Een geweldige OP weer BQ...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:27 schreef beequeen het volgende:
Voor de luie COSser.
TY dear.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:45 schreef Leandra het volgende:
Een geweldige OP weer BQ...![]()
Wat mij betreft mag die door een modje in de OP gezet worden, compleet met credits.
Samen met Mikey?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:37 schreef beequeen het volgende:
[..]
Als je in Hengelo woont heb je mazzel. Jaap treedt daar vannacht op om 0.30 uur in Empire New York, samen met Mikey.
geweldig!!!!!!!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:27 schreef Disana het volgende:
[..]
Beetje lastig om geschikte caps te vinden.
[ afbeelding ]
Dankjewel. bij die rechtse heb ik zijn mond een beetje naar binnen getrokken, zo wordt ie tandelozer.quote:
WTF da's de mooiste rem-slaap die ik ooit heb gezien.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:49 schreef beequeen het volgende:
Filmpje van het Huubsoppersforum. Zou dit nu echt zijn?
Jaap dumpt Huub in zijn slaap en bedankt Claire.
Zo kijktie ook alstie zich weer eens aan Amanda ergert. Echt die griet gaat in een keer op een vreselijke manier inelkaar getrapt worden.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:02 schreef Disana het volgende:
Mijn god, die blik bij het aanzien van zijn tegenstander.
[ afbeelding ]
Doet me denken aan de uitspraak van Muhammed Ali: I'm gonna kill the gorilla from Manilla.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef coldstar het volgende:
Dit is echt lachen, ze beginnen elkaar nu al op te naaien. Ze liggen allemaal in een deuk..
Dat weet ik wel zeker. Die blik is niet te onderscheiden van zijn ik-draai-zo-door momenten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef Charmian het volgende:
[..]
Zo kijktie ook alstie zich weer eens aan Amanda ergert. Echt die griet gaat in een keer op een vreselijke manier inelkaar getrapt worden.
Heb je wel eens naar zo'n wedstrijd gekeken? Je ligt helemaal in een deuk, maar je ziet en hoort niets anders aan het begin van zo'n wedstrijdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:04 schreef Disana het volgende:
Echt niet normaal die blik. Hij neemt het veel te serieus.
[ afbeelding ]
Je bedoelt die persconferenties waar ze tegen elkaar schreeuwen dat ze elkaar gaan afmaken? Dat is puur showelement.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:06 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ze met bokswedstrijden wel eens meer zo achterlijk zien doen....Wat als Brain nu echt van hem gaat winnen, dan is Leiden helemaal in last.
17 februari, Paraday. Nooit meer vergeten hoor.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:08 schreef Disana het volgende:
Wanneer is dat gevecht ook alweer?
Nee, zal ik niet doen. Met een beetje mazzel wordt het voor DGK een mijlpaal: Klokkenluider van de Notre Dame mag niet langer in beeld in reality show.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef beequeen het volgende:
[..]
17 februari, Paraday. Nooit meer vergeten hoor.
hehequote:
Iedereen moet zelf weten hoe hij/zij het zien wil. Brain is oo nog niet profesioneel, het is zijn eerste wedstrijd. Ik kan me dus heel goerd voorstellen dat hij zo reageerd. Persoonlijk vind ik hem nou niet persee verkeerd reageren.....mijn mening.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef mootie het volgende:
[..]
Je bedoelt die persconferenties waar ze tegen elkaar schreeuwen dat ze elkaar gaan afmaken? Dat is puur showelement.
Wat Brian doet hoort niet bij sport, agressief worden van een filmpje.
Ik heb alleen dat vrouwenworstelen wel eens op tv gezien, een hoop show en bombariequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:10 schreef coldstar het volgende:
[..]
Heb je wel eens naar zo'n wedstrijd gekeken? Je ligt helemaal in een deuk, maar je ziet en hoort niets anders aan het begin van zo'n wedstrijd
Ik denk wel dat hij het ook serieus moet nemen, volgens mij is het geen kinderpartijtje hoor....
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:18 schreef coldstar het volgende:
Claire vind het zo ie zo niet een leuke sport. Daar kan ik me ook wel in vinden. Ik vind het ook maar niets, elkaar zomaar op elkaars bek slaan Brrrr. Terwijl mijn man het helemaal geweldig vind om er naar te kijken...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |