prime, 55-200 zoomobjectief, 9mm peleng, etc....)
Nope, ben nu al 2 jaar gestoptquote:Op woensdag 6 februari 2008 15:37 schreef Mauro het volgende:
volgens mij heeft iedereen wel eens geprobeerd te stoppen maar is jammerlijk gefaald.
kom naar Burning Steppesquote:Op woensdag 6 februari 2008 19:43 schreef SharQueDo het volgende:
Iemand zin om op een (PvP)RP server te kutten? <Scarlet Crusade> guild maken met human classes met oude SC tabard (blauw/wit) en huidige scarlet tabard (ofc).
edit: schijnt een <Scarlet Crusade> guild te zijn op Moonglade RP (EU), alliance ofc. Ff checken.![]()
Mooi item, alleen ben ik benieuwd hoeveel spelers dat bedrag er ook echt voor over hebben...quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:00 schreef RickoKun het volgende:
Ik niet
Voor hoeveel moet ik de Fiery War Axe verkopen?
200-220 Gold?
http://thottbot.com/i870
twinkjes?quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:11 schreef Sm0keZ het volgende:
[..]
Mooi item, alleen ben ik benieuwd hoeveel spelers dat bedrag er ook echt voor over hebben...
kikkerquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef sakeh het volgende:
Ook maar weer begonnen met spelen, 62 UD Priest
Vek'nilash EU PVP.
Iemand enig idee welke addons dit zijn?
[ afbeelding ]
Die ziet er idd wel tof uit!quote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef sakeh het volgende:
Vek'nilash EU PVP.
[ afbeelding ]
Ja IMG url copyeren plakken in een nieuw tabblad en een paar keer op F5 rossenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:08 schreef DikkeSmikkel het volgende:
[..]
Die ziet er idd wel tof uit!(En nee ik bedoel niet die kikker, ik ben 1337 en ik kan dwars door die kikkers heen kijken ipv te melden dat het een kikker is).
Old school gear is gewoon stoerquote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Slomy het volgende:
Laatste tijd ook weer wat aan het spelen. Zoals iemand hierboven al zei loop je echt enorm achter met T3. Maar krijg vreemd genoeg wel nog vaak whispers dat ze het mooi vinden dat je nog in die gear rondloopt aangezien alle locks er nu vrijwel identiek uitzien.
Maargoed ben toch een beetje met pvp bezig om mijn gear wat te verbeteren, maar meer bezig om mijn alts een beetje te lvlen. Heb een mage op 62 en een rogue op 39.
Het ziet er inderdaad imba uit maar als ik met mn T3 mee wil in raids dan ben ik gewoon niet geared enough... Really sad.. Inmiddels redelijk bluish en sockets en dat bevalt voor geen meterquote:
Gewoon even wachten op WotLK, dan krijg je Naxx opnieuw, maar dan als 10-man.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:19 schreef Fir3fly het volgende:
Naxxramas lijkt me zo tof, is die met een paar level 70's nog een beetje makkelijk te clearen of blijft het dan zelfs moeilijk?
Heb ik ook met mijn Tier 2 op mijn warlock. Iedereen loopt tegenwoordig in PvP epics dus die zijn niet zo bijzonder meer. Maar ik word ook nog vaak gewhispered met 'nice gear' of 'Waar heb je die gear gehaald?'.quote:Op donderdag 7 februari 2008 13:12 schreef Slomy het volgende:
Laatste tijd ook weer wat aan het spelen. Zoals iemand hierboven al zei loop je echt enorm achter met T3. Maar krijg vreemd genoeg wel nog vaak whispers dat ze het mooi vinden dat je nog in die gear rondloopt aangezien alle locks er nu vrijwel identiek uitzien.
Maargoed ben toch een beetje met pvp bezig om mijn gear wat te verbeteren, maar meer bezig om mijn alts een beetje te lvlen. Heb een mage op 62 en een rogue op 39.
Volgens mij als 25-mans, maar goed. Er zijn een paar guildmembers die daar ooit geraid hebben, en die willen er nog wel eens kijken. Ik wil dan wel meequote:Op donderdag 7 februari 2008 16:26 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Gewoon even wachten op WotLK, dan krijg je Naxx opnieuw, maar dan als 10-man.
Je hebt gelijk.quote:Op donderdag 7 februari 2008 16:47 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Volgens mij als 25-mans, maar goed.
Nameplates = Aloftquote:Op donderdag 7 februari 2008 11:28 schreef sakeh het volgende:
Vek'nilash EU PVP.
[ afbeelding ]
?quote:Op donderdag 7 februari 2008 23:04 schreef Baret-V2 het volgende:
ja die kennen we al, als het een serikeus bod is doe ik wel mee.
Tja, als je DPS om gaat zetten naar armor mis je aardig wat attack power... Je kunt meer incasseren, maar het duurt ook langer om een mob te killen.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 08:56 schreef webbyplus het volgende:
Hallo,
Ik heb mijn warrior-alt nu geleveld tot lvl 68, fury/arms.
Op lvl 70 wil ik hem respeccen naar prot. Is het nu zo dat questen / grinden een stuk moeilijker wordt als hij prot-specced is? Of duurt het gewoon wat langer om een mob te killen?
Bvd voor de reacties,
webby
Ook alleen maar omdat ik zo sympathiek ben om je te helpen.quote:Op woensdag 6 februari 2008 14:23 schreef GI het volgende:
Mijn shaman is 31!
1 day 13 hours. Questen gaat lekker
Op V drukken ?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik loop me wild te zoeken in de Interface en de addons Cosmos & titan, maar ik kan het nergens vinden: weet iemand hoe je healthbars bij spelers 'in het veld' krijgt?
Door de V in te drukken.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:37 schreef Mutsaers__78 het volgende:
Ik loop me wild te zoeken in de Interface en de addons Cosmos & titan, maar ik kan het nergens vinden: weet iemand hoe je healthbars bij spelers 'in het veld' krijgt?
Ah, toetsenbordinstellingen dusquote:Op vrijdag 8 februari 2008 12:45 schreef Mauro het volgende:
Door de V in te drukken.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 20:29 schreef dekkered het volgende:
Wie heeft er zin om een Nederlandse guild te starten op Burning Steppes?
Iemand die wilt rerollen? (ally)
Nope, ik heb mezelf al met schande overladen door een dwarf hunter aan te maken op dezelfde server als mn horde chars...quote:
WSG zeker?quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:10 schreef Silmarwen het volgende:
Ik heb battle grounds ontdekt. Das tof.
Ik snap geen WoW-iaans.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 15:16 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
WSG zeker?Die is kut, tenminste voor mij wel. Of ik nou met horde of alliance speel, ik zit daar altijd met noobs tegen een voltallig getwinkte tegenstander
lang niet meer gedaan, had eerst een lvl 19 warrior twink, maar met die nieuwe drops in WC en DM zal die wel weer heeeeeeeeelemaal outdated zijn in twinklandquote:Op vrijdag 8 februari 2008 16:53 schreef Just_Shut_Up het volgende:
WSG = Warsong Gulch. Staat ook wel bekend als twink heaven, waar je als niet getwinkte char volledig geowned wordt.
Ga dan gewoon achter Corpsemaker aan in RFKquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:56 schreef tonks het volgende:
29 twinken is echt vet, kan je bijvoorbeeld zo'n axe van een quest krijgen in darkshire en daar kan je gewoon mongoose of 81 healing opzetten
Neequote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:08 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ga dan gewoon achter Corpsemaker aan in RFK
Je moet sowieso heel veel goud hebben en dan gewoon gear kopen in het auction house of sommige quest rewards en die dan weer met hele dure enchants enchanten.quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:21 schreef Silmarwen het volgende:
Hoe kun je dan twinken? Ik krijg echt nooit iets goeds wat niet soulbound is of lvlbound.
Jamaar jamaar jamaar! Das ook niet eerlijk want veel goud verdien je pas in de Outlands....quote:Op vrijdag 8 februari 2008 18:32 schreef tonks het volgende:
[..]
Je moet sowieso heel veel goud hebben en dan gewoon gear kopen in het auction house of sommige quest rewards en die dan weer met hele dure enchants enchanten.
dit is bijvoorbeeld een goede twink alles is enchanted etc etc.
Want?quote:
Thanks, zal hem eens proberen na te bouwenquote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nameplates = Aloft
Actionbars = Bartender3 + CyCircled (VolM skin)
Castbar = Quartz
Chataddon = Prat
Combatlog = SimpleCombatLog
Buff addon = Buffalo (of Buffalo2) + CyCircled (VolM skin weer)
Tijd + data rechts en links onderin = SLTimex waarschijnlijk
Unitframes = Geen idee...misschien Discord.
Groene hokje boven dat felboar corpse = Decursive
Dan zijn er nog een paar van die texture vlakken (onderin, bovenin, achter de minimap, achter de actionbar). Dat is Discord of EePanels(2).
Dat is wat ik zo ff snel kan zien.
Als iemand die debuff timer kent die hij gebruikt, zou ik het graag willen weten
Nu kun je met je kara loot meteen de black temple inquote:Players will no longer require an attunement quest to enter Hyjal.
Players will no longer require an attunement quest to enter the Black Temple.
Flauwquote:Monstrous Kaliri have learned how to chase players going straight up.
Ik denk dat de meeste BT guilds dit wel verwacht hadden en het ook niet zo erg vinden, nu kunnen ze nieuwe recruits sneller klaar maken voor Sunwell.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 08:59 schreef tonks het volgende:
[..]
Nu kun je met je kara loot meteen de black temple in.
Niet erg vindenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste BT guilds dit wel verwacht hadden en het ook niet zo erg vinden, nu kunnen ze nieuwe recruits sneller klaar maken voor Sunwell.
En die nieuwe boog (gelukkig is het een bow)!
Nou geloof me dat is totaal niet fijnquote:Op zaterdag 9 februari 2008 12:58 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik denk dat de meeste BT guilds dit wel verwacht hadden en het ook niet zo erg vinden, nu kunnen ze nieuwe recruits sneller klaar maken voor Sunwell.
En die nieuwe boog (gelukkig is het een bow)!
Het is toch raar dat de raiders hele avonden hebben gewiped op moeilijke bazen zoals Vashj en Kael om daarna als beloning MH/BT te kunnen doen, en dat het nu helemaal niet meer hoeft over een tijdje? Dat jij als piet snot die net 70 dinged ook meteen vrolijk mee kan doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo janken over die attunement lift. Wat maakt het nou uit dat andere mensen er opeens heen gaan. stelletje elitaire zeikerds die end-game WoW spelers
Ik begrijp het wel.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:10 schreef tonks het volgende:
Ik snap niet waarom mensen zo janken over die attunement lift. Wat maakt het nou uit dat andere mensen er opeens heen gaan. stelletje elitaire zeikerds die end-game WoW spelers
idd..quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:15 schreef HSG-BOMBER het volgende:
"MH/BT guild looking for more members to raid soon, we are a friendly guild and have a tabard"
Je vergeet dat de trash best te doen is, en die dropt erg goeie gear (beste healing cloak+ring ingame bijv.) En wij hebben die attunement wél moeten doen! Er is geen als, we hebben het gewoon moeten doen.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:19 schreef tonks het volgende:
Alle mensen zeiken over dat zij al die moeite hebben moeten doen om attuned te raken en anderen kunnen er nu gewoon naar binnen lopen. Dus als jij die attunement niet had hoeven doen was je ook gewoon naar binnen gelopen? En mensen met blue en greens komen toch niet in BT guilds en als ze er komen whipen ze toch steeds dus wat boeit het allemaal.
Ja en? Wat maakt jou het nou uit dat andere mensen ook leuke gear hebben? En natuurlijk het feit dat andere mensen al ongeveer een half jaar in Black Temple kunnen zijn en die nu ook weer betere gear krijgen op het sunwell plateau.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:21 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Je vergeet dat de trash best te doen is, en die dropt erg goeie gear (beste healing cloak+ring ingame bijv.) En wij hebben die attunement wél moeten doen! Er is geen als, we hebben het gewoon moeten doen.
Dat maakt me heel veel uit omdat ik er wel degelijk moeite voor heb moeten doen, en jij + alle andere mensen die 1 uur per week spelen dat straks niet meer hoeven doenquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:22 schreef tonks het volgende:
[..]
Ja en? Wat maakt jou het nou uit dat andere mensen ook leuke gear hebben? En natuurlijk het feit dat andere mensen al ongeveer een half jaar in Black Temple kunnen zijn en die nu ook weer betere gear krijgen op het sunwell plateau.
Aan die titel die jij krijgt kunnen wij nog steeds zien dat jij er veel moeite voor hebt gedaan, dus als het je daar om te doen is...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat maakt me heel veel uit omdat ik er wel degelijk moeite voor heb moeten doen, en jij + alle andere mensen die 1 uur per week spelen dat straks niet meer hoeven doen
Het veranderd jouw speelervaring met 0,0% misschien verbeterd het wel omdat je nu meer verschillende mensen in je guild gaat krijgen met betere loot waardoor het allemaal wat makkelijker gaat worden. En gun iemand anders ook eens ietsquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Dat maakt me heel veel uit omdat ik er wel degelijk moeite voor heb moeten doen, en jij + alle andere mensen die 1 uur per week spelen dat straks niet meer hoeven doen
Of er komen slechtere mensen die van raiden geen flikker snappen en nu met badge/kara gear misschien kunnen joinen (wat betekend: dingen verpesten in de raid, wipes) En ik gun een ander heus wel watquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Het veranderd jouw speelervaring met 0,0% misschien verbeterd het wel omdat je nu meer verschillende mensen in je guild gaat krijgen met betere loot waardoor het allemaal wat makkelijker gaat worden. En gun iemand anders ook eens iets.
Dan liggen ze toch meteen uit de guild? of je neemt mensen zonder ervaring in ssc/tk niet aan ofzo.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:29 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Of er komen slechtere mensen die van raiden geen flikker snappen en nu met badge/kara gear misschien kunnen joinen (wat betekend: dingen verpesten in de raid, wipes) En ik gun een ander heus wel watZe hebben toch al gladiator + badge gear
Ja maar je kan makkelijk liegen met een application danquote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:30 schreef tonks het volgende:
[..]
Dan liggen ze toch meteen uit de guild? of je neemt mensen zonder ervaring in ssc/tk niet aan ofzo.
Plus, als jij straks rondloopt in je Sunwell gear (die er verschrikkelijk vet uitziet geloof ik) kun je weer neerkijken op iedereen die net in BT begint.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:33 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Ja maar je kan makkelijk liegen met een application danmaargoed ik maak me er maar niet meer druk om
(en ik ga lekker honor farmen voor mn alt
)
Daar ben ik ook op aan het azen ja. Maar ik zit weer in een gare guild wat dat betreft...quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:21 schreef Fir3fly het volgende:
Ook leuk dat Magtheridon generfed is, nu kan ik straks nog die Champion of the Naaru rank krijgen.
Succubus is crowdcontrolquote:Op zaterdag 9 februari 2008 14:30 schreef RickoKun het volgende:
Hoi
Ik ben een warlock eah, maar ik gebruik zowat nooit de Succubus! Alleen zowat de VW tegen de mobs, of een Felhunter als er een paladin aankomt met zijn sneue absorbing shield ofzo!
Waarom zou ik een succubus gebruiken?
Dus jij gaat straks ook huilen als de uitbreiding uitkomt en je al die honderden/duizenden uren voor niks hebt gespeeld omdat de 75 greens jouw complete outfit gaan vervangen?quote:Op zaterdag 9 februari 2008 13:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Seductionquote:
Wat een domme vergelijkingquote:Op zaterdag 9 februari 2008 15:43 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus jij gaat straks ook huilen als de uitbreiding uitkomt en je al die honderden/duizenden uren voor niks hebt gespeeld omdat de 75 greens jouw complete outfit gaan vervangen?
Hoezo domme vergelijking? Jij hebt honderden uren op 70 zitten spelen en iemand anders die net 70 is geworden kan even makkelijk aan nieuwe items komen als jij.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijkingTuurljk niet, dan is er weer genoeg leuks te doen
Bepaalde acties die je moet uitvoeren voordat je bijvoorbeeld in een dungeon magquote:Op zaterdag 9 februari 2008 18:58 schreef Silmarwen het volgende:
Wat is attunement?
quote:Op zaterdag 9 februari 2008 17:24 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Wat een domme vergelijkingTuurljk niet, dan is er weer genoeg leuks te doen
Seduce.quote:
Lawl, wat een triest mannetjequote:Those noobs who don't have the skill to kill Kael and Vashj dont DESERVE to enter Hyjal and BT, all thats gonna happen now is their crappy guilds are gonna whine because Najentus is too hard for them, nerfs incoming to the instances, where it would sometimes make it interesting and posisbly cause a wipe becuase of the difficulty of a fight (I use difficulty loosely), but now we are just gonna be spammed with idiot guilds who couldnt kill kael (LOL?) complaining about everything, getting the fights nerfed and boring for us who deserve to be there.
Ik hou van afzeiken, maar zelfs al zou ik 70 of 80 zijn zou ik niet lvl X afzeiken voor noobs want bla bla bla. Dat is gewoon loos. Vind het ook wel goed dat alle mensen die ik tot zo ver ben tegen gekomen gewoon chill en aardig zijn.quote:Op zaterdag 9 februari 2008 20:58 schreef Just_Shut_Up het volgende:
Lawl, wat een triest mannetje_!
Nog geen Russen tegen gekomen zeker?quote:Op zondag 10 februari 2008 03:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik hou van afzeiken, maar zelfs al zou ik 70 of 80 zijn zou ik niet lvl X afzeiken voor noobs want bla bla bla. Dat is gewoon loos. Vind het ook wel goed dat alle mensen die ik tot zo ver ben tegen gekomen gewoon chill en aardig zijn.
Ziet er tof u it vandaag/morgen als ik thuis ben ook maar eens ff checkenquote:Op zondag 10 februari 2008 10:41 schreef tonks het volgende:
Char transfers op ptr zijn bugged dus nu maakt iedereen een level 1 belf en zwemt naar het eiland
[ afbeelding ]
Nope die zijn nu niet beschikbaar en zodra ze beschikbaar worden springt iedereen er boven opquote:Op zondag 10 februari 2008 11:14 schreef Fir3fly het volgende:
Geen premades? Ik wil Sunwell testen.
Nee idd, ik heb een zooi nieuwe mos te screenshotten en te uploaden naar wowhead, wowdb, thottbot etcquote:Op zondag 10 februari 2008 11:19 schreef Fir3fly het volgende:
Ik wacht rustig af. Zo heel veel gaat er voor mij toch niet veranderen.
Feet of the lynxquote:Op vrijdag 8 februari 2008 17:10 schreef Stommie het volgende:
[..]
lang niet meer gedaan, had eerst een lvl 19 warrior twink, maar met die nieuwe drops in WC en DM zal die wel weer heeeeeeeeelemaal outdated zijn in twinkland![]()
Clefthide Leg Armor ftw
Sommige mensen kregen andermans char en de rest kreeg niksquote:Op zondag 10 februari 2008 11:12 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Ziet er tof u it vandaag/morgen als ik thuis ben ook maar eens ff checken. Wat is er trouwens bugged aan de char copy?
*proest* hahahahahahahaha! Die eerste heeft wel stijlquote:Op zondag 10 februari 2008 11:27 schreef tonks het volgende:
[..]
Sommige mensen kregen andermans char en de rest kreeg niks
Sjappen die dat zeggen, zijn gewoon kansloze nerdjes die non-stop dit spel zitten te spelen. Eigenlijk zijn hun diegene die zich moeten schamen dat ze andere mensen afzeiken terwijl zij eigenlijk in 'real-life' geen kans maken.quote:Op zondag 10 februari 2008 03:54 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Ik hou van afzeiken, maar zelfs al zou ik 70 of 80 zijn zou ik niet lvl X afzeiken voor noobs want bla bla bla. Dat is gewoon loos. Vind het ook wel goed dat alle mensen die ik tot zo ver ben tegen gekomen gewoon chill en aardig zijn.
Lowbies die op highlevels gaan kafferen zijn al helemaal kansloos en wat je ook zegt vaak vrij kansloos in het echte leven ookquote:Op zondag 10 februari 2008 12:14 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Sjappen die dat zeggen, zijn gewoon kansloze nerdjes die non-stop dit spel zitten te spelen. Eigenlijk zijn hun diegene die zich moeten schamen dat ze andere mensen afzeiken terwijl zij eigenlijk in 'real-life' geen kans maken.
Ik heb hem wel, maar je kunt hem ook gewoon van de wow site af trekkenquote:Op zondag 10 februari 2008 14:40 schreef Gloeidoos het volgende:
Tonks, heb je de PTR downloader nog?
edit: die is zeker alleen voor mac![]()
?
Unitframes is PutBull, denk ik.quote:Op donderdag 7 februari 2008 18:08 schreef Necrodeath het volgende:
[..]
Nameplates = Aloft
Actionbars = Bartender3 + CyCircled (VolM skin)
Castbar = Quartz
Chataddon = Prat
Combatlog = SimpleCombatLog
Buff addon = Buffalo (of Buffalo2) + CyCircled (VolM skin weer)
Tijd + data rechts en links onderin = SLTimex waarschijnlijk
Unitframes = Geen idee...misschien Discord.
Groene hokje boven dat felboar corpse = Decursive
Dan zijn er nog een paar van die texture vlakken (onderin, bovenin, achter de minimap, achter de actionbar). Dat is Discord of EePanels(2).
Dat is wat ik zo ff snel kan zien.
Als iemand die debuff timer kent die hij gebruikt, zou ik het graag willen weten
Zou wel een addertje onder het gras zitten ofzoquote:
Als je goed leest hebben de meeste van die uber recipes Sunmotes nodig, en deze droppen waarschijnlijk alleen in Sunwell. Meer cash voor onze guildbankquote:Op zondag 10 februari 2008 18:23 schreef tonks het volgende:
[..]
Zou wel een addertje onder het gras zitten ofzo. ik hoop dat ze gewoon van de trainer afkomen maar het zouden wel Sunwell drops zijn
Als jij goed leest zie je dat deze dat niet nodig hebben. Dus lees eerst voordat je stoer gaat doen met je guildbankquote:Op zondag 10 februari 2008 18:41 schreef Gloeidoos het volgende:
[..]
Als je goed leest hebben de meeste van die uber recipes Sunmotes nodig, en deze droppen waarschijnlijk alleen in Sunwell. Meer cash voor onze guildbank
Damn nog best tricky om daar te komen, dit is wat ik de hele tijd maar zie:quote:Op zondag 10 februari 2008 10:41 schreef tonks het volgende:
Char transfers op ptr zijn bugged dus nu maakt iedereen een level 1 belf en zwemt naar het eiland
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |