Het schoot me ook ineens te binnen: ze is aan het oefenen!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De hormonen maken me een lief, begripvol en zachtaardig mens.. Nog geen twee maanden terug had ik die gast heel IDO uit geflamed.
.
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Juist wél! Omdat hij al zo vaak op die kruk heeft gezeten is het fijn dat hij nu in één keer door was, omdat hij er bijn aan onderdoor gaat om elke keer op die kruk te zitten.
Om Louis te quoten; ben ik nou zo slim of ben jij nou zo dom?.
Had jij niet iets beloofd dat te maken had met Tiffany en Nathalie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze mag dan nog wat kilootjes afvallen. heb nog steeds unox gedachten als ik haar zie
Nou, I like Nathalie the way she isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
ze mag dan nog wat kilootjes afvallen. heb nog steeds unox gedachten als ik haar zie
Leve unox dan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Een zwarte rookworst? Ik zou er mee teruggaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef shiNinG_staR het volgende:
Toen Charlene en Pauline op de kruk zaten wilde ik trouwens liever dat C. exit ging dan P.
Nee. Dat zegt ze niet. Wat heb jij een bizarre gedachtengangen zeg, een beetje eng zelfs!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.
jajaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:20 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
De hormonen maken me een lief, begripvol en zachtaardig mens.. Nog geen twee maanden terug had ik die gast heel IDO uit geflamed.
.
Ik ben pro-ana en vind deze opmerking complete bull. Natalie ziet er fantastisch uit.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef robert2006 het volgende:
[..]
weet niet wat je bedoeltquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Greys het volgende:
[..]
Had jij niet iets beloofd dat te maken had met Tiffany en Nathalie?
Hij zal Britney ook wel dik vindenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Ik ben pro-ana en vind deze opmerking complete bull. Natalie ziet er fantastisch uit.
Dat zei ze helemaal niet. Ze vond het alleen sneu voor Nigel dat hij elke keer weer die onzekerheid had van doorgaan of niet, en steeds weten dat je niet bij de besten behoorde volgens het publiek. Dat is niet bepaald goed voor je zelfvertrouwen waardoor je elke keer nerveuzer wordt omdat je voelt dat je steeds meer moet presteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:22 schreef SpaRood het volgende:
[..]
Zij hoefde dat niet te zeggen over hem. Ze zei dat als ze op de kruk zou komen, dan ze dan liever gelijk eruit wilde. Om haar zelf te boosten, zei ze dat ze liever niet zoals Nigel elke avond op de kruk wilde zitten, want daar ga je aan onderdoor. Impleciet zegt ze dus dat Nigel een loser is, en dat zij goed is, omdat ze gelijk eruit gaat. Het is net zoiets als tegen iemand die heel vaak ziek is zeggen dat ze hem/haar gelijk kunnen doodmaken, ipv te behandelen. Als ik Nigel was, dan zou ik me behoorlijk lullig voelen.
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef Insomaniac het volgende:
[..]
Volgens deze beredenatie is Nikki dus geen zangeres die nog niet kan zingen?
Het is echt de enige verklaring die ik kan bedenken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Het schoot me ook ineens te binnen: ze is aan het oefenen!
Eindeloos geduld om de meest futiele dingen (waarom is een brandweerauto rood) uit te leggen!
Ze woont in Utrechtquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg he
Leuk dat je zelf regels verzint, maar blijkbaar denken de producers van Idols er anders over en kan jij daar -helaas pindakaas- helemaal niets aan veranderen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.
Natte Lie behoort niet in Idols te zitten.
Idols is voor aankomend talent en niet voor mensen die al een "status" in de zangwereld hebben.
begrijp niet waarom iedereen plotseling charlene zo onaangenaam vindt, het blijft gewoon een leuke meid, die inderdaad streberig is, zou me niet verbazen als ze atheneum of gymnasium doet, en ze wil proberen de beste te zijn, is dat een schande dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:23 schreef Mirri het volgende:
[..]
Nee ik niet. Maar Charlene komt uit Utreg he
En nou even 100% eerlijk antwoorden alsjeblieft...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:27 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]
Leuk antwoord, maar jullie weten wel dat ik doel op dat ze al een zangcarriere heeft.
Natte Lie behoort niet in Idols te zitten.
Idols is voor aankomend talent en niet voor mensen die al een "status" in de zangwereld hebben.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |