Helemaal waar...toppie nu je het zegt weet ik het weer...thnxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De film heet de Champ.5 keer gezien en 5 keer gejankt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:42 schreef rooie3 het volgende:
[..]
De film heet de Champ.5 keer gezien en 5 keer gejankt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:47 schreef pullup het volgende:
Tof dit![]()
Ik zeg geef Brian elke maand een gevecht
Hahahaha inderdaad, die jongen heeft het er echt moeilijk mee.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:47 schreef pullup het volgende:
Tof dit![]()
Ik zeg geef Brian elke maand een gevecht
(17 februari , Vechtse banen, 40 euro entree)quote:
Hij schijt echt in zijn broekquote:
Het lijkt er idd op jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:51 schreef tipsch het volgende:
Heeft rat opdracht gekregen ruzie te maken met snollie, of hoe zit dit?
Zal haast wel moeten,want de hele week is er amper wat gebeurd.Dus geen spannende tv.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:51 schreef tipsch het volgende:
Heeft rat opdracht gekregen ruzie te maken met snollie, of hoe zit dit?
Ze kunnen hun lachen niet houden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef Scandalous het volgende:
Zo, en nu gezellig in bad
Brian blijft zeiken.
Mijn god dit is toch je reinste apengedrag. Het vrouwtje komt zich even aanbieden aan het dominante mannetje om het weer goed te makenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:54 schreef Lobasca het volgende:
maar ondertussen loopt ze wel weer met d'r blote silicone te bengelen.
Ze gaan toch samen in bad
De deal is off? Of verlaag je de inzet naar 99 pc's?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:53 schreef coldstar het volgende:
GVD, amanda wat ben je dom zeg. Dat je jezelf zo laat behandelen. Hou hem te vriend tot je de winnaar kan worden. en geef hem daarna een dikke trap in zijn kont.....Mafkees
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Mijn god dit is toch je reinste apengedrag. Het vrouwtje komt zich even aanbieden aan het dominante mannetje om het weer goed te maken
Dus jij bent daar na een jaar Brian en Amanda nog steeds niet aan gewend?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef pullup het volgende:
Mijn god dit is toch je reinste apengedrag. Het vrouwtje komt zich even aanbieden aan het dominante mannetje om het weer goed te maken
Dit kon zo in een documentaire van Desmond Morrisquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:59 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dus jij bent daar na een jaar Brian en Amanda nog steeds niet aan gewend?
24/7 slave..told youquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:56 schreef pullup het volgende:
[..]
Ik ken zijn boeken, verdomde interessant.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:00 schreef pullup het volgende:
Dit kon zo in een documentaire van Desmond Morris
Oke, jou wil is wet nu....quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:57 schreef Py het volgende:
[..]
De deal is off? Of verlaag je de inzet naar 99 pc's?
Als je het mij vraagt. Ja. we worden in de zeik genomen. Gescript van begin tot eind. Jaap mocht ook nog even koekeloeren, dus die zal er wel iets mee doen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:01 schreef coldstar het volgende:
Nou zeg wat is dit voor een bagger. Zou het nou echt zo wezen dat we hier met z'n alle, allemaal in de zijk genomen worden? Zij zitten gewoon te lachen en ik zit me hier kapot te ergeren...... Dat die mokkels dit allemaal pikken, daar begrijp ik nog helemaal niks van.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |