Ik al sinds Rijkaardquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdagquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:22 schreef ganzenherder het volgende:
Goeie assist van Ibi. Aardig gespeeld, jammer dat hij af en toe een beetje verlegen speelde
quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:41 schreef Dr_Frickin_Evil het volgende:
[..]
Zag ik ook, misschien deed ie gewoon voorzichtig voor zaterdag
Dat was Sneijderquote:Op woensdag 6 februari 2008 22:49 schreef Imperatore het volgende:
Als Ibi zaterdag ook zo mooi wegdraait bij Pranjic.. etc.
Bakkal voor een contract tot 2013quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:59 schreef dndiek het volgende:
FF update van het laatste nieuws
Bakkal is aan het onderhandelen over contractverlenging en Simons wil wel naar de Spelen
Nee, niet gebandquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:01 schreef LudoSanders het volgende:
Zeg, is cultheld gebanned? Zie hem druk posten op het PN.
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:10 schreef HL_Dog43 het volgende:
En dan weer 3 puntjes dichterbij het kampioenschap.
Scherp!quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Klopt! Ben je al lang Heerenveen-fan?
Mwah zo'n beetje sinds van Gaal boeit Oranje me niet.. en elke keer als ik denk goh laat ik weer eens kijken, spelen ze een draak van een wedstrijd..quote:Op woensdag 6 februari 2008 22:14 schreef HL_Dog43 het volgende:
lol. Sinds Basta bondscoach is heb ik mijn interesse voor Oranje verloren.
Dus ja.. laat hem maar lekker spelers van de andere clubs selecteren. Boeit me geen reet.
En zelf mijn reet boeit het niks.
Voorspelbaarquote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Zo lang ze niet tegen PSV spelen..quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:11 schreef SCH het volgende:
[..]
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?quote:Op donderdag 7 februari 2008 01:15 schreef ganzenherder het volgende:
Heeft Balasz eigenlijk nog gespeeld met Hongarije?
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
Dat zou een verplichte SCHorsing moeten opleveren.quote:Op donderdag 7 februari 2008 08:08 schreef ruud.nl het volgende:
[..]
Die Breuer van jullie is nog carnaval komen vieren in Oeteldonk.
Ja tegen Slowakije, 1-1quote:Op donderdag 7 februari 2008 03:16 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Heeft Hongarije een vriendschappelijke wedstrijd gespeeld?
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?quote:Op donderdag 7 februari 2008 09:18 schreef SCH het volgende:
Ik ben er trouwens niet bij zaterdag omdat ik wat principieler ben geworden in het bezoeken van uitwedstrijden en het uitvak in het PSV-stadion zo abominabel vind (net als in de Arena) dat ik me daar niet meer vrijwillig laat opsluiten.
Dus gewoon lekker thuis kijken, ben benieuwd of het ook echt een topper wordt.
Ik vrees van wel.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef RayMania het volgende:
[..]
Kom je gezellig meedoen in het livescoretopic?.
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensenquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:24 schreef SCH het volgende:
[..]
Ik vrees van wel.
Maar PSV-ers zijn zo lief. Die zeggen direct: jullie hebben terecht gewonnen enzo. Ajacieden verwensen me tenminste een beetje dood
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:23 schreef rubbereend het volgende:
PSV heeft de afgelopen jaren interesse gehad in 259 spelers als we alles moeten geloven
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcamquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
Ik verwacht dat er weinig te verwensen valt.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:25 schreef rubbereend het volgende:
[..]
als je heel lief bent wil ik je misschien wel wat verwensen
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemdquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:26 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Tsjah....Sommige namen zijn echt lachwekkend te noemen.Al zei ik toen het gerucht er was dat Adu op het lijstje stond dat dit de nieuwe romario was.
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
Ach jah... er word zoveel beweerd. Je ziet door de bomen het bos niet meer.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef rubbereend het volgende:
[..]
hij werd zelfs ooit de nieuwe Pelé genoemd
Dit is ook met stokken, maar dan anders.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:29 schreef HL_Dog43 het volgende:
[..]
Hmm.. die friezen hebben rare gewoontes. Dat slootspringen met die lange stok was al raar... maar dit slaat alles.
wil je die verwensing nu al ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
We kunnen ook gewoon met zijn allen een potje gaan rukken tijdens de wedstrijd, met webcam
quote:Op woensdag 6 februari 2008 23:08 schreef SCH het volgende:
Zo vrienden, nog 3 nachtjes slapen.
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef rubbereend het volgende:
[..]
wil je die verwensing nu al ofzo
Tot zondag vind ik je enorm stom.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:32 schreef appelsientje het volgende:
[..]
Maar vind je ons nog wel aardig als we winnen ?
zo makkelijk gaat dat nietquote:
quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:27 schreef SCH het volgende:
[..]
quote:
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:34 schreef appelsientje het volgende:
[..]een goede reden om uit dat topic te blijven!!
PSV moet toch thuis?quote:Op donderdag 7 februari 2008 12:38 schreef SCH het volgende:
[..]
Nou ja, omdat het waarschijnlijk na een half uur al weer 0-3 staat, dan is er tenminste nog enige opwinding. Het was goed bedoeld hoor.
U vraagt wij draaienquote:Op donderdag 7 februari 2008 12:44 schreef SCH het volgende:
[..]
Wanneer stonden jullie voor het laatst met 3-0 voor thuis?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |