Besef me meteen weer hoe heerlijk het is dat de wintertransferperiode voorbij isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef tha_dark het volgende:
Die Bradley is toch wel een erg leuke speler!
Ben benieuwd waar die naar toe gaat in de zomer.
Aadje ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Verbeek is geen Ajax type.
Wel een feyenoord type dan?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:58 schreef the_undertaker het volgende:
[..]
Verbeek is geen Ajax type. En dat is maar goed ook.
Ja, knokken tot je er bij neer valt, geen gelul maar voetballen. Verbeek heeft het niet op arrogantie en toeters en bellen dus Ajax zal snel afvallen bij hemquote:
Ik zie Verbeek wel meer passen bij Feyenoord dan bij Ajax ja. Maargoed Aadje is inderdaad ook niet echt een Ajax type en die zit er nu ook.quote:
Doe je hem meteen de groeten wanneer je je vriend weer spreektquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:02 schreef De.Kromme het volgende:
[..]
Ja, knokken tot je er bij neer valt, geen gelul maar voetballen. Verbeek heeft het niet op arrogantie en toeters en bellen dus Ajax zal snel afvallen bij hem.
Mwha, het blijft blondt he.quote:
Die is weer terug in Alkmaar natuurlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Die Koevermans straalt toch altijd een glimlach uit.
Lijkt me ook een vriendelijke jongenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:12 schreef Houniet het volgende:
Die Koevermans straalt toch altijd een glimlach uit.
jaquote:
Die kerel lacht echt altijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
Lijkt me ook een vriendelijke jongen
Hij woont in Helmondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef denthemen het volgende:
[..]
Lijkt me ook een vriendelijke jongen
En zijn gewend om op te bank te zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:15 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Hij woont in Helmond
Dan moet je wel vriendelijk zijn
Vormer als een hondje? Eerder als een meidquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef Cyberia18 het volgende:
Ik hoopte dat AZ PSV vandaag op een aantal verliespunten kon trakteren maar ik kom al snel bedrogen uit. Mijn god wat wordt dat pauper middenveld van AZ KEIHARD overlopen. Affelay speelt overigens een heerlijke wedstrijd (Ruudje Vormer die als een hond er achteraan loopt te hollen
!). Wat kan ie toch geweldig voetballen
Niet Helmonders zijn heel actiefquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
En zijn gewend om op te bank te zitten
alweer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef jorienvdherik het volgende:
haha 0-3 afgekeurd
actief mi niks doenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:19 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Niet Helmonders zijn heel actief
http://ruudvormer.hyves.nl/quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:18 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
Vormer als een hondje? Eerder als een meid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |