Brain....wat je doe ...doe je goedquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef beequeen het volgende:
OMG, er is een groot talent verloren gegaan. Brian heeft ook gevoetbald, als hij door was gegaan was hij een topscoorder geworden samen met zijn criminele broertje Ken. Jammer dat hij plotseling moest verhuizen van Bonaire naar Nederland anders was het echt wat geworden.
Wat kan Brian eigenlijk niet vraag je je af?

Laat die butlert maar dood vallen met zijn irritante piep stem en zijn stomme slappe gelulquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:27 schreef coldstar het volgende:
Wat een saaie rot boel daar zeg. Twee in bad, twee aan het schaken en twee aan de piano.....
Dat gepest en getreiter hoeft van mij ook niet, maar een beetje iets leuks om naar te kijken zou niet vertkeerd zjn voor mijn betaalde streams.....
Laat Ricardo maar komen, die vnd ik leuk om naar te luisteren.

The champ, traaaaaanen met tuiten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien, dat ging over een bokser die naar ik meen zijn laatste wedstrijd ging boksen vanwege zijn zoontje.
Zijn zoontje werd gespeeld door een klein super licht blond jongetje van een jaar of 5 /6. Zo staat zijn vader in de ring en zoon lief staat zijn vader hard aan te moedigen. Zijn vader krijgt een klap en gaat gestrekt. De klap is verkeerd aan gekomen tegen zijn slaap, wat hem fataal word......
Ik zou echt niet meer weten hoe die film heette, maar die was zo zielig, dat ik begon met huilen en niet meer kon ophouden. Zo zielig was die hahahha. Misschien weet iemand hier nog hoe die film heet?

Nou zeg niet zo hard hoor......smaken verschillen, maar waarom nou gelijk doodvallen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat die butlert maar dood vallen met zijn irritante piep stem en zijn stomme slappe gelul

De Champquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien, dat ging over een bokser die naar ik meen zijn laatste wedstrijd ging boksen vanwege zijn zoontje.
Zijn zoontje werd gespeeld door een klein super licht blond jongetje van een jaar of 5 /6. Zo staat zijn vader in de ring en zoon lief staat zijn vader hard aan te moedigen. Zijn vader krijgt een klap en gaat gestrekt. De klap is verkeerd aan gekomen tegen zijn slaap, wat hem fataal word......
Ik zou echt niet meer weten hoe die film heette, maar die was zo zielig, dat ik begon met huilen en niet meer kon ophouden. Zo zielig was die hahahha. Misschien weet iemand hier nog hoe die film heet?

Ja, echt.....dit vond ik zo'n mooie film.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:36 schreef mootie het volgende:
[..]
The champ, traaaaaanen met tuiten.

Zou ik ook doen, met al die idioten om me heenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:17 schreef mazaru het volgende:
Mike gaat weer zuipen

Ik moest gisteren toch wel heel hard lachen toen hij ze,i dat Lieke een gehaktbal had in geruild voor een biefstuk. Hij had het over de relatie van Lieke en Huub en die ze nu met Quinten hebt.....Ik vind hem leukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:31 schreef Borga het volgende:
[..]
Laat die butlert maar dood vallen met zijn irritante piep stem en zijn stomme slappe gelul

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:32 schreef beequeen het volgende:
Amanda vraagt aan Brian of hij niet meer wil PSP'en in bed. Brian echter weet dat Amanda niet wil dat hij uit bed gaat 's ochtends, ze wil graag tegen hem aan kroelen. Daarom blijft hij in bed liggen en knalt graag nog wat mensen kapot op de PSP. Gezellig toch?
Ik kom later nog wel even snuffelen, er is geen moer aan in je eentje te COSsen.

Lucia!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:35 schreef Py het volgende:
[..]
Gij wel ja![]()
Ik zou hem ook wel een corrigerend tikje willen geven![]()
Maar het best is als hij door een vrouw in elkaar gebeukt zou worden.

Volgens mij is ze ook gestopt met die sport.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef Lobasca het volgende:
[..]
beetje geflipt mens, heeft rake klappen gehad

(PSP2 van DGk, zogenaamd van Fan Theresia voor Jaap die Mikey kon winnen.)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey.
Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de popi poul

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef agter het volgende:
[..]
Volgens mij is ze ook gestopt met die sport.
Maar zou toch mooi geweest zijn al Brian onscreen live door haar onderuit geknald werd...ik zou daar zo van genieten!!!

Rustig maar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:02 schreef beequeen het volgende:
Waar is Huub, bij de buren?

Pesies, Mickey zei dit ook tegen Jaap toen de popu poul werd besproken. Ik denk dat Jaap dit toch niet helemaal koud gelaten heeft.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:59 schreef tuinfluiter het volgende:
[..]
(PSP2 van DGk, zogenaamd van Fan Theresia voor Jaap die Mikey kon winnen.)
Mensen in mijn omgeving en ikzelf vonden die 7 dagen schaken om
de PSP2 uiteindelijk een walgelijk durend gedoe,
Mikey kon toch niet van Jaap winnen, sneu om te zien,
Mikey had een deal , DGK in voor een PSP2,
maar er werd een schaakspel omheen gebreid.

quote:

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Py het volgende:
Zitten we hier naar twee f.. lege woonkamers te kijken

vage shit weerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar je zegt het zelf......twee lege streams zijn gezellig.
OMG, Claire hangt weer als een Boa Constrictor om Huub heen. Het is mooi geweest voor vanavond.
Sterkte voor de avond/nachtploeg, welterusten voor straks en tot morgen.![]()

Sorry, excuusseer mijn lompheid....quote:

Coldstar!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry, excuusseer mijn lompheid....![]()
![]()
Huub is een brief aan het type, ik weet niet naar wie. Vermoedelijk heeft het met een optreden of zo te maken. Claire leest mee en zegt, je schrijft net zo als mijn broer. Huub zegt ja doei, als je me hebben wilt kost het ¤ 800.00 ex BTW......ja je bent wat, of je bent niks.
GVD...Mickey mag ineens toch niet mee met Jaap. Wat een losers daar zeg. Eerst die man blij maken en dan nee zeggen. Klootzakken daar

pipo paal...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
Coldstar!
Weet jij de tussenstand van de pipo paal?

Gaan we toch gewoon zelf slap lullen......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...

Jaap is weg dus er zal niks meer gebeuren.De twee heilige van de kooi kunnen binnen een klein half uurtje naar bed.Geef Huub groot gelijk dat hij nu ook lekker kalm aan doet.Hij heeft altijd alles gedaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...

Brain is wel heel druk geweest hoor, daar moeten we wel een beetje rekening mee houden. En voor we het vergeten, hij moet zich ook nog voorbereiden.....wat denk je wat dit voor een energie kostquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Mikey kan toch met zijn vriend Brian gaan praten.Jaap en Huub gunt hij de winst niet.En lult alles door aan brian,die amper naar hem omkijkt.

quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
pipo paal...verklaar je eens nader....wat dat aan gaat ben ik net Amanda hoor ik heb een IQ vaan 160
![]()
Ontopic:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey. Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de pipu poul.
Claire, begint ook al alcohol ontwenningsverschijnselen te krijgen, ze loopt de hele avond al dat er geen wijn is. Bij gebrek aan wat anders neemt ze maar een ander alcoholische drankje.
Ze moeten Huub maar weer alcohol laten drinken, dan zien we de tweede mafkees van DGK ook weer in aktie

Die zit nou weer met zijn kontje achter de piano vastgeplakt.....Hij speelt "Hou je echt nog van mij Rocking Billie.......quote:

Avond Ruudquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb even bijgelezen en de video van Juri gezien.![]()
Als Juri met Brian klaar is zal er meer aan te pas moeten komen als zijn amateurmasseuze om hem weer op te lappen.![]()
![]()
![]()
Avond allemaal [ afbeelding ]

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |