Besef me meteen weer hoe heerlijk het is dat de wintertransferperiode voorbij isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef tha_dark het volgende:
Die Bradley is toch wel een erg leuke speler!
Ben benieuwd waar die naar toe gaat in de zomer.
Aadje ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Verbeek is geen Ajax type.
Wel een feyenoord type dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Verbeek is geen Ajax type. En dat is maar goed ook.
Ja, knokken tot je er bij neer valt, geen gelul maar voetballen. Verbeek heeft het niet op arrogantie en toeters en bellen dus Ajax zal snel afvallen bij hemquote:
Ik zie Verbeek wel meer passen bij Feyenoord dan bij Ajax ja. Maargoed Aadje is inderdaad ook niet echt een Ajax type en die zit er nu ook.quote:
Doe je hem meteen de groeten wanneer je je vriend weer spreektquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, knokken tot je er bij neer valt, geen gelul maar voetballen. Verbeek heeft het niet op arrogantie en toeters en bellen dus Ajax zal snel afvallen bij hem.
Mwha, het blijft blondt he.quote:
Die is weer terug in Alkmaar natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Die Koevermans straalt toch altijd een glimlach uit.
Lijkt me ook een vriendelijke jongenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Die Koevermans straalt toch altijd een glimlach uit.
jaquote:
Die kerel lacht echt altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Lijkt me ook een vriendelijke jongen
Hij woont in Helmondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt me ook een vriendelijke jongen
En zijn gewend om op te bank te zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij woont in Helmond
Dan moet je wel vriendelijk zijn
Vormer als een hondje? Eerder als een meidquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoopte dat AZ PSV vandaag op een aantal verliespunten kon trakteren maar ik kom al snel bedrogen uit. Mijn god wat wordt dat pauper middenveld van AZ KEIHARD overlopen. Affelay speelt overigens een heerlijke wedstrijd (Ruudje Vormer die als een hond er achteraan loopt te hollen
!). Wat kan ie toch geweldig voetballen
Niet Helmonders zijn heel actiefquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En zijn gewend om op te bank te zitten
alweer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
haha 0-3 afgekeurd
actief mi niks doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet Helmonders zijn heel actief
http://ruudvormer.hyves.nl/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vormer als een hondje? Eerder als een meid
stomquote:
Zie ook de scoreboard rechtsbovenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:21 schreef Dj_Day-V het volgende:
0-3(4 eigenlijk) afgekeurd
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:23 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
http://ruudvormer.hyves.n(...)den_jullie_van_ruud/
quote:gewoon knap 0,0%
Zeg maak jij nou alle gifjes of is het undertaker?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Rot is op met je intikkertjes
Dj_Day-Vquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg maak jij nou alle gifjes of is het undertaker?
Ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Zeg maak jij nou alle gifjes of is het undertaker?
Omdat ie die vorige open kans er ook inschoot?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:39 schreef Dj_Day-V het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was dus een doelpunt
Wat zeg ik??quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef Borizzz het volgende:
Nou, de laatste 5 minuten breken aan. Altijd lastig voor de Graafschap
Kans op een doelpunt iig.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:40 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Omdat ie die vorige open kans er ook inschoot?
Hij scoorde 83e minuut dus de Graafschap gaat nog verliezenquote:
Mendezzzzzquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
affelay heeft erg veel pijn
1 jaar gaat het minder en meteen is AZ ziekquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:44 schreef Eduard37 het volgende:
AZ is ziek kan de helft van de selectie volgend jaar de deur uit doen. Daar red je het echt niet mee!
Tja, hoe wil je het anders noemen. Dat ze goed bezig zijn? Gaat me niet om dat ze het nu minder doen maar om wat ik NU zie! Ik leef in het heden!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef xFriendx het volgende:
[..]
1 jaar gaat het minder en meteen is AZ ziek
hij is op excursiequote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doedelzak zie ik ook niet in de 2de helft.
Ok nu dan toevalligquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:47 schreef Dj_Day-V het volgende:
Doedelzak zie ik ook niet in de 2de helft.
Een club die ziek is kabbelt al jaren voort zonder dat ze progressie boeken of zich herstellen. Dit is gewoon geen evenwichtig elftal. Ziek is wel een heel groot woord.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:48 schreef Eduard37 het volgende:
[..]
Tja, hoe wil je het anders noemen. Dat ze goed bezig zijn? Gaat me niet om dat ze het nu minder doen maar om wat ik NU zie! Ik leef in het heden!
Ok als je het zo bekijkt heb je gelijk. Het is een onevenwichtig elftal. Hoe kan het gebeuren? Ze zijn zo proffesioneel bezig!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:49 schreef xFriendx het volgende:
[..]
Een club die ziek is kabbelt al jaren voort zonder dat ze progressie boeken of zich herstellen. Dit is gewoon geen evenwichtig elftal. Ziek is wel een heel groot woord.
23.00. RTL 4.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef One_conundrum het volgende:
Hoelaat is dit op RTL ?
Zou dat helpen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Zal dit de laatste wedstrijd van V Gaal bij AZ zijn geweest?
Ik hoop voor hem dat hij niet op het NL's elftal gokt ....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:51 schreef venomsnake het volgende:
Zal dit de laatste wedstrijd van V Gaal bij AZ zijn geweest?
Wie weet. Hij krijgt ze in ieder geval niet aan het voetballen.quote:
quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:53 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Wie weet. Hij krijgt ze in ieder geval niet aan het voetballen.
Yeah Rightquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef jorienvdherik het volgende:
affelay heeft erg veel pijn
Theoretisch kan het dus nog zoals hij al eerder vertelde!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:54 schreef the_undertaker het volgende:
kan AZ nog kampioen worden?
ff rekenen
nog 11 te spelen... 33 punten... dus kan in totaal op 62 punten komen
Ik herinner me inderdaad nog een duo interview samen met Aisatti na de wedstrijd tegen Milanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Affelay is wel vaardig geworden in de media zeg... Een paar jaar geleden was dat nog een verlegen stotterend jongetje...
Henk Spaan is al jaren ver over de datum, die neem ik al veel langer niet meer serieusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Cyberia18 het volgende:
Affelay in een vergelijking zetten met Fabregas![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Henk Spaan![]()
![]()
![]()
![]()
Kan me nog heel goed herinneren dat hij te gast was bij Voetbal Insite en een vraag van die pot Barbera niet goed had opgepikt. Affelay daarop:'''Wat zegt u?''quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Affelay is wel vaardig geworden in de media zeg... Een paar jaar geleden was dat nog een verlegen stotterend jongetje...
Oh dat krijg je dus als je vanuit je kamer de naam Fabregas vanuit de woonkamer voorbij hoort gaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef venomsnake het volgende:
Hij vergeleek hem toch ook niet met fabregas. Hij zei dat hij wat meer naar Fabregas moet kijken omdat hij vind dat fabregas goed snel de bal afspeelt en dat Appelflaai teveel met de bal loopt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef the_undertaker het volgende:
Geen Louis :S
http://youtube.com/watch?v=U5egDevf4kwquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:00 schreef Hephaistos. het volgende:
Gelijk heeft ie na dat gezuig van Genee voor de wedstrijd.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef the_undertaker het volgende:
Zou me niks verbazen dat Louis niet met Wilfred wil praten
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
http://youtube.com/watch?v=U5egDevf4kw
die reacties ook
quote:weyoooooooooooooooooooooooooo affelay is overdreven sgattiggggggggggggggg ohjoooo en ook een hele mooie stemmmmmmm
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:31 schreef Damzkieee het volgende:
Terug uit het stadion
Wat een vervelende schijtclub dat NEC, hele tijd verdedigen, 2 counters, 2 goals
Kut
Egmond
quote:
Klopt! hopelijk gaat van Gaal nog een beetje happenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoor ik daar Bert Maalderink?
Ik weet wat je bedoeldquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Damzkieee het volgende:
[..]
Verdomme win je eerst met 0-5 in Venlo, verlies je thuis van nek.
Volgende week thuis tegen die rooien en dan thuis tegenHeerenveen
Bert Maalderink, wat een stumper is dat.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:37 schreef Hephaistos. het volgende:
Hoor ik daar Bert Maalderink?
Mooie woorden van hemquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie die monoloog van Vergoossen aan het eind over AZ nog gehoord?
Nope, vertelquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:55 schreef Stereotomy het volgende:
Hebben jullie die monoloog van Vergoossen aan het eind over AZ nog gehoord?
Hij stak een veer van 3 meter in de reet van AZ.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:59 schreef Damzkieee het volgende:
Nee.
Nijland, De Roover en Metaj op de bank..quote:
Holla speelt goed. Meerdink en Fledderus snap ik ook niets van.quote:Op zondag 3 februari 2008 14:50 schreef Grulez het volgende:
Toch moet ik het nog zien met een middenveld Fledderus (waarom geen metaj) Holla en Meerdink (waarom geen de roover..).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |