Wel als niemand reageerdquote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:20 schreef zarGon het volgende:
Onnodige berichten zoals TVP's en 'ik kan niet painten' weggehaald. Doe mee.
Dit topic zakt echt niet weg uit de index van ONZ.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:20 schreef zarGon het volgende:
Onnodige berichten zoals TVP's en 'ik kan niet painten' weggehaald. Doe mee.
Dit topic zakt echt niet weg uit de index van JOR.
Jeetje, Sara Kroos had mee kunnen aan Groeten uit de Rimboe, ware het niet dat ze geen negerin is.quote:
erg goedquote:
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:54 schreef Lkw het volgende:
[ afbeelding ]
Arnhem 2-2-2008 Dankzij een spoedoperatie dit weekend kan Joran van der Sloot zich weer volkomen incognito op straat begeven. Zelfs Peter R. de Vries liet zich foppen en gaf Joran een stevige pakkerd, in de veronderstelling dat hij slechts een vrouwelijke fan in zijn armen hield.
Joran spreekt van een succes en wijt zijn mild-chagrijnige blik op de foto aan de penetrante lichaamsgeur die Peter R. ondanks de straffe wind uitwasemde. 'Ik zal even moeten wennen aan mijn boezem, maar verder zie ik de toekomst nu weer zonnig tegemoet', aldus de beoogde moordenaar van Natalee Holloway.
quote:
Met als tekstquote:Op zondag 3 februari 2008 00:23 schreef mvc het volgende:
[..]
gebruik www.xs.to
Wie maakt hier iets leuks van ?
[ link | afbeelding ]
dat weet ik wel lieverd, maar de user boven mij niet.quote:Op zondag 3 februari 2008 00:23 schreef mvc het volgende:
[..]
gebruik www.xs.to
Wie maakt hier iets leuks van ?
[ link | afbeelding ]
WHAHAHAHAHAHAquote:
Zat iik ook aan te denken, maar dan zou Joran diezelfde avond een video bekentenis gemaakt moeten hebben dat t een grap was om Peter R te pwnen.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:04 schreef MouzurX het volgende:
Dat een na laatste stukje is precies mijn gedachte
Mijn idee.quote:Op zondag 3 februari 2008 01:00 schreef MASD het volgende:
Anyway, ik ga naar bed toe.
[ afbeelding ]
Trusten!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |