Dan zit ik in de ArenA om daar mijn club naar de grootste escape ooit te schreeuwenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:29 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Als dat zou kunnen...
Zit ik weer aan de radio gekluisterd
Dan zijn jullie al veilig en worden wij kampioenquote:Op maandag 3 maart 2008 16:32 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Dan zit ik in de ArenA om daar mijn club naar de grootste escape ooit te schreeuwen
Maar hopelijk zijn we dan al veilig
Waar kan ik tekenen?quote:Op maandag 3 maart 2008 16:35 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dan zijn jullie al veilig en worden wij kampioen
Ik teken graag meequote:
Met al die Ajacieden die Heracles een warm hart toedragen wordt het tijd voor een satellietclub contract (Boakye en Schilder gaven al het goede voorbeeld)quote:Op maandag 3 maart 2008 16:40 schreef Jasza het volgende:
Heracles-Excelsior en Sparta gaan winnen denk ik zo, Vitesse uit bij kleine tegenstanders is niks, Roda zal het ook wel weer gaan aankloten en Heracles is goed in vorm.
Denk dat het pas op de laatste 2 speeldagen beslist word.
[..]
Ik teken graag mee![]()
Ik wou net zeggen. Dat zouquote:Op maandag 3 maart 2008 20:00 schreef Mindlight het volgende:
Satelliet?Je weet niet wat je zegt..... NOOIT DOEN!
He ik bedoelde het meer in de trant van spelers die hier gewoon op huurbasis heenkomenquote:Op maandag 3 maart 2008 20:01 schreef Blawh het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen. Dat zouje clubidentiteit zijn.
Hadden wij ook in het eerste seizoen, 10 punten na 4 wedstrijden en zelfs gedeeld eerste gestaan. Leuk, maar op een gegeven moment komen de tegenslagen wel. Je kunt ze maar beter aan het begin van het seizoen hebben dan (zoals wij dit jaar). Mentaal is het ook niet lekker als je telkens clubs langszij ziet komen tegen het eind van de competitie.quote:Op maandag 3 maart 2008 21:33 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
De Graafschap is wel erg kut bezig ja. Eigenlijk best wel lekker na die kut hype tijdens het begin van het seizoen. Wel jammer voor de club though.
Dat zou nog makkelijker zijnquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:34 schreef Mindlight het volgende:
Absoluut, die spelen slecht en hebben ook niet zo'n makkelijk programma.
Misschien is het maar het beste als Vitesse een divisie teruggezet wordt
Als je Heracles tegen Groningen zag voetballen begrijp je niet eens waarom ze onderaan staan, ik heb daarom ook veel liever dat die kut Tilburgers (Willem II) VVV en Excelsior lekker oprottenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heracles, VVV-Venlo en Excelsior zijn geen eredivisie ploegen, mogen wat mij betreft weg. Verder zal ik Vitesse niet missen, die mogen op basis van hun wanbeleid ook wel worden teruggezet.
Je kan maar beter een buffer opbouwen aan het begin van het seizoen, dan je moeten terug knokken aan het eind van het seizoen lijkt me.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:10 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Hadden wij ook in het eerste seizoen, 10 punten na 4 wedstrijden en zelfs gedeeld eerste gestaan. Leuk, maar op een gegeven moment komen de tegenslagen wel. Je kunt ze maar beter aan het begin van het seizoen hebben dan (zoals wij dit jaar). Mentaal is het ook niet lekker als je telkens clubs langszij ziet komen tegen het eind van de competitie.
Graafschap is sowieso een kandidaat voor degradatie geworden in de laatste weken.
Doen!quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:34 schreef Mindlight het volgende:
dan worden alle uitslagen van dit jaar van alle teams in de competitie tegen Vitesse nietig verklaard. PSV verliest 3 punten, Ajax verliest dan 4 punten, Nac verliest er 0 (hufters) Feyenoord verliest er 6, Heerenveen ook 6, FC Groningen en Twente 1.quote:
Ik kijk alleen naar psv en Ajax, maar dit klopt dus niet he.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:25 schreef Prosac het volgende:
[..]
dan worden alle uitslagen van dit jaar van alle teams in de competitie tegen Vitesse nietig verklaard. PSV verliest 3 punten, Ajax verliest dan 4 punten, Nac verliest er 0 (hufters) Feyenoord verliest er 6, Heerenveen ook 6, FC Groningen en Twente 1.
Nog even voortborduren, mocht het bovenstaande werkelijkheid worden:
1 PSV 26-59
2 Ajax 25-49
Pff, altijd maar weer de makkelijskte weg zoekenquote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:34 schreef Mindlight het volgende:
Absoluut, die spelen slecht en hebben ook niet zo'n makkelijk programma.
Nouja, als je nu kijkt naar NEC en Heracles denk ik dat je beter nu in een flow kan zitten dan aan het begin van het seizoen. Zeker ook als je dan nog playoffs moet spelen.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 10:01 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Je kan maar beter een buffer opbouwen aan het begin van het seizoen, dan je moeten terug knokken aan het eind van het seizoen lijkt me.
De reeks aan het begin van de Graafschap gaat ze juist nu redden, terwijl ze dat in de tweede helft van het seizoen nooit voor elkaar hadden gekregen denk ik.
Alleen om Jonker mag Willem II wel degraderen wat mij betreft.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 11:18 schreef Dubnobasswithmyheadman het volgende:
[..]
Nouja, als je nu kijkt naar NEC en Heracles denk ik dat je beter nu in een flow kan zitten dan aan het begin van het seizoen. Zeker ook als je dan nog playoffs moet spelen.
Het voorspelbare onvoorspelbare Vitesse zal zaterdag wel opeens winnen bij Excelsior zodat die tenminste laatste blijven staan. Dan maar hopen dat Jonker met zijn nietszeggende club ook ergens onderaan eindigt.
1. Voor de winterstop draaide het bagger.quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:55 schreef _Mike_ het volgende:
[..]
Als je Heracles tegen Groningen zag voetballen begrijp je niet eens waarom ze onderaan staan, ik heb daarom ook veel liever dat die kut Tilburgers (Willem II) VVV en Excelsior lekker oprotten
Mag ik 1x vragen waarop dat gebaseerd is dat VVV en Heracles geen eredivisieploegen zijn?quote:Op dinsdag 4 maart 2008 09:41 schreef M0NTANA het volgende:
Heracles, VVV-Venlo en Excelsior zijn geen eredivisie ploegen, mogen wat mij betreft weg. Verder zal ik Vitesse niet missen, die mogen op basis van hun wanbeleid ook wel worden teruggezet.
Qua gevoel van de supporter is dat uiteraard zo. Maar uiteindelijk draait het natuurlijk wel om prestaties (gelukkig).quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder ook op basis van imago, sfeer, band en status dan om prestaties draait. Persoonlijk zie ik ook liever bijv GAE dan VVV.
Maar goed, het gaat in ieder geval weer een spannend weekend worden.
Hebben we wel geld en (daarom) een groter stadion voor nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een club die spelers als Pieke, Michalke, Klavan haalt, verdient het ook in de eredvisie te blijven. Als ze deze lijn doorzetten worden ze een leuke middenmoter.
Qua spel niet hoor. Wel zwaar teleurstellend, ik heb het gevoel (en op basis van cijfers is dat onterecht, i know) dat we vandaag gedegradeerd zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelukkig hebben De Graafschap en Willem II geen punten gepakt. Sparta morgen ook verliezen, dan is er nog wel hoop voor Exelsior. Al was dit wel een wedstrijd waar je een punt had moeten pakken
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Qua spel niet hoor. Wel zwaar teleurstellend, ik heb het gevoel (en op basis van cijfers is dat onterecht, i know) dat we vandaag gedegradeerd zijn.
Thnxquote:
Thanks. Ik herken je gevoel hoor. 2 weken geleden dacht ik nog aan rechtstreekse degradatie omdat we teveel kansen missen. Nu kan het haast niet misgaan, misschien gebeurt zoiets ook wel bij jullie.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Thnx. Maar heel de tijd heb ik het gevoel gehad dat we het op 1 of andere mirakuleuze manier wel gingen redden. Dat is nu redelijk over. Sparta haalt nog wel net voldoende puntjes vrees ik.
Plus dat ons programma ook niet al te makkelijk meer is
Jullie gefeliciteerd trouwens, dit mag niet meer misgaan
Ja zou idd kunnen. Maar Heerenveen, NAC en Twente uit zijn verloren potten, het moet komen uit de wedstrijden tegen Utrecht en VVV. Alleen 6 punten daar kunnen ons (hopelijk) nog redden.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thanks. Ik herken je gevoel hoor. 2 weken geleden dacht ik nog aan rechtstreekse degradatie omdat we teveel kansen missen. Nu kan het haast niet misgaan, misschien gebeurt zoiets ook wel bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |