Nou...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:34 schreef coldstar het volgende:
[..]
Goh, wat weinig....maar goed, wa tis de tegen deal
Geen idee. Ik vind de film Temmink (VPRO) altijd wel een leuke aanraderquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:32 schreef coldstar het volgende:
Ik heb ooit eens een film gezien, dat ging over een bokser die naar ik meen zijn laatste wedstrijd ging boksen vanwege zijn zoontje.
Zijn zoontje werd gespeeld door een klein super licht blond jongetje van een jaar of 5 /6. Zo staat zijn vader in de ring en zoon lief staat zijn vader hard aan te moedigen. Zijn vader krijgt een klap en gaat gestrekt. De klap is verkeerd aan gekomen tegen zijn slaap, wat hem fataal word......
Ik zou echt niet meer weten hoe die film heette, maar die was zo zielig, dat ik begon met huilen en niet meer kon ophouden. Zo zielig was die hahahha. Misschien weet iemand hier nog hoe die film heet?
Skattie, hij slikt geen pammetjes meer dus is hij zo over de zeik.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:39 schreef Lobasca het volgende:
Hoe komt die stumper zo opgefokt? Djiezus Christ!!![]()
filmpje --> Georgische slopertquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:39 schreef Lobasca het volgende:
Hoe komt die stumper zo opgefokt? Djiezus Christ!!![]()
De film heet de Champ.5 keer gezien en 5 keer gejankt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Coldstar, de film heet Rocky... I t/m VII ofzo... Kutfilms
uiterlijk uiterlijk uiterlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:42 schreef Scandalous het volgende:
Hij zoekt echt een excuus om zijn frustraties eruit te gooien
'ga door met zuigen' 'jij komt alleen maar met excuses'
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |