abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 21:20:29 #201
135305 beequeen
Lost.
pi_56486856
OMG, er is een groot talent verloren gegaan. Brian heeft ook gevoetbald, als hij door was gegaan was hij een topscoorder geworden samen met zijn criminele broertje Ken. Jammer dat hij plotseling moest verhuizen van Bonaire naar Nederland anders was het echt wat geworden.

Wat kan Brian eigenlijk niet vraag je je af?
“Good friends, good books, and a sleepy conscience: this is the ideal life.”
― Mark Twain
'Stupidity has become as common as common sense was before.'
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:25:17 #202
125420 Starlie
a dirty mind is a joy forever
pi_56487004
NM

[ Bericht 97% gewijzigd door Starlie op 02-02-2008 21:26:14 ]
pi_56487034
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
OMG, er is een groot talent verloren gegaan. Brian heeft ook gevoetbald, als hij door was gegaan was hij een topscoorder geworden samen met zijn criminele broertje Ken. Jammer dat hij plotseling moest verhuizen van Bonaire naar Nederland anders was het echt wat geworden.

Wat kan Brian eigenlijk niet vraag je je af?
Brain....wat je doe ...doe je goed
pi_56487102
Wat een saaie rot boel daar zeg. Twee in bad, twee aan het schaken en twee aan de piano.....

Dat gepest en getreiter hoeft van mij ook niet, maar een beetje iets leuks om naar te kijken zou niet vertkeerd zjn voor mijn betaalde streams.....

Laat Ricardo maar komen, die vnd ik leuk om naar te luisteren.
pi_56487199
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
Wat een saaie rot boel daar zeg. Twee in bad, twee aan het schaken en twee aan de piano.....

Dat gepest en getreiter hoeft van mij ook niet, maar een beetje iets leuks om naar te kijken zou niet vertkeerd zjn voor mijn betaalde streams.....

Laat Ricardo maar komen, die vnd ik leuk om naar te luisteren.
Laat die butlert maar dood vallen met zijn irritante piep stem en zijn stomme slappe gelul
Well I know one thing that really is true
This here's a zoo and the keeper ain't you
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 21:32:35 #206
135305 beequeen
Lost.
pi_56487251
Amanda vraagt aan Brian of hij niet meer wil PSP'en in bed. Brian echter weet dat Amanda niet wil dat hij uit bed gaat 's ochtends, ze wil graag tegen hem aan kroelen. Daarom blijft hij in bed liggen en knalt graag nog wat mensen kapot op de PSP. Gezellig toch?

Ik kom later nog wel even snuffelen, er is geen moer aan in je eentje te COSsen.
― Mark Twain
pi_56487298
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey. Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de pipu poul.

Claire, begint ook al alcohol ontwenningsverschijnselen te krijgen, ze loopt de hele avond al dat er geen wijn is. Bij gebrek aan wat anders neemt ze maar een ander alcoholische drankje.

Ze moeten Huub maar weer alcohol laten drinken, dan zien we de tweede mafkees van DGK ook weer in aktie
pi_56487334
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien, dat ging over een bokser die naar ik meen zijn laatste wedstrijd ging boksen vanwege zijn zoontje.

Zijn zoontje werd gespeeld door een klein super licht blond jongetje van een jaar of 5 /6. Zo staat zijn vader in de ring en zoon lief staat zijn vader hard aan te moedigen. Zijn vader krijgt een klap en gaat gestrekt. De klap is verkeerd aan gekomen tegen zijn slaap, wat hem fataal word......

Ik zou echt niet meer weten hoe die film heette, maar die was zo zielig, dat ik begon met huilen en niet meer kon ophouden. Zo zielig was die hahahha. Misschien weet iemand hier nog hoe die film heet?
The champ, traaaaaanen met tuiten.
pi_56487350
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Borga het volgende:

[..]

Laat die butlert maar dood vallen met zijn irritante piep stem en zijn stomme slappe gelul
Nou zeg niet zo hard hoor......smaken verschillen, maar waarom nou gelijk doodvallen.
pi_56487366
woops
pi_56487427
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien, dat ging over een bokser die naar ik meen zijn laatste wedstrijd ging boksen vanwege zijn zoontje.

Zijn zoontje werd gespeeld door een klein super licht blond jongetje van een jaar of 5 /6. Zo staat zijn vader in de ring en zoon lief staat zijn vader hard aan te moedigen. Zijn vader krijgt een klap en gaat gestrekt. De klap is verkeerd aan gekomen tegen zijn slaap, wat hem fataal word......

Ik zou echt niet meer weten hoe die film heette, maar die was zo zielig, dat ik begon met huilen en niet meer kon ophouden. Zo zielig was die hahahha. Misschien weet iemand hier nog hoe die film heet?
De Champ
pi_56487474
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:

[..]

The champ, traaaaaanen met tuiten.
Ja, echt.....dit vond ik zo'n mooie film.
pi_56487618
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat weer zuipen
Zou ik ook doen, met al die idioten om me heen
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56487666
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Borga het volgende:

[..]

Ik moest gisteren toch wel heel hard lachen toen hij ze,i dat Lieke een gehaktbal had in geruild voor een biefstuk. Hij had het over de relatie van Lieke en Huub en die ze nu met Quinten hebt.....Ik vind hem leuk

Ik moet Huub en Brain nou weer niet zo, dat vind ik meer dan walgelijke ventjes. Maar beide hoeven van mij niet dood te vallen.
pi_56487674
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian of hij niet meer wil PSP'en in bed. Brian echter weet dat Amanda niet wil dat hij uit bed gaat 's ochtends, ze wil graag tegen hem aan kroelen. Daarom blijft hij in bed liggen en knalt graag nog wat mensen kapot op de PSP. Gezellig toch?

Ik kom later nog wel even snuffelen, er is geen moer aan in je eentje te COSsen.
eej..zonder jou geen COS, ik heb respect voor je!
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56487687
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 20:35 schreef Py het volgende:

[..]

Gij wel ja
Ik zou hem ook wel een corrigerend tikje willen geven
Maar het best is als hij door een vrouw in elkaar gebeukt zou worden.
Lucia!!

Mooie vrouw!
Make my day!
pi_56487824
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef agter het volgende:

[..]

Lucia!!
[ afbeelding ]

Mooie vrouw!
beetje geflipt mens, heeft rake klappen gehad
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56487897
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:

[..]

beetje geflipt mens, heeft rake klappen gehad
Volgens mij is ze ook gestopt met die sport.
Maar zou toch mooi geweest zijn al Brian onscreen live door haar onderuit geknald werd...ik zou daar zo van genieten!!!
Make my day!
  zaterdag 2 februari 2008 @ 21:59:10 #219
162917 tuinfluiter
Ene FOK!ker is de andere niet.
pi_56488109
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey.
Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de popi poul
(PSP2 van DGk, zogenaamd van Fan Theresia voor Jaap die Mikey kon winnen.)
Mensen in mijn omgeving en ikzelf vonden die 7 dagen schaken om
de PSP2 uiteindelijk een walgelijk durend gedoe,
Mikey kon toch niet van Jaap winnen, sneu om te zien,
Mikey had een deal , DGK in voor een PSP2,
maar er werd een schaakspel omheen gebreid.
pi_56488172
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef agter het volgende:

[..]

Volgens mij is ze ook gestopt met die sport.
Maar zou toch mooi geweest zijn al Brian onscreen live door haar onderuit geknald werd...ik zou daar zo van genieten!!!
zij slaat hem binnen no-time KO
Dolf is de baas
Insaantje
pi_56488203
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:04 schreef coldstar het volgende:

[..]

Oke, jou wil is wet nu....
Ok, 1000x schrijven:

pipu poul
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 22:02:22 #222
135305 beequeen
Lost.
pi_56488213
Waar is Huub, bij de buren?

Is het misschien een idee om Mikey's neusamandelen te laten verwijderen nu hij in dat hok zit, zou een stuk schelen volgens mij.

Brian zuipt lekker door, Amanda moet de wijn naast hem zetten. Nu volgt een massage door Amanda.
De instructies van Brian volgen elkaar op.
― Mark Twain
pi_56488232
Zitten we hier naar twee f.. lege woonkamers te kijken
pi_56488273
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Waar is Huub, bij de buren?
Rustig maar. geen paniek
pi_56488314
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:

[..]

(PSP2 van DGk, zogenaamd van Fan Theresia voor Jaap die Mikey kon winnen.)
Mensen in mijn omgeving en ikzelf vonden die 7 dagen schaken om
de PSP2 uiteindelijk een walgelijk durend gedoe,
Mikey kon toch niet van Jaap winnen, sneu om te zien,
Mikey had een deal , DGK in voor een PSP2,
maar er werd een schaakspel omheen gebreid.
Pesies, Mickey zei dit ook tegen Jaap toen de popu poul werd besproken. Ik denk dat Jaap dit toch niet helemaal koud gelaten heeft.
  † In Memoriam † zaterdag 2 februari 2008 @ 22:06:20 #226
135305 beequeen
Lost.
pi_56488330
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:04 schreef Py het volgende:

Rustig maar. geen paniek

Nee, maar je zegt het zelf......twee lege streams zijn gezellig.

OMG, Claire hangt weer als een Boa Constrictor om Huub heen. Het is mooi geweest voor vanavond.
Sterkte voor de avond/nachtploeg, welterusten voor straks en tot morgen.
― Mark Twain
pi_56488345
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Py het volgende:
Zitten we hier naar twee f.. lege woonkamers te kijken
pi_56488398
Claire en Huub zijn ook weer geil....pfffff ik begin daar toch ook een beetje misselijk van te worden...
pi_56488424
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef coldstar het volgende:

[..]

ff serieus

pi_56488465
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:

[..]

Nee, maar je zegt het zelf......twee lege streams zijn gezellig.

OMG, Claire hangt weer als een Boa Constrictor om Huub heen. Het is mooi geweest voor vanavond.
Sterkte voor de avond/nachtploeg, welterusten voor straks en tot morgen.
vage shit weer
pi_56488551
Ga asjeblief aan de zuip daar
pi_56488596
Waar is Huub?

pi_56488640
Vanmiddag wassie er nog
pi_56488662
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:09 schreef Py het volgende:

[..]

ff serieus

Sorry, excuusseer mijn lompheid....

Huub is een brief aan het type, ik weet niet naar wie. Vermoedelijk heeft het met een optreden of zo te maken. Claire leest mee en zegt, je schrijft net zo als mijn broer. Huub zegt ja doei, als je me hebben wilt kost het ¤ 800.00 ex BTW......ja je bent wat, of je bent niks.

GVD...Mickey mag ineens toch niet mee met Jaap. Wat een losers daar zeg. Eerst die man blij maken en dan nee zeggen. Klootzakken daar
pi_56488663
Kom op mensen
pi_56488767
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:

[..]

Sorry, excuusseer mijn lompheid....

Huub is een brief aan het type, ik weet niet naar wie. Vermoedelijk heeft het met een optreden of zo te maken. Claire leest mee en zegt, je schrijft net zo als mijn broer. Huub zegt ja doei, als je me hebben wilt kost het ¤ 800.00 ex BTW......ja je bent wat, of je bent niks.

GVD...Mickey mag ineens toch niet mee met Jaap. Wat een losers daar zeg. Eerst die man blij maken en dan nee zeggen. Klootzakken daar
Coldstar!
Weet jij de tussenstand van de pipo paal?
pi_56488792
Die andere dooie ligt op bed en zijn slaafje masseert hem. Is ook al geen moer aan hahaha Nog even en ik kan toch met mijn eigen hobby verder gaan, ik loop toch al achter......

Mickey vind het in de week-ende erg saai worden in DGK.
pi_56488847
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...
pi_56488865
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Py het volgende:

[..]

Coldstar!
Weet jij de tussenstand van de pipo paal?
pipo paal... verklaar je eens nader....wat dat aan gaat ben ik net Amanda hoor ik heb een IQ vaan 160
pi_56488875
Mikey kan toch met zijn vriend Brian gaan praten.Jaap en Huub gunt hij de winst niet.En lult alles door aan brian,die amper naar hem omkijkt.
pi_56488897
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...
Gaan we toch gewoon zelf slap lullen......
pi_56488926
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
Jaap is weg dus er zal niks meer gebeuren.De twee heilige van de kooi kunnen binnen een klein half uurtje naar bed.Geef Huub groot gelijk dat hij nu ook lekker kalm aan doet.Hij heeft altijd alles gedaan.
pi_56488976
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Mikey kan toch met zijn vriend Brian gaan praten.Jaap en Huub gunt hij de winst niet.En lult alles door aan brian,die amper naar hem omkijkt.
Brain is wel heel druk geweest hoor, daar moeten we wel een beetje rekening mee houden. En voor we het vergeten, hij moet zich ook nog voorbereiden.....wat denk je wat dit voor een energie kost
pi_56489016
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:

[..]

pipo paal... verklaar je eens nader....wat dat aan gaat ben ik net Amanda hoor ik heb een IQ vaan 160
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey. Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de pipu poul.

Claire, begint ook al alcohol ontwenningsverschijnselen te krijgen, ze loopt de hele avond al dat er geen wijn is. Bij gebrek aan wat anders neemt ze maar een ander alcoholische drankje.

Ze moeten Huub maar weer alcohol laten drinken, dan zien we de tweede mafkees van DGK ook weer in aktie
Ontopic:
Waar is Huub?
pi_56489018
Heb even bijgelezen en de video van Juri gezien.

Als Juri met Brian klaar is zal er meer aan te pas moeten komen als zijn amateurmasseuze om hem weer op te lappen.

Avond allemaal
Dienst Justitiële Inrichtingen ?
pi_56489034
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:14 schreef Py het volgende:
Waar is Huub?

Die zit nou weer met zijn kontje achter de piano vastgeplakt.....Hij speelt "Hou je echt nog van mij Rocking Billie.......
pi_56489060
Avond Ruud....leuk dat je er weer bent....
pi_56489157
quote:
Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb even bijgelezen en de video van Juri gezien.

Als Juri met Brian klaar is zal er meer aan te pas moeten komen als zijn amateurmasseuze om hem weer op te lappen.

Avond allemaal [ afbeelding ]
Avond Ruud
pi_56489249
[quote]Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef Py het volgende:

[..]

[..]

Ontopic:
Waar is Huub?
[/quot

ooooooooooo, die. Dat komt nou door mijn IQ van 160, dan vergis je jezelf nog wel eens.

Je begreep me hopelijk toch wel....anders lig ik weer wakker vanacht (grapje)
pi_56489372
Nou die Claire, maakt die even TV vanavond. Ze heeft de gitaar van Mickey en is op haar manier aan het spelen. Het lijkt nergens op, maar goed ze doet wat behalve om Huub heen hangen en dati s al heel wat. Toppie Claire..vooral doorgaan.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')