Ik sloot het
vorige topic.
Laatste foto uit het vorige topic.
![]()
En mijn laatst post nog een keer voor the_Tankgirl:
quote:
Op vrijdag 1 februari 2008 22:33 schreef The_Tankgirl het volgende:Myra wordt maandag gesteriliseerd... Daar had ik allang een afspraak voor gemaakt, maar nu is ze toch krols geworden..aaaarghh!! en ik wilde dit juist voorkomen
Maar goed.. waar ik mee zit is dat Yumi (mijn eerste kat) de vorige keer mee is gegaan naar de DA (ze moesten allebei ingeent worden). Dat deed ik ook om ze allebei dezelfde geur te geven (DA-geur) om ruzie te voorkomen. Tussen Yumi en Myra ging het prima, totdat we dus bij de DA zijn geweest. Het heeft meer als een maand geduurd voordat Yumi haar weer in haar buurt liet komen!
Dadelijk gaat Myra alleen naar de DA.. en ik ben bang dat het dadelijk weer misgaat. Wat kan ik doen om ruzie tussen Yumi en Myra te voorkomen, naast het lievelingsdekentje van Yumi in de reismand van Myra leggen?
Heb medelijden met mij, ik moet nog tot maandag wachten totdat het kattengejank ophoudt van Myra.. weeheheh...
Yumi goed inwrijven met het dekentje dat bij de DA geweest is met Myra. Waarschijnlijk moet Myra zo'n lampekap op en dat kan Yumi eng vinden.
Game on