quote:Op zondag 3 februari 2008 12:07 schreef HSG-BOMBER het volgende:
http://thottbot.com/i34029 dit item pas gehaald
Was het maar zo'n feest, ik weet van niks thoquote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga morgen eventjes weer een kaart kopen, was er nou iemand die zei dat er een soort van truukje was? Dat je het meteen weer moest opzeggen dat je acc na een maand weer stopgezet word en later weer een maandje verder kan? Dat je zelf kan bepalen?
Want ik weet niet of ik ook echt 2 maand voltijd aandacht voor WoW heb, misschien dat er een ander spel tussen komt ofzo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb vannacht al een een nieuw wow topic geopend
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:51 schreef tonks het volgende:
en die andere had ook een achterlijke titel dus boeiend
daar ben ik een jaar geleden wel zo'n 4 uur voor naar op zoek geweest, en geen enkel bagger monster die het droptequote:Op zondag 3 februari 2008 16:46 schreef Black-Hole het volgende:
Vandaag voor de verandering eens Horde gerolled voor de afwisseling. Bezig met questen in The Barrens en wat dropt er; Recipe: Savory Deviate Delight
en verdergaan met die pvp discussiequote:Op zondag 3 februari 2008 19:47 schreef Mauro het volgende:
wtf..
moet ik hier ook al een tvp plaatsen...
Zoek een ander spel wat je gewoon kan uitzetten wanneer je wilt! Heb ik ook gedaan en totaal niet meer de neiging om weer te gaan spelenquote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
Ik ben inmiddels anderhalve week clean, cold turkey gestopt! Ik heb een 70 mage die (de donderdag voor ik stopte) Gruul neer heeft gekregen en een 70 protadin die net zou gaan beginnen in Karazhan.
Heeft iemand nog tips om niet te gaan spelen?
WoW kan je ook uitzetten wanneer je wilt hoorquote:Op zondag 3 februari 2008 19:51 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zoek een ander spel wat je gewoon kan uitzetten wanneer je wilt! Heb ik ook gedaan en totaal niet meer de neiging om weer te gaan spelen
En dat denk jij?quote:Op zondag 3 februari 2008 19:55 schreef tonks het volgende:
[..]
WoW kan je ook uitzetten wanneer je wilt hoor
Ja maar dat zijn dan ook die echte paupernerds, normale menschen doen dat nietquote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Ik ken ook wel mensen die WoW spelen en als die bezig zijn met een raid of wat dan ook MOETEN ze perse doorgaan en al die onzin.
"Normale menschen spelen dan ook geen wow'..quote:Op zondag 3 februari 2008 20:07 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Ja maar dat zijn dan ook die echte paupernerds, normale menschen doen dat niet
Dunno maar als je weet dat je mensen langs krijgt of ergens langs gaat moet je niet gaan raiden. Kwestie van fatsoenlijk plannen imhoquote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Ik ken ook wel mensen die WoW spelen en als die bezig zijn met een raid of wat dan ook MOETEN ze perse doorgaan en al die onzin.
Ben je nu serieus? jij zit toch achter je computer en bij het knopje? als ik een spel speel MOET ik helemaal niets.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
En dat denk jij?
Shaman die de melee group chainhealed werkt primaquote:Op zondag 3 februari 2008 12:54 schreef Fir3fly het volgende:
[..].
Vanavond maar weer void reaver proberen, iemand nog tips? We hebben nogal veel melee dps (rogues, warriors en 1 shammy) dus we hebben wat moeite met dat pounding ding.
Je niet aanstellen?quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
Ik ben inmiddels anderhalve week clean, cold turkey gestopt! Ik heb een 70 mage die (de donderdag voor ik stopte) Gruul neer heeft gekregen en een 70 protadin die net zou gaan beginnen in Karazhan.
Ah natuurlijk, goede tip. We hebben een goed gegearde resto shammyquote:Op zondag 3 februari 2008 20:32 schreef HSG-BOMBER het volgende:
[..]
Shaman die de melee group chainhealed werkt prima
En wegblijven van de bommetjesquote:Op zondag 3 februari 2008 20:40 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ah natuurlijk, goede tip. We hebben een goed gegearde resto shammy.
dat kunnen ze ook niet natuurlijk, maar bij ons moet je je inschrijven voor raids. Als je dan niet op komt dagen of na een uurtje opeens alt-F4 doet is dat dus wel een guildkick (als je geen goede reden hebt natuurlijk).quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Het enige wat ik wel vind is dat als je zegt dat je ergens komt moet je ook komen maar dat is gewoon normaal maar een guildleider ofzo gaat mij niets verplichten
Ja het is best moeilijk, ik ben op 3 tries tot nu toe geen enkele keer geraakt. Maar voor sommigen is het wat moeilijker blijkbaarquote:Op zondag 3 februari 2008 20:50 schreef Mauro het volgende:
[..]
En wegblijven van de bommetjes
Voor de rest is het gewoon dps-en.
Healers zeker?quote:Op zondag 3 februari 2008 21:50 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ja het is best moeilijk, ik ben op 3 tries tot nu toe geen enkele keer geraakt. Maar voor sommigen is het wat moeilijker blijkbaar.
En een paar dps'ers die het niet schijnen te snappen. Anyway, tot 15% gekregen voor de enrage.quote:
Akkoord, maar het blijkt moeilijker dan gedacht. Je valt in een gat qua vrijetijdsbesteding (ik heb een prima functioneel sociaal leven, maar overdag en avonden dat ik niets doe met vrienden zou ik normaal wel spelen) en ik weet niet gelijk hoe ik die tijd zou moeten vullen. Mijn studie heeft ook vrij weinig contacturen en is niet bijster moeilijk dus daar los ik het ook niet mee op. Een andere game is waarschijnlijk wel een goed idee.quote:
Ik ben zelf ook net een klein weekje gestopt, moet zeggen dat ik het goed trek.quote:Op zondag 3 februari 2008 18:31 schreef Departak het volgende:
En dan te bedenken dat de Shamans met de nieuwe uitbreiding OOK een CC spell krijgen.quote:Op maandag 4 februari 2008 01:55 schreef koffiegast het volgende:
Waarom? Ik ben het zat om in de kleine tijd dat ik arena doe, enkel geCCd wordt... de class flawt op een bepaald gebied zo zwaar in pvp... en verder kapten mensen bij me op die server alliance side. Dus zat met de vraag ...rogue? warlock? mage? hunter? lvle... uiteindelijkvoor me rogue gekozen.
Dat werd gvd ook eens tijd.quote:Op maandag 4 februari 2008 07:36 schreef muhahaha het volgende:
En dan te bedenken dat de Shamans met de nieuwe uitbreiding OOK een CC spell krijgen.![]()
Ik vind Ghostwolf een vrij ok escapequote:Op maandag 4 februari 2008 08:00 schreef Mauro het volgende:
[..]
Dat werd gvd ook eens tijd.
Nu nog een escape en een 41-point-undispellable-talent.
I feel some shamanlove coming <3
Dus je zegt wel dat als je net aan een raid begint en een vriend belt je op om je hulp te vragen bij iets, dan blijf je vrolijk spelen of ga je dan die persoon helpen?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Het enige wat ik wel vind is dat als je zegt dat je ergens komt moet je ook komen maar dat is gewoon normaal maar een guildleider ofzo gaat mij niets verplichten
Behalve dan dat het gedispelled kan wordenquote:Op maandag 4 februari 2008 08:38 schreef DjNivek het volgende:
[..]
Ik vind Ghostwolf een vrij ok escape
Dat is niet netjes natuurlijk, het is een spel maar een afspraak is een afspraakquote:Op maandag 4 februari 2008 09:06 schreef McGilles het volgende:
[..]
Dus je zegt wel dat als je net aan een raid begint en een vriend belt je op om je hulp te vragen bij iets, dan blijf je vrolijk spelen of ga je dan die persoon helpen?
Ik heb ook wel eens aan een raid mee gedaan maar vond het 3x niks, als iemand iets vraagt aan mij of de deurbel gaat en er staan mensen op de stoep dan heb ik geen zin om verder te gaan spelen, dan is het gewoon 'exit to windows'
Ja dat is bij mij normaal ook zo, maar bij mij blijft een spel een spel, dus eigenlijk niet belangrijk. Als er iets anders tussen komt dan gaat dat altijd voor.quote:Op maandag 4 februari 2008 09:14 schreef tonks het volgende:
[..]
Dat is niet netjes natuurlijk, het is een spel maar een afspraak is een afspraak
Je kan natuurlijk ook gewoon via bankoverschrijving betalen voor één maand.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:16 schreef RickoKun het volgende:
Ik ga morgen eventjes weer een kaart kopen, was er nou iemand die zei dat er een soort van truukje was? Dat je het meteen weer moest opzeggen dat je acc na een maand weer stopgezet word en later weer een maandje verder kan? Dat je zelf kan bepalen?
Want ik weet niet of ik ook echt 2 maand voltijd aandacht voor WoW heb, misschien dat er een ander spel tussen komt ofzo?
quote:Op zondag 3 februari 2008 20:24 schreef tonks het volgende:
Dan ga je toch vrolijk gewoon schijten, zie het probleem nietquote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Maar hoe moet dat nou als je moet anaal moet nakken oftewel poepfen, terwijl je in een raid zit!?!?!?!?!?
(ik weet trouwens nog steeds niet wat een raid inhoud, hoewel ik al wel 3 time cards heb gekocht)
Maar de beste: <ONIXYA GIVES EPIC HEAD>quote:
<Nagas in the Slave Pens> < lol
<UHH WTF R U DOING>
< OMG WHO TALKED TO DOMO >
<Drakes On A Plane>
<Orcgasm>
<Sapped girls don't say no>
<QQ MOAR NOW GET IN THE VAN>
<EXALTED WITH YOUR MOM>
<We beta tested you're girlfriend>
<Shutup woman Im playing>
Ja cherez zit daar en beastehquote:Op maandag 4 februari 2008 14:18 schreef HSG-BOMBER het volgende:
<STRAIGHT OUTTA COMPTON> zijn super goed![]()
quote:Op maandag 4 februari 2008 14:14 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ook een mooie op Wildhammer: <OGRE STOLE MY VIRGINITY>
Tailer + een gathering professions ofzoquote:Op maandag 4 februari 2008 16:57 schreef RickoKun het volgende:
Ik heb ff een priest aangemaakt! Hij word later een shadow priest! Wat voor professions moet ik nemen? (ik heb geen bc dus geen juwelmaking)
nice alhoewel je mss beter ipv 2 paladin's een shammie/priest erbij kan nemenquote:Op maandag 4 februari 2008 14:30 schreef tonks het volgende:
Mijn guild gaat trouwens vanavond voor het eerst ZA in
Setup:
2 tanks (warriors)
3 healers (2 pala's en een druid)
2 melee (fury warrior en rogue)
3 ranged (mage warlock en shadow priest)
<LFM UBRS NVM AB LOL>quote:Op maandag 4 februari 2008 16:07 schreef Mauro het volgende:
<Horde stole my Bike>
<Shhwff around the corner>
Idd, ik heb Herbalism om geld te verdienen, en Tailoring om mn eigen zooi te makenquote:Op maandag 4 februari 2008 17:05 schreef WyriHaximus het volgende:
[..]
Tailer + een gathering professions ofzo.
gaat dat installeren ervan makkelijk?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
Heb een nieuwe UI pack geinstalleerd, Spartan, best netjes.
[ link | afbeelding ]
Ziet er goed uit, linkje?quote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Yep ik hoefde zelf alleen maar mijn keybinds opnieuw te doen, alle settings zijn al ingesteld zolang je de pack maar goed installeert. (zie readme.txt)quote:Op maandag 4 februari 2008 22:53 schreef Kank0rKach3l het volgende:
[..]
gaat dat installeren ervan makkelijk?
http://antipersonnel.org/spartan/quote:
Arme warlockquote:Op maandag 4 februari 2008 22:02 schreef PBateman1978 het volgende:
[ link | afbeelding ]
Als jij 1 van de nieuwe rassen wilt spelen moet je gelijk de expension spelen anders kan je die laten halen als je outlands in wiltquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Een vraagje, als ik wow haal is het dan verstandig meteen de uitbreding erbij te halen.? Btw hoe komt de uitbreiding tot stand? Het is toch gewoon wow maar dan extra features zoals rassen, modi, en land toch. Of is het zo dat ik dan enkele dingen uit de originele WoW mis?
Ehm, TBC voegt zoals je zegt 2 rassen, 2 nieuwe startgebieden (die kick-ass zijn) en een complete extra wereld toe jaquote:Op maandag 4 februari 2008 23:23 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Een vraagje, als ik wow haal is het dan verstandig meteen de uitbreding erbij te halen.? Btw hoe komt de uitbreiding tot stand? Het is toch gewoon wow maar dan extra features zoals rassen, modi, en land toch. Of is het zo dat ik dan enkele dingen uit de originele WoW mis?
Nee klopt het smelt gewoon samenquote:Op maandag 4 februari 2008 23:37 schreef Kank0rKach3l het volgende:
Thnx voor jullie advies, nee vroeg me ook af dus. K heb trial gespeeld van WoW, maar goed om te horen dat de expansion gewoon ermee samensmelt. K dacht dat de wereld van WoW en de expansion apart waren en niet in elkaar overvloeiden wat dus wel zo is al je m hebt![]()
Addict alert! wioe wioeeee!!quote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:11 schreef Mauro het volgende:
Damn......
iDeal ligt eruit.....
Kan het niet laten om m'n shaman te activeren :/
ik hoop dat ik zo niet wordtquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:31 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Addict alert! wioe wioeeee!!
Jawel, we zijn allemaal verslaafd aan WoWquote:
Ja dat dusquote:Op dinsdag 5 februari 2008 01:48 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jawel, we zijn allemaal verslaafd aan WoW
Dan is dit wel iets voor jouquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Level 8 Undead Warlock meld zich. (tevens geile chikie..)
Eergister pas begonnen met de demo..
kan makkelijk al lvl 20 zijn in die 2 dagenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 06:25 schreef OFfSprngr het volgende:
Level 8 Undead Warlock meld zich. (tevens geile chikie..)
Eergister pas begonnen met de demo..
Als je net nieuw bent niet..quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
kan makkelijk al lvl 20 zijn in die 2 dagen
Per sé snel willen levellenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Lekker belangrijk.. Je moet juist genieten van het levelen, nieuwe dingen zijn en de omgeving goed in je opnemen enzo. Zo vond (ja, ben al anderhalf jaar gequit, raiden was te time-consuming) ik WoW het best.quote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:08 schreef dekkered het volgende:
[..]
Leuk! Zoiets zou ik ook wel voor m'n alt willen doenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 09:40 schreef tonks het volgende:
Bij mijn guild hebben we dus gister voor het eerst ZA gedaan en nu willen we twee groepen doen (ZA reset op maandag en donderdag) en mensen hadden daar wel interesse in want sommige spelen alleen in het weekend en sommige spelen alleen van maandag tot woensdag. Dus dat moet ik ook weer regelen en dan hebben we 20 mensen per week die ZA in onze guild doen.
Generalquote:Op dinsdag 5 februari 2008 12:29 schreef Fir3fly het volgende:
Is er verder nog niks bekend? AV kan me totaal niet boeien...
Betekent dit dat Gruul nu 3 settokens gaat droppen?quote:All 25-player raid bosses that drop set tokens will now drop an additional token! (Source)
Achja het was helemaal erg toen ze fake patchnotes voor TBC gingen uitbregenquote:Op dinsdag 5 februari 2008 13:08 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Betekent dit dat Gruul nu 3 settokens gaat droppen?.
En bedankt tonks, dit stukje ziet er een stuk geloofwaardiger uit dan wat ik eerder heb gezien.
Niiiiicequote:Warlock
Patch 2.4 will remove the restriction for Ritual of Summoning that prevents you from summoning players into instances. Provided the player meets the instance requirements, you'll be able to summon them in from anywhere in the world. (Source)
Kun je al die lazy peeps weer gaan summonen die terwijl ze in de groep zitten fijn doorgaan met grinden/questen/pvp'en en wachten totdat er iemand in de instance is. En zodra ze zien dat jij binnen bent spammen ze 'SUMMON PLZZZZ!' terwijl ze al daar hadden kunnen zijn.quote:
Zoooo, na 2 jaar al?quote:Characters will now retain talented spell ranks so when they retalent they do not have to relearn the spells from trainers. (Source)
Ja ze noemen het aimed shotquote:Op dinsdag 5 februari 2008 17:29 schreef vogelkooi het volgende:
Ik mis de note dat hunters de aanval ''mortal strike'' kunnen gebruiken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |