Qua gevoel van de supporter is dat uiteraard zo. Maar uiteindelijk draait het natuurlijk wel om prestaties (gelukkig).quote:Op donderdag 6 maart 2008 14:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ik denk eerder ook op basis van imago, sfeer, band en status dan om prestaties draait. Persoonlijk zie ik ook liever bijv GAE dan VVV.
Maar goed, het gaat in ieder geval weer een spannend weekend worden.
Hebben we wel geld en (daarom) een groter stadion voor nodig.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 23:44 schreef DatMeenJeNiet het volgende:
Een club die spelers als Pieke, Michalke, Klavan haalt, verdient het ook in de eredvisie te blijven. Als ze deze lijn doorzetten worden ze een leuke middenmoter.
Qua spel niet hoor. Wel zwaar teleurstellend, ik heb het gevoel (en op basis van cijfers is dat onterecht, i know) dat we vandaag gedegradeerd zijn.quote:Op zaterdag 8 maart 2008 21:56 schreef Gordon_Shumway het volgende:
Gelukkig hebben De Graafschap en Willem II geen punten gepakt. Sparta morgen ook verliezen, dan is er nog wel hoop voor Exelsior. Al was dit wel een wedstrijd waar je een punt had moeten pakken
quote:Op zondag 9 maart 2008 03:09 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Qua spel niet hoor. Wel zwaar teleurstellend, ik heb het gevoel (en op basis van cijfers is dat onterecht, i know) dat we vandaag gedegradeerd zijn.
Thnxquote:
Thanks. Ik herken je gevoel hoor. 2 weken geleden dacht ik nog aan rechtstreekse degradatie omdat we teveel kansen missen. Nu kan het haast niet misgaan, misschien gebeurt zoiets ook wel bij jullie.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:15 schreef Mindlight het volgende:
[..]
Thnx. Maar heel de tijd heb ik het gevoel gehad dat we het op 1 of andere mirakuleuze manier wel gingen redden. Dat is nu redelijk over. Sparta haalt nog wel net voldoende puntjes vrees ik.
Plus dat ons programma ook niet al te makkelijk meer is
Jullie gefeliciteerd trouwens, dit mag niet meer misgaan
Ja zou idd kunnen. Maar Heerenveen, NAC en Twente uit zijn verloren potten, het moet komen uit de wedstrijden tegen Utrecht en VVV. Alleen 6 punten daar kunnen ons (hopelijk) nog redden.quote:Op zondag 9 maart 2008 03:17 schreef Blawh het volgende:
[..]
Thanks. Ik herken je gevoel hoor. 2 weken geleden dacht ik nog aan rechtstreekse degradatie omdat we teveel kansen missen. Nu kan het haast niet misgaan, misschien gebeurt zoiets ook wel bij jullie.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |