abonnement Unibet Coolblue
pi_56494904
quote:
Op zondag 3 februari 2008 04:00 schreef renegade808 het volgende:

[..]

(source: scaredmonkeys.net)
Dit is trouwens niet de meest objectieve site die bestaat. Monkeys staan volledig aan de kant van Beth en slaan (net als Beth zelf) af en toe door en staan niet open voor andere ideeen dan het drugged, gangraped and murdered verhaal van Beth.
pi_56495009
quote:
Op zondag 3 februari 2008 04:29 schreef ciskebab het volgende:
check dit ook eens even http://forensicthoughtprints.com/ is best interresant is de page van Dr. Andrew Hodges een forensies profiler/psychiater
bijzonder interessante site.
hij doet een serieuze poging om Jorans gedachtengang te volgen.
hij gaat wel wat ver op verschillende punten bijv. de vergelijking met de wijn.
Dostojewski: "Je kunt je niet van je eigen gezond verstand overtuigen door je buurman op te sluiten."
pi_56495271
Wat als Joran Natalee levend heeft afgeleverd aan die lui van die boot? Misschien had ie wel een schuld bij die lui.... dat zou wel een hele andere wending aan deze zaak geven...
pi_56502595
quote:
Op zondag 3 februari 2008 10:01 schreef Caesu het volgende:

[..]

bijzonder interessante site.
hij doet een serieuze poging om Jorans gedachtengang te volgen.
hij gaat wel wat ver op verschillende punten bijv. de vergelijking met de wijn.
Bijzonder interessant idd. Ik geloof zeker dat het onderbewustzijn zo werkt en dat er veel van zal blijken te kloppen. Hoop dat hij het telefoongesprek van Joran met Peacock&Whitemancantjump ook nog ff analyseert...

Joran en de 2 broertjes als hobby meisjes drogeren en misbruiken, tot er 1 sterft. ooops

De rol van de man in de schaduw is nog wat vaag imo. Hij duikt wel op het verkeerde moment in het verkeerde verhaal op, maar kan hem verder niet plaatsen in de gebeurtenissen.

Trouwens, als ik dit zo lees, dan zou het me niets verbazen als het 'nader onderzoek' waar ze het in het artikel over hebben, al het onderzoek van PRdV blijkt te zijn geweest.

Edoch...zonder een veroordeelde blijven het niets meer of minder dan theorieën

tot zover mijn tvp
pi_56503059
quote:
Op zondag 3 februari 2008 02:16 schreef renegade808 het volgende:
Steve Croes, de man met de achthoekige bril: Jeremy Croes aka Jerry Strawberry, Geoffrey Von Croimvort en Joran: Connect the dots.

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]


The AP report does not mention of the story from last week about Aruban authorities looking for a 20-year-old man who allegedly harassed a woman on the same beach nine days before American teenager Natalee Holloway disappeared, but their proximity could be relevant.
Die kerel in dat zwarte shirt heeft een tijd bij de deur gestaan van de Rumba in Groningen, zn tante was destijds pachter.
pi_56503299
hallo, die foto op pagina 2 is dat echt Steve Croes?

Joran heeft in een interview eerder al ergens in 2005 gezegd dat hij Steve Croes niet kent!

Ik denk overigens dat die Steve Croes een van de andere betrokkenen is waarvan we vanavond te horen krijgen.
Peter R had het over een bloedstollende reportage. Bloedstollend zal het niet zijn geweest om die opnames van Joran te hebben gemaakt. Het zal spannender/gevaarlijker zijn geweest zijn dan dat.
Ik heb ergens gelezen dat die Steve Croes geen lieverdje is en mogelijk al in het criminele circuit zit, dus bloedstollend kan zijn als Peter R ook bij die Steve Croes heeft geinfriltreerd en daar opnames heeft gemaakt.
pi_56515877
Wie bedoelde Joran met de man die alleen woonde en vrouwen alleen af en toe pakte voor vermaak, "omdat het zo hoorde"?

Dit was een oudere man en volgens mij niet Daury,
pi_56515960
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:27 schreef renegade808 het volgende:
Wie bedoelde Joran met de man die alleen woonde en vrouwen alleen af en toe pakte voor vermaak, "omdat het zo hoorde"?

Dit was een oudere man en volgens mij niet Daury,
Je zou bijna gaan denken dat hij die persoon dekt.
pi_56515971
Tvp, spannend topic
pi_56516070
quote:
Op maandag 4 februari 2008 00:30 schreef Toeps het volgende:

[..]

Je zou bijna gaan denken dat hij die persoon dekt.
Hij zei letterlijk dat die persoon niet meer op Aruba woont en dat hij de naam tot zijn graf niet zou noemen. Steve Croes woont nu in America, zo gaat het gerucht. Kan iemand dit verifieren?

Vervolgens begint hij over Daury die in Nederland woont, maar veel jonger is dan "de man die alleen woont en af en toe een vrouw pakt omdat het zo hoort."
pi_56517565
Joran vertelde ook dat zijn handlanger een ervaren bootbestuurder was.

In de CNN transcripts in het begin van dit topic wordt het volgende gemeld:

Steve Croes is a D.J. on the tattoo party boat. That`s 150-foot three-deck catamaran that sails just off the west coast of Aruba with partygoers on board, usually in the evenings. And he is the D.J. on that ship. But his boss, Marcus Williams (sic), has also told us that he is an experienced seaman, as well, Nancy.
pi_56517630
naam van Lorenzo van Rijn wordt ook genoemd
http://scaredmonkeys.com/(...)re-a-greater-reason/
en als je googled, kom je wel meer berichten tegen over die engerd van een lorenzo...daury zou dus ook lorenzo kunnen zijn
Wordt ook gesuggereerd dat Joran en Lorenzo half broers zijn (van papa van der Sloot)
pi_56517659
quote:
Op maandag 4 februari 2008 01:37 schreef yesyesyesyesyes het volgende:
naam van Lorenzo van Rijn wordt ook genoemd
http://scaredmonkeys.com/(...)re-a-greater-reason/
en als je googled, kom je wel meer berichten tegen over die engerd van een lorenzo...daury zou dus ook lorenzo kunnen zijn
Wordt ook gesuggereerd dat Joran en Lorenzo half broers zijn (van papa van der Sloot)
Joran zei dat zijn handlanger niet meer op Aruba woont. Lorenzo woont volgens mij nog op Aruba.
pi_56517842
tvp
pi_56518105
PUUR Speculatief.....

In Carlos ’n Charlie’s gooit Joran wat GHB(dus geen Bacardi 151) in het drankje van Natalee. Deze GHB heeft hij van Steve C gekocht (OK ik weet dat ze beiden hebben verklaard dat ze elkaar niet kennen, maar beiden hebben ook aangetoond dat ze het niet zo nauw nemen met de waarheid).

Hij neemt haar mee naar het strand, waar ze een aanval krijgt. Een normaal mens zou meteen de hulpdiensten ingeschakeld hebben maar aangezien ze dan sporen van GHB gevonden zouden hebben belt hij Steve C op, om te mededelen dat de GHB die hem verkocht is niet helemaal de gewenste uitwerking had. Steve C die de beschikking heeft over een catamaran komt direct wetende dat als er sporen van GHB worden gevonden deze naar hem zullen leiden.

Ze leggen met z'n tweeen Natalee op de boot , Steve C dumpt Natalee op zee en Joran loopt naar huis. Beseffende dat er schoenafdrukken van hem in het zand kunnen worden aangetroffen besluit hij deze te dumpen in een put
pi_56518297
interessant...
AFC AJAX
  maandag 4 februari 2008 @ 02:32:02 #67
48646 Poeke
Lief-heb-ster
pi_56518322
mooie theorie
Faber quisque fortunae suae.
Uit Eindhoven
  maandag 4 februari 2008 @ 02:40:56 #68
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_56518405
And don't forget daddy
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  maandag 4 februari 2008 @ 02:45:07 #69
39228 lipboutje
Grimm aliën Fadango
pi_56518432
don't forget daddyo
Zit nu live tele Aruba te kijken, maar hier nog geen nieuws
xx 236-kl-78yu-MMklo-ccdfth21
  maandag 4 februari 2008 @ 04:45:43 #70
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_56519233
Mooie theorie.

maar dan is er nog iets.
Die schoenen die gedumpt zijn, zullen vast en zeker nat zijn geworden door ZEEwater, toe ze het lichaam op de catamaran hebben gelegd.
Vind die schoenen, kijk of ze ooit zijn nat gewordem door zeewater, en voila!

Ik denk namelijk niet dat je snel je met je nieuwe witte K-Swiss schoenen lekker door de zee gaat baggeren.

Kortom.. vind die schoenen...........
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_56519257
quote:
Op maandag 4 februari 2008 04:45 schreef RoodWitBlauw het volgende:
Mooie theorie.

maar dan is er nog iets.
Die schoenen die gedumpt zijn, zullen vast en zeker nat zijn geworden door ZEEwater, toe ze het lichaam op de catamaran hebben gelegd.
Vind die schoenen, kijk of ze ooit zijn nat gewordem door zeewater, en voila!

Ik denk namelijk niet dat je snel je met je nieuwe witte K-Swiss schoenen lekker door de zee gaat baggeren.

Kortom.. vind die schoenen...........
Als de schoenen ooit nat zijn geworden heb je ook nog niets bewezen natuurlijk.

Die kunnen natuurlijk net zo goed op een ander moment een keer nat zijn geworden (ook met zeewater want hij woonde immers vlakbij het strand).

Wat een simplistische theorieën kom je toch tegen. Als het allemaal zo makkelijk zou zijn.
'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
pi_56521136
Wat wel raar blijft is dat er verder niet meer over de schoenen wordt gesproken. Ik bedoel uit het verhaal van Joran komt nergens naar boven waarom hij in godes naam zijn schoenen moest dumpen?

De enige reden dat ik kan bedenken om dat te doen is omdat er bewijs materiaal aan kleefde, zoals bloed of kots met GHB. Mijn gok is dan bloed. Maar als Joran idd al weer zo vroeg thuis was dan kon hij dus niet mee op de boot, waar wellicht Natallee is kapot gesneden en in de krabvuik is gestopt... en dan zit er dus ook geen bloed op de schoenen.

Maar ja hoe weten we dat Joran al zo voreg thuis is gekomen?? Omdat hij op internet zat? Kon hij niet zijn vader/broertje/kennis bellen die zich op internet voordeden als hem? Of moet dit blijken uit het smsje? Want dat kon hij natuurlijk van overal gestuurd hebben.

Het lijkt mij dat de politie alle putten maar eens moet doorzoeken opzoek naar deze schoenen, aangezien het volgens mij wel eens HET bewijs materiaal is. (beter zou het lijk van Natallee zijn natuurlijk)
"All proofs inevitably lead to propositions which have no proof. All things are known because we want to believe in them." -- Bene Gesserit precept
pi_56521286
quote:
Op maandag 4 februari 2008 10:11 schreef LetoII het volgende:
Wat wel raar blijft is dat er verder niet meer over de schoenen wordt gesproken. Ik bedoel uit het verhaal van Joran komt nergens naar boven waarom hij in godes naam zijn schoenen moest dumpen?

De enige reden dat ik kan bedenken om dat te doen is omdat er bewijs materiaal aan kleefde, zoals bloed of kots met GHB. Mijn gok is dan bloed. Maar als Joran idd al weer zo vroeg thuis was dan kon hij dus niet mee op de boot, waar wellicht Natallee is kapot gesneden en in de krabvuik is gestopt... en dan zit er dus ook geen bloed op de schoenen.

Maar ja hoe weten we dat Joran al zo voreg thuis is gekomen?? Omdat hij op internet zat? Kon hij niet zijn vader/broertje/kennis bellen die zich op internet voordeden als hem? Of moet dit blijken uit het smsje? Want dat kon hij natuurlijk van overal gestuurd hebben.

Het lijkt mij dat de politie alle putten maar eens moet doorzoeken opzoek naar deze schoenen, aangezien het volgens mij wel eens HET bewijs materiaal is. (beter zou het lijk van Natallee zijn natuurlijk)

Inderdaad laten ze nou maar op zoek gaan naar die schoenen!!
Op die schoenen moet bewijs kleven, kan niet anders! waarom doet hij anders die schoenen weg?
Ik snap niet dat ze daar niet op door hebben gevraagd.

Scenario van drugsgebruik zou waar kunnen zijn, alhoewel ik me afvraag of ze daarmee zo in de problemen zouden zijn gekomen, mogelijk was gewoon dood door overdosis vastgesteld ofzo.
En het verhaal van de ontbrekende witte schoenen kan ik in dit drugs scenario niet passen..
pi_56522531
quote:
Op maandag 4 februari 2008 02:11 schreef Mangel het volgende:
PUUR Speculatief.....

In Carlos ’n Charlie’s gooit Joran wat GHB(dus geen Bacardi 151) in het drankje van Natalee. Deze GHB heeft hij van Steve C gekocht (OK ik weet dat ze beiden hebben verklaard dat ze elkaar niet kennen, maar beiden hebben ook aangetoond dat ze het niet zo nauw nemen met de waarheid).

Hij neemt haar mee naar het strand, waar ze een aanval krijgt. Een normaal mens zou meteen de hulpdiensten ingeschakeld hebben maar aangezien ze dan sporen van GHB gevonden zouden hebben belt hij Steve C op, om te mededelen dat de GHB die hem verkocht is niet helemaal de gewenste uitwerking had. Steve C die de beschikking heeft over een catamaran komt direct wetende dat als er sporen van GHB worden gevonden deze naar hem zullen leiden.

Ze leggen met z'n tweeen Natalee op de boot , Steve C dumpt Natalee op zee en Joran loopt naar huis. Beseffende dat er schoenafdrukken van hem in het zand kunnen worden aangetroffen besluit hij deze te dumpen in een put
Hmmm, op de tweede bladzijde van dit topic vond ik deze foto van Steve C. (links onder) en Joran :



Zij kenden elkaar dus wel degelijk, het leek mij al vreemd dat Joran deze Steve C. niet zou kennen aangezien Joran een party animal was en Steve C de DJ van de populaire Tattoo Party Boat. Al met al denk ik dat Renegade808 op het juiste spoor zit. Alhoewel ik ook nog altijd mijn vraagtekens zet bij de rol van Gottenbos. Sommige 'bronnen' vermelden dat hij een waterdicht alibi heeft:
http://arubanboycott.blog(...)-koen-gottenbos.html

terwijl anderen beweren dat hij geen alibi heeft:

http://arubadirtypolice.b(...)s-gotten-caught.html

Ik meen ook ergens gelezen te hebben dat hij over een vaarbewijs beschikt. En de stelling dat het gebruik van de boot van zijn vader was uitgesloten omdat men op vervangende onderdelen aan het wachten was, gaat ook niet helemaal op, want in hoeverre was deze boot defect? Als de startmotor van mijn auto of een koplamp stuk is wil niet zeggen dat ik mij niet in deze auto kan verplaatsen toch?
  maandag 4 februari 2008 @ 11:44:06 #75
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_56522900
Je krijgt met al deze verhalen en foto's wel een ontluisterend beeld van de rijkeluiszoontjes op Aruba.

Was er niet ook een of andere oudere man die vrij snel na de verdwijning van Nathalee opdook in de blogs. Een of ander oude Nederlandse viezerik die zich omringde met jonge meisjes? Ik probeer het terug te zoeken, maar het lukt niet zo snel. Iemand hier die het zo op kan lepelen?
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')