quote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:03 schreef Py het volgende:
Zitten we hier naar twee f.. lege woonkamers te kijken
vage shit weerquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef beequeen het volgende:
[..]
![]()
Nee, maar je zegt het zelf......twee lege streams zijn gezellig.
OMG, Claire hangt weer als een Boa Constrictor om Huub heen. Het is mooi geweest voor vanavond.
Sterkte voor de avond/nachtploeg, welterusten voor straks en tot morgen.![]()
Sorry, excuusseer mijn lompheid....quote:
Coldstar!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:16 schreef coldstar het volgende:
[..]
Sorry, excuusseer mijn lompheid....![]()
![]()
Huub is een brief aan het type, ik weet niet naar wie. Vermoedelijk heeft het met een optreden of zo te maken. Claire leest mee en zegt, je schrijft net zo als mijn broer. Huub zegt ja doei, als je me hebben wilt kost het ¤ 800.00 ex BTW......ja je bent wat, of je bent niks.
GVD...Mickey mag ineens toch niet mee met Jaap. Wat een losers daar zeg. Eerst die man blij maken en dan nee zeggen. Klootzakken daar
pipo paal...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:19 schreef Py het volgende:
[..]
Coldstar!
Weet jij de tussenstand van de pipo paal?
Gaan we toch gewoon zelf slap lullen......quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...
Jaap is weg dus er zal niks meer gebeuren.De twee heilige van de kooi kunnen binnen een klein half uurtje naar bed.Geef Huub groot gelijk dat hij nu ook lekker kalm aan doet.Hij heeft altijd alles gedaan.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:21 schreef milk-shake het volgende:
tjezes.....gaat er nou niks meer gebeuren op zaterdagavond.......mickey verveeld zich zelfs...
Brain is wel heel druk geweest hoor, daar moeten we wel een beetje rekening mee houden. En voor we het vergeten, hij moet zich ook nog voorbereiden.....wat denk je wat dit voor een energie kostquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef rooie3 het volgende:
Mikey kan toch met zijn vriend Brian gaan praten.Jaap en Huub gunt hij de winst niet.En lult alles door aan brian,die amper naar hem omkijkt.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:22 schreef coldstar het volgende:
[..]
pipo paal...verklaar je eens nader....wat dat aan gaat ben ik net Amanda hoor ik heb een IQ vaan 160
![]()
Ontopic:quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:34 schreef coldstar het volgende:
Jaap wordt wel steeds milder tegen Mickey. Ik denk dat Jaap geschrokken is van de uitslag van de pipu poul.
Claire, begint ook al alcohol ontwenningsverschijnselen te krijgen, ze loopt de hele avond al dat er geen wijn is. Bij gebrek aan wat anders neemt ze maar een ander alcoholische drankje.
Ze moeten Huub maar weer alcohol laten drinken, dan zien we de tweede mafkees van DGK ook weer in aktie
Die zit nou weer met zijn kontje achter de piano vastgeplakt.....Hij speelt "Hou je echt nog van mij Rocking Billie.......quote:
Avond Ruudquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:28 schreef ruudpuntenel het volgende:
Heb even bijgelezen en de video van Juri gezien.![]()
Als Juri met Brian klaar is zal er meer aan te pas moeten komen als zijn amateurmasseuze om hem weer op te lappen.![]()
![]()
![]()
Avond allemaal [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |