Das toch al een tijdje terug hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:59 schreef buzzer het volgende:
Maar toch
Ik heb hier nog iets voor me liggen waarin ik het nog GCSC noem
Aan tafel maar danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:29 schreef Kuukske het volgende:
Boh. Ik ben gaar.
dus de rest van de week heb je niks te eten?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschappen gedaan, wat ik normaal als weekbudget heb, is er vandaag ruim doorheen gegaan.
Maarja, met oa veel koffie, fris en biefstuk gaat 't dan hard
Die ken ik ook nogquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:59 schreef buzzer het volgende:
Maar toch
Ik heb hier nog iets voor me liggen waarin ik het nog GCSC noem
30/40ersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:27 schreef leonieke het volgende:
[..]
Die ken ik ook nog
Wat was de naam ervoor eigenlijk? Ik meende me nu te herinneren dat het al de derde naam is waarin ik post, maar ik kan me geen derde naam herinneren
Welnee, ik zal nu niet gaan bezuinigen. Maar probeer wel voor mezelf mij aan een bepaald budget te houden zodat ik het financiële plaatje wel blijft kloppenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:14 schreef qu63 het volgende:
[..]
dus de rest van de week heb je niks te eten?
Neutraal Moresnetquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
Hmz, nee![]()
En niets tussen GCSC en de lounge?
Zijn je woonlasten zo fors omhoog gegaan dan of zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
Welnee, ik zal nu niet gaan bezuinigen. Maar probeer wel voor mezelf mij aan een bepaald budget te houden zodat ik het financiële plaatje wel blijft kloppen
Biefstuk is ook niet echt slim om dat nu te kopen hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:00 schreef Sjowhan het volgende:
Boodschappen gedaan, wat ik normaal als weekbudget heb, is er vandaag ruim doorheen gegaan.
Maarja, met oa veel koffie, fris en biefstuk gaat 't dan hard
nopequote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, nee![]()
Zo, geluktquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:19 schreef Dr_Flash het volgende:
En nu ga ik mijn schoenen aantrekken. Momentje.
En nu komt er iemand je veters vast maken? Of is het nog kiltteband?quote:
in 2 hele minuten!quote:
Ja, gewoon even een kettingreactie aan liquidaties aftrappen, en de rest loopt min of meer vanzelfquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:50 schreef marcb1974 het volgende:
Terecht dit, die man mag binnenkort nog een keer. Zo komen wij namelijk snel en makkelijk van de criminelen af
Een strafbankje volgens mijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 11:32 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hmz, nee![]()
Zoiets geloof ikquote:
Jij gaat zeker morgen ook Peter R. De Vries kijken, net als ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:32 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik word een beetje doodziek van de hele media-hyp rondom Joran vd Sloot. Nu weer 3 pagina's op teletekst om een gerucht dat hij ondergedoken zou zijn. Vanochtend gingen 4 van de 5 best gelezen artikelen op nu.nl ook al over hem. Laat me toch met rust.
Nouquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:35 schreef es70 het volgende:
Jij gaat zeker morgen ook Peter R. De Vries kijken, net als ik.
Zoiets volgens mij iddquote:
daar hoorde ik laatst nog iets over....quote:
Ja, hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:28 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En daar verheug je je op, of zo?
Dat durf ik ook niet te zeggen waarom jij er iets over hoordequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:43 schreef qu63 het volgende:
[..]
daar hoorde ik laatst nog iets over....
en ik weet neit meer waar en waarom
Oh okeequote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:50 schreef leonieke het volgende:
Wij spreken elk jaar nog 1 à 2 keer af. Gewoon een lekker etentje met een aantal klasgenoten van het 6e middelbaar. Veel bijpraten
weet je wel waar?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:52 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Dat durf ik ook niet te zeggen waarom jij er iets over hoorde
Ow nee, dat lijkt me wel iets totaal anders. Sommige van de mensen die er vanavond zullen zijn, waren ook op ons huwelijk vorig jaar. Dus we zien elkaar wel nog regelmatigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:54 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh okeeMits je elkaar met enige regelmaat spreekt is dat wel leuk ja
Maar van die eenmalige reünieën na 20 jaar of zo...
of op de radio. Radio 2 of 3 danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef qu63 het volgende:
[..]
weet je wel waar?
De wereld draait door ofzo
Dan wens ik je vast heel veel plezier vanavondquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef leonieke het volgende:
[..]
Ow nee, dat lijkt me wel iets totaal anders. Sommige van de mensen die er vanavond zullen zijn, waren ook op ons huwelijk vorig jaar. Dus we zien elkaar wel nog regelmatig![]()
Mijn beste vriendin van vroeger (van 1e kleuter tot en met 6e middelbaar samen in klas gezeten) is twee maand geleden verhuisd naar haar nieuwe huis en dat staat in de straat van mijn ma. Af en toe steken we dus gewoon de straat over en kunnen we gewoon uren bijkletsen.
De tijd vliegt echt als we elkaar nog eens zien. Zo'n fijn gevoel eigenlijk. Maar ze weet niet alles meer uit mijn leven, wat vroeger wel zo ongeveer was.
Dat denk ik ook welquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:00 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dan wens ik je vast heel veel plezier vanavondDat gaat vast lukken
dat kan jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:58 schreef marcb1974 het volgende:
Geen idee zelfs waar
Ik zag die docu op ftd staan
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:01 schreef leonieke het volgende:
Alleen nu maar hopen dat er niet te veel dikke buiken zullen zitten.. heb ik toch elke keer zo'n schrik voor
Kan je die ene plek niet meer annuleren danquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:02 schreef leonieke het volgende:
Maar arme phille want die gaat ook mee...
Meestal gaat hij niet mee (het was een volledige meisjesklas) maar hij had geen zin om een avondje bij mijn ma te zitten. Alleen blijkt nu dat mijn ma vanavond ook niet thuis is en nu heeft hij een beetje spijt dat ik voor twee heb laten reserveren.
Ik ga het achteraf wel goedmaken![]()
En volgende keer er ook met een dikke buik tussen zitten zekerquote:
Da's ook zo dom aangezien het al vanavond is, vind je dat niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:07 schreef es70 het volgende:
[..]
Kan je die ene plek niet meer annuleren dan.
Dat is toch eigenlijk wel het plan jaquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:08 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En volgende keer er ook met een dikke buik tussen zitten zeker
Nee hoor. Nog dommer is om helemaal niks te laten horen en uiteindelijk vanavond Phille thuislaten.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:10 schreef leonieke het volgende:
Da's ook zo dom aangezien het al vanavond is, vind je dat niet?
Tuurlijk wel, je wil zelf graag zatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef leonieke het volgende:
Maar dan geen goedmakerij hoor vanavond![]()
Waar haal je dat nu weer?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Tuurlijk wel, je wil zelf graag zat
Och, gisteren in het fietsenhok was je weer niet te stoppenquote:
Nee, ik zou liever annuleren dan met iemand erbij te zitten die zich niet echt (of echt niet) vermaakt... En als jullie met een groep gaan zal die ene persoon niet zoveel uitmaken...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:10 schreef leonieke het volgende:
[..]
Da's ook zo dom aangezien het al vanavond is, vind je dat niet?
Ik zou me doodvervelen als enige man op zoeen kippenfeestquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:24 schreef es70 het volgende:
Nee, ik zou liever annuleren dan met iemand erbij te zitten die zich niet echt (of echt niet) vermaakt... En als jullie met een groep gaan zal die ene persoon niet zoveel uitmaken...
Ik kan me voorstellen dat je er ook nog chagrijnig van zou wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me doodvervelen als enige man op zoeen kippenfeest
Hij is niet de enige man hoor. De man van mijn vriendin (die hier in de straat woont en ook op ons trouwfeest was) is er ook bij. Dus hij kent alleszins nog een andere man en die kunnen het wel vinden met elkaar.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik zou me doodvervelen als enige man op zoeen kippenfeest
Heb ik ook al meegemaaktquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het trouwens een grote fout in Excel
Als je met iets groots bezig bent wil je op een gegeven moment wel in een apart tabblad een overzicht hebben van van alles. Als je een tabblad probeert "Overzicht" te noemen, kan dat nieten wel met de foutmelding "De naam revisieoverzicht is gereserveerd"
Maar 1) Ik zei OVERZICHT stinkding, niet iets met revisie
2) Als ik een blad "revisieoverzicht" wil noemen, dan kan dat wel gewoon![]()
Maar ja, dat is dan weer een kutnaam waar ik niks aan heb
Das al heel lang zo en in verschillende versiesquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:30 schreef Dr_Flash het volgende:
ik vind het trouwens een grote fout in Excel
Als je met iets groots bezig bent wil je op een gegeven moment wel in een apart tabblad een overzicht hebben van van alles. Als je een tabblad probeert "Overzicht" te noemen, kan dat nieten wel met de foutmelding "De naam revisieoverzicht is gereserveerd"
Maar 1) Ik zei OVERZICHT stinkding, niet iets met revisie
2) Als ik een blad "revisieoverzicht" wil noemen, dan kan dat wel gewoon![]()
Maar ja, dat is dan weer een kutnaam waar ik niks aan heb
Ah, ik dacht dat hij de enige kerel zou zijn.... Dat lijkt me eerlijk gezegd genoeg om zelfmoord te overwegenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:31 schreef leonieke het volgende:
[..]
Hij is niet de enige man hoor. De man van mijn vriendin (die hier in de straat woont en ook op ons trouwfeest was) is er ook bij. Dus hij kent alleszins nog een andere man en die kunnen het wel vinden met elkaar.
Maar hij is eigenlijk chagrijnig omdat hij de examens aan het verbeteren is
Als enige man zou ik hem inderdaad zeggen dat hij maar bij mijn ma moet zittenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hij de enige kerel zou zijn.... Dat lijkt me eerlijk gezegd genoeg om zelfmoord te overwegen.
Dat heb ik inmiddels ook gedaanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:31 schreef leonieke het volgende:
Ik noem het dan samenvatting.
En dus hoeft dat niet opgelost te worden of zo?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:35 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Das al heel lang zo en in verschillende versies
Tjah, je hebt het, of je hebt het niet héquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat heb ik inmiddels ook gedaanGMTA
Zo is datquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:50 schreef leonieke het volgende:
Tjah, je hebt het, of je hebt het niet hé![]()
Er moet wel meer opgelost wordenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En dus hoeft dat niet opgelost te worden of zo?
Ja, maar nu ditquote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:57 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Er moet wel meer opgelost worden
Nou nou, is dat niet een beetje overdreven?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:39 schreef es70 het volgende:
[..]
Ah, ik dacht dat hij de enige kerel zou zijn.... Dat lijkt me eerlijk gezegd genoeg om zelfmoord te overwegen.
Idd, gewoon 20 kg dynamiet is genoegquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, is dat niet een beetje overdreven?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Nou nou, is dat niet een beetje overdreven?
Het kan wel goed gaan hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef es70 het volgende:
[..]Vrouwen zijn niet leuk in groepen
.
Die groep valt wel mee hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef es70 het volgende:
.
Als je je niks aantrekt van gezanik, gezeik en geroddelquote:
Ah, ik moet het toegeven, tegen de ene babbel ik meer dan tegen de andere, maar er is nog nooit een discussie geweest op een reüniequote:
Ik had het niet over sex (dat WIL ik niet eens proberen)quote:
Er schijnt binnenkort een reunie te zijn van mijn middelbare school, iemand riep dat 'ie me daar wel zou zien...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is het ook helemaal geen reünie natuurlijk he
Eigenlijk is het gewoon een etentje met ex-klasgenotenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:16 schreef Dr_Flash het volgende:
Eigenlijk is het ook helemaal geen reünie natuurlijk he
Ik ook nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:17 schreef es70 het volgende:
Ik had het niet over sex
En waarom niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:18 schreef es70 het volgende:
[..]
Er schijnt binnenkort een reunie te zijn van mijn middelbare school, iemand riep dat 'ie me daar wel zou zien...
Yeah, right.
Omdat dat enorm kut is. Mensen die je wat te melden hebt, die zie je geregeld, want dat zijn vrienden gebleven. En alle anderen zijn per definitie mensen die je geen moer te melden hebt. Nou, wat een lol moet dat wordenquote:
dan krijg je een paar vriendenkliekjes en een paar dolende uitgestotenenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:31 schreef leonieke het volgende:
Maar anderzijds is het toch een moment waarop je die mensen die je wat te melden hebt ook terugziet? Je hoeft niet bij iedereen te staan en niet met iedereen babbelen
Bwa, iedereen hoort wel ergens bij héquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
dan krijg je een paar vriendenkliekjes en een paar dolende uitgestotenen
Omdat niemand (me including) jarenlang de behoefte heeft gehad contact te onderhouden en die behoefte heb ik nu eigenlijk nog niet... Beetje op Hyves horen van mensen vind ik leuk, maar ik ben irl niet het meest sociale wezen dat bestaatquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:20 schreef leonieke het volgende:
[..]
En waarom niet?
Ik vind zo'n dingen eigenlijk wel leukzeker nu ik zo ver weg woon
Ik heb het wel alleen maar met de mensen van het 6e middelbaar. Met de mensen uit het hoger onderwijs heb ik ook geen contact meer. Nooit meer gehad na de diploma-uitreikingquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef es70 het volgende:
[..]
Omdat niemand (me including) jarenlang de behoefte heeft gehad contact te onderhouden en die behoefte heb ik nu eigenlijk nog niet... Beetje op Hyves horen van mensen vind ik leuk, maar ik ben irl niet het meest sociale wezen dat bestaat.
Have funquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef leonieke het volgende:
Soit, ik moet me wel eens beginnen klaarmaken aangezien ik binnen een half uur moet klaar zijn
Doei
Ja, doe je mascara nog even goed en zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 17:40 schreef leonieke het volgende:
Soit, ik moet me wel eens beginnen klaarmaken aangezien ik binnen een half uur moet klaar zijn
Wat moet jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:16 schreef Sjowhan het volgende:
Heerlijk gekorfbalt, enkel verloren met teveel tegen weinig.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:41 schreef es70 het volgende:
.
Whehehe. Ach, het spel is belangrijker, en vond dat ik me best wel heb gedaan, maar ze waren te sterk helaas (hele zaalseizoen overigens; we zijn ipv de 7de klasse zoals op het veld, in de 6de klasse ingedeeld).quote:Op zaterdag 2 februari 2008 19:25 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Wat moet jegodinnetje
nu wel van je denken?
ja, dat probeer je jezelf telkens wijs te maken. maar om eoa reden lukt dat nooit echtquote:
Nou ja, zo bot wou ik het ook weer niet stellen... Bovendien ben ik er zelf ook eenquote:
Je wilt dus enkel een vrouw die geheel niet zeurt? Dan wordt het wel heel moeilijk ben ik bangquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:00 schreef Dr_Flash het volgende:
vrouwen zijn op zich best interessant. Voor mannen. Zoeen poesje hmm dat heb je zelf niet. Dat moet dus even ernstig onderzocht wordenen al die rondingen zijn toch ook wel wat aandacht waard en zo
![]()
Maar ja, al dat GEZEIK hedan houdt het echt vrij vlot weer op.
Oh nee, ik wil wel een vrouw die een beetje uitdaging biedt. Maar ik heb echt geen zin om op zaterdagmiddag de stad in te gaan voor een paar schoenen, of zoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:07 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Je wilt dus enkel een vrouw die geheel niet zeurt? Dan wordt het wel heel moeilijk ben ik bang.
Je hebt zo de vrouwelijke periode, waarin ze vaak wat eerder geirriteerd is, en vaak willen vrouwen ook wel eens gelijk hebben. Vind overigens het ook helemaal geen probleem als ze eens zeuren, dat hoort er nou eenmaal bij. Als alles zo vlekkeloos loopt dat je geheel geen gezeik hebt in een relatie, is 't ook niet goed.
Op zaterdag de stad in...quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil wel een vrouw die een beetje uitdaging biedt. Maar ik heb echt geen zin om op zaterdagmiddag de stad in te gaan voor een paar schoenen, of zo
Mwoa, onmogelijk is het niet. Maar dan moet je er wel om 0900 blank staanquote:
Om 9 uur lig ik nog in bed op zaterdagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:20 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Mwoa, onmogelijk is het niet. Maar dan moet je er wel om 0900 blank staan
en uiterlijk 1030 klaar met alles
Dan gaan we dat mooi zo houden lijkt mequote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:27 schreef Dr_Flash het volgende:
ja, ik normaliter ook
neuh, dat niet. Hoewel mijn eerste intercity morgen om 10:50 vertrekt. mag dat wel?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Dan gaan we dat mooi zo houden lijkt me.
Geen enkele vrouw of vent is het waard om op zaterdag om 9 uur voor/mee de stad in te gaan.
Morgen is het zondag en we hadden het over zaterdagquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:35 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
neuh, dat niet. Hoewel mijn eerste intercity morgen om 10:50 vertrekt. mag dat wel?
Ze kan dat ook met d'r vriendinnen. En shoppen, tsja, ik vind dat bijvoorbeeld heerlijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:13 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Oh nee, ik wil wel een vrouw die een beetje uitdaging biedt. Maar ik heb echt geen zin om op zaterdagmiddag de stad in te gaan voor een paar schoenen, of zo
Ik zal waarschijnlijk rond 8:30 opstaan, om 9:30 in de sportschool te staanquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:37 schreef es70 het volgende:
[..]
Morgen is het zondag en we hadden het over zaterdag.
Hoe laat moet je op dan.
Ik om een uur of 9![]()
.
Pat nog eerder, die gaat naar Utreg
.
Jouw soort mensen telt niet, homoquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:50 schreef Sjowhan het volgende:
En shoppen, tsja, ik vind dat bijvoorbeeld heerlijk
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:55 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Jouw soort mensen telt niet, homo
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:52 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ik zal waarschijnlijk rond 8:30 opstaan, om 9:30 in de sportschool te staan.
Nog eenmaal sporten voordat de werkweek weer begint.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan, doe wat, plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Wakker worden, broodje ei maken, spullen pakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:06 schreef es70 het volgende:
[..]
Jij hebt een uur nodig om daar te komen
.
Pesten ze jequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:05 schreef marcb1974 het volgende:
Sjowhan, doe wat, plsssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssss
Leukquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, misschien morgen eens mijn eerste dinnetje nog eens bellen. Heeft een tijd terug proberen contact op te nemen maar niet gelukt
toch altijd spannender dan je denktquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:25 schreef Sjowhan het volgende:
Hmm, misschien morgen eens mijn eerste dinnetje nog eens bellen. Heeft een tijd terug proberen contact op te nemen maar niet gelukt
Je weet maar nooit wat eruit voort kan komen hequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toch altijd spannender dan je denkt
Ja, lullige is dat ik d'r telefoonnummer kwijt ben, dus 1 nummer gevonden in het telefoonboek, en hopen van het bestequote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:30 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
toch altijd spannender dan je denkt
Dan ga je gezellig een keer wat eten samenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
Stel he, je alltime sweetheartvan vroegah
inmiddels getrouwd en moeder van twee
steekt er een hoop energie in om je terug te vinden op internetEn dat lukt haar
wat doe je dan?
ja maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef es70 het volgende:
Dan ga je gezellig een keer wat eten samen.
Da's wat Pat deed iig, al vond hij haar.
Kijken wat ze momenteel heeft; is ze getrouwd, is het natuurlijk ontzettend leuk om te ontmoeten/meeten en contact mee te hebben, maar toch minderquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
wat doe je dan?
Ik weet haar nummer nog steeds, al wonen er nu alleen nog haar oudersquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:38 schreef Sjowhan het volgende:Ja, lullige is dat ik d'r telefoonnummer kwijt ben
Het zou zomaar kunnen. Ligt niet voor de hand, maar het zou kunnenquote:
telefoon>crash>geen backup.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik weet haar nummer nog steeds, al wonen er nu alleen nog haar ouders
en als je me midden in de nacht wakker maakt weet ik het ook..
Als ze getrouwd is kun je er per definitie niet een leuke avond mee hebbenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:40 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Kijken wat ze momenteel heeft; is ze getrouwd, is het natuurlijk ontzettend leuk om te ontmoeten/meeten en contact mee te hebben, maar toch minder. Vooral niet te veel energie insteken, omdat 't toch niets kan worden.
Is ze vrijgezel (dus gescheiden/relatie uit gegaan) dan toch wat meer energie in proberen te steken. Wel opbouwend, dus niet gelijk eerste avond erop duiken![]()
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het boeit me echt niet dat ze inmiddels met een andere flappie getrouwd is
ZIJ is gewoon de liefde van mijn leven, klaar. Misschien dat het over 40 jaar nogeens goed komt, misschien nooit. Ik ben er wel uit verder
onwaar, getrouwd is ook maar een vinkje. Maar daar was je zelf ook al achterquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze getrouwd is kun je er per definitie niet een leuke avond mee hebben.
Nee, ik weet wel hoe ik erover denkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onwaar, getrouwd is ook maar een vinkje. Maar daar was je zelf ook al achter
Dát zeg ik niet. Enkel dat ik sowieso niet zou proberen om haar te versieren, ik ben niet iemand die een relatie stuk maak zeg maarquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:47 schreef es70 het volgende:
[..]
Als ze getrouwd is kun je er per definitie niet een leuke avond mee hebben.
Een vinkje?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
onwaar, getrouwd is ook maar een vinkje. Maar daar was je zelf ook al achter
Er zijn er twee nodig om een relatie stuk te maken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Dát zeg ik niet. Enkel dat ik sowieso niet zou proberen om haar te versieren, ik ben niet iemand die een relatie stuk maak zeg maar
Klopt inderdaad.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef es70 het volgende:
[..]
Er zijn er twee nodig om een relatie stuk te maken.
Niet mee eens. Als 1 van beide de boel ZO hard probeert te vernaggelen dan er voor de ander geen houden meer aan is, is dat eenzijdige schuld.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef es70 het volgende:
Er zijn er twee nodig om een relatie stuk te maken.
Ik volg het niet, maar ben dan ook moe.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik geef mijn woord voor iets beters.
En jawel, ook daar is een songtext bijquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:46 schreef Dr_Flash het volgende:
En het boeit me echt niet dat ze inmiddels met een andere flappie getrouwd is
ZIJ is gewoon de liefde van mijn leven, klaar. Misschien dat het over 40 jaar nogeens goed komt, misschien nooit. Ik ben er wel uit verder
Die ken ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:04 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
En jawel, ook daar is een songtext bij
Kim Wilde - If I can't have you (I don't want nobody baby)
Ik was ook niet minder dan het kwadraat van Flabbergasted dat ze na 12 jaar mij had weten te vindenquote:
Batsen, en dan die gozert opbellen dat je zijn sma gebatst hebt.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:36 schreef Dr_Flash het volgende:
wat doe je dan?
Schattigquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:17 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik was ook niet minder dan het kwadraat van Flabbergasted dat ze na 12 jaar mij had weten te vindenEn dan staat je hoofdje wel enigszins op zn kop
Achterlijkequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Batsen, en dan die gozert opbellen dat je zijn sma gebatst hebt.
Had je een ander antwoord verwacht van mij?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:28 schreef Dr_Flash het volgende:
rot ff op Mcd
al bewonder ik je betrokkenheid![]()
![]()
Maar stel, zo iemand komt naar je toe: "kijk, getrouwd kids etc"quote:
Neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Had je een ander antwoord verwacht van mij?
De ware vinden is leuk, maar wat doe je in de tussentijd?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar stel, zo iemand komt naar je toe: "kijk, getrouwd kids etc"
en sja, gelukkig is ook wat anders
eigenlijk had ze liever met jou....
Maar ja.....
Kids eerst 18 worden en huis uit
en dan daarna, wie weet...
Kun en wil je DAARop wachten?
mja, je hebt minstens de helft gelijkquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:33 schreef mcDavid het volgende:
serieus:
Ik zou het echt een kutstreek van dr vinden. "Hoi, remember me? de liefde van je leven? Ja ik kan jou ook nog steeds niet vergeten. Maarja, ik ben bezet he!Hehoi 't ga je goed heh!" Blijf dan gewoon weg
Ja of kap met die andere gast.
Doe je ook bezorgen?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Thee iemand?
Ja ? denk het wel ?quote:
iemand die ook in Jor postquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:40 schreef Dr_Flash het volgende:
wie de gloeiende varkens neuk is Canisfire nou weer
Je meent het gelukkig heb ik nu andere dingen om mij druk over te makenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:39 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wist je dat RainbowBubbles nog niet dood met jou gevonden zou willen worden?
Actueel: Joran van der Sloot forumquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:44 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Wat de gloeiende varkens neuk is 'Jor'
Wtf?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:48 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Actueel: Joran van der Sloot forum
Nee. Want dan durft ze geen keus te maken en bij elkaar blijven voor de kinderen gaat absoluut nergens overquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:32 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Maar stel, zo iemand komt naar je toe: "kijk, getrouwd kids etc"
en sja, gelukkig is ook wat anders
eigenlijk had ze liever met jou....
Maar ja.....
Kids eerst 18 worden en huis uit
en dan daarna, wie weet...
Kun en wil je DAARop wachten?
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:34 schreef marcb1974 het volgende:
Thee iemand?
quote:
Wat mag niet?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:58 schreef es70 het volgende:
Oh... Da' mag nie' he...
Bigamiequote:
Ik heb het eigenlijk zo al druk genoegquote:
Niets voor jou, 5 mannen?quote:Op zondag 3 februari 2008 00:03 schreef es70 het volgende:
[..]
Ik heb het eigenlijk zo al druk genoeg.
quote:
Een ander willekeurig aantal dan, meer dan 1quote:
Meer dan 2 hoeft idd nietquote:Op zondag 3 februari 2008 00:08 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Een ander willekeurig aantal dan, meer dan 1
én zijn net zo intelslim als een kind van 4quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:42 schreef mcDavid het volgende:
Geen idee maar varkens kunnen orgasmes van een half uur hebben, dus 'gloeiende varkens neuk' is wel treffend.
Salmiak Chupa Chupquote:
Ja, je mag er maar met 1 trouwen, daar kan ik ook niks aan doen tochquote:
nee hoor, je trouwt al met mij namelijkquote:
Deze zijn helemaalquote:
Dat mag niet Flessiequote:Op zondag 3 februari 2008 00:26 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nee hoor, je trouwt al met mij namelijk
Verhuizen naar of een moslimland of Utah. (weet niet wat erger isquote:Op zondag 3 februari 2008 00:25 schreef es70 het volgende:
[..]
Ja, je mag er maar met 1 trouwen, daar kan ik ook niks aan doen toch.
Neh... 1 huwelijk is genoeg, anders krijg je weer allerlei huisvestingsproblemen ook enzo...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:27 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Verhuizen naar of een moslimland of Utah. (weet niet wat erger is)
Kinderen van 4 met orgasmes van een half uur. Hou alsjeblieft opquote:Op zondag 3 februari 2008 00:21 schreef qu63 het volgende:
[..]
én zijn net zo intelslim als een kind van 4
Opquote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kinderen van 4 met orgasmes van een half uur. Hou alsjeblieft op
het ging over varkensquote:Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef mcDavid het volgende:
[..]
Kinderen van 4 met orgasmes van een half uur. Hou alsjeblieft op
Of juist meerdere huizen, kan je vluchten als je het ergens zat bentquote:Op zondag 3 februari 2008 00:30 schreef es70 het volgende:
[..]
Neh... 1 huwelijk is genoeg, anders krijg je weer allerlei huisvestingsproblemen ook enzo...
klaar?quote:Op zondag 3 februari 2008 01:25 schreef marcb1974 het volgende:
*Clearrrrrr
Waarom geloof ik dat niet?quote:
idemquote:
Ja. Kloonscan. Kan enkel door een FA uitgevoerd worden.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:18 schreef marcb1974 het volgende:
Is dat niet te zien op de een of andere manier?
Inderdaad.quote:Op zondag 3 februari 2008 11:32 schreef marcb1974 het volgende:
Oh, jammer, die speeltjes horen ze gewoon aan mods uit te delen hoor
Altijd maar de leuke dingen zelf houden hequote:Op zondag 3 februari 2008 11:39 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Inderdaad.
Hebben de FAs nog minder te doen
Proberen?quote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef leonieke het volgende:
De volgende 'reünie' zal waarschijnlijk al in november doorgaan. Die dikke buik haal ik nooit tegen die tijd![]()
Tuurlijk welquote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef leonieke het volgende:
De volgende 'reünie' zal waarschijnlijk al in november doorgaan. Die dikke buik haal ik nooit tegen die tijd![]()
veel en lekker etenquote:Op zondag 3 februari 2008 12:05 schreef leonieke het volgende:
IK WIL KACHELS!quote:
Succes met je kloonscanquote:Op zondag 3 februari 2008 11:31 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Ja. Kloonscan. Kan enkel door een FA uitgevoerd worden.
THA SMALL NIJMWEGENAART, RUTGEEEERTquote:
RIEJANNA IS CALLING FROM ROTTERDAÁM!quote:Op zondag 3 februari 2008 12:32 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Succes met je kloonscan![]()
[..]
THA SMALL NIJMWEGENAART, RUTGEEEERT![]()
JEWEET TOGquote:Op zondag 3 februari 2008 12:59 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
RIEJANNA IS CALLING FROM ROTTERDAÁM!
GOEED HOOORRRquote:Op zondag 3 februari 2008 13:00 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
JEWEET TOG![]()
HOE ISJ ÚT SGAT
KOEL? HET ISJ BLOEDHEET MET DIE KANKERKACHELS HIERquote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
GOEED HOOORRR
KOEL DAT JOE OOK HIER BENT!![]()
SSTTJJ! Dat waren toch illigale krengetjes uit Sjinaa?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:01 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
KOEL? HET ISJ BLOEDHEET MET DIE KANKERKACHELS HIER
SSSST, SNEL DOORSPAMMENSLETSTRINGDINGquote:Op zondag 3 februari 2008 13:03 schreef Suga_Mama het volgende:
Suga_Mama en Kankerkachelsverkopert topickaping, voor al uw topickaping wensen!
Ik span harder dan jou achterste schatjee.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:05 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
SSSST, SNEL DOORSPAMMENSLETSTRINGDING
Als je maar van me verwarmingselementen afblijftquote:Op zondag 3 februari 2008 13:08 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Ik spam harder dan jou achterste schatjee.
Maar, even, hoe kan je die dingen verkopen als er heul grootquote:Op zondag 3 februari 2008 13:09 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Als je maar van me verwarmingselementen afblijft
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:13 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Maar, even, hoe kan je die dingen verkopen als er heul groot
WIBRA op staat.
Schatteke, half FOK! weet het nuquote:
Oeh, dat zijn fapmeisjes! STOUDT!quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:22 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Oeh, dat zijn fapmeisjes! STOUDT!
quote:
Mijn naam is Joran....quote:Op zondag 3 februari 2008 13:27 schreef Suga_Mama het volgende:
Hoezo? Ben je stout geweest? We want information
Schatje, vertel nou es effe, wat heb je nou gedaan.quote:Op zondag 3 februari 2008 13:30 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Mijn naam is Joran....
Het was een grapquote:Op zondag 3 februari 2008 13:31 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
Schatje, vertel nou es effe, wat heb je nou gedaan.
oH kOel!Dus je wipte dat wiefke en pleurde haar in dat water. KOELL BEN JIJ!!!1`1`quote:
quote:Op zondag 3 februari 2008 13:33 schreef Suga_Mama het volgende:
[..]
oH kOel!Dus je wipte dat wiefke en pleurde haar in dat water. KOELL BEN JIJ!!!1`1`
KOELIEE~! Maar hij zegt zelf van nietquote:Op zondag 3 februari 2008 13:35 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
HIJ WAS UT
SCHATJE, LAAT ME NIET IN DE STEEK!!~~1`312quote:Op zondag 3 februari 2008 13:38 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
Ik word moe van de topickaping
Wij uberen FOK!quote:
Wie wil me begraven?quote:Op zondag 3 februari 2008 13:41 schreef Kankerkachelsverkopert het volgende:
[..]
Argh, rutski we failed, meneertje marcb vond het leuk om onze topickaping te verpesten
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |