Gaat het nu dicht ofzo?quote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
het is definitief, dit is een slowchattopic...
Is er wat of zo? Ik ben vandaag al inhoudelijk genoeg geweest. En nu ga ik slapen.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:08 schreef Alexxxxx het volgende:
het is definitief, dit is een slowchattopic...
Welnee, lexxie loopt een beetje te huilenquote:
Zo hebben sommige grote stoomlocs zelfs een automatische stoker.quote:Op zondag 3 februari 2008 23:20 schreef Alexxxxx het volgende:
Als je teveel op hebt reageer je meestal wel wat heftiger ja![]()
Dus pech idd
Stoken kan ook leuk in een stoomlocomotief btw
Da's mooi. Dan hebben we figuren als Alexxxxx dus niet meer nodigquote:Op maandag 4 februari 2008 08:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zo hebben sommige grote stoomlocs zelfs een automatische stoker.
meeten op Amersfoort, bier erbij, klapstoeltje en maar wachten?quote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat gaan we nou vanavond doen in verband met die SLT? De geinteresseerden dan?
Jaquote:Op maandag 4 februari 2008 11:45 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
verkopen ze nog ergens onbeperkt reizen kaartjes ?
Ja, weleens eerder gezien én ingezetenquote:Op maandag 4 februari 2008 13:37 schreef Duvel het volgende:
Hela! ICB/ICL/whatever in de IC naar Den Haag (serie 2000/whatever).
Boeien! Whatever!
Joh! Whatever!quote:Op maandag 4 februari 2008 14:11 schreef Darkwing_Duck het volgende:
[..]
Ja, weleens eerder gezien én ingezeten
quote:Op maandag 4 februari 2008 11:57 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
JaOp het station namelijk (had je niet gedacht he? )
Wat bedoel je dan? Kruidvat of Blokkerkaartjes? Die zijn er niet meer dacht ik.quote:Op maandag 4 februari 2008 16:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nein
niet die ik bedoel
En dan zie je hem vandaag rijden in de 30400, is dat stel helemaal gewassen!quote:Op zondag 3 februari 2008 21:40 schreef Wadloper het volgende:
Maar toen zag ik de 10317, en toen ging mijn lach weer weg... Die zag er slecht uit
Binnenkort wel weer van AnaarBeter kaartjesquote:Op maandag 4 februari 2008 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Kruidvat of Blokkerkaartjes? Die zijn er niet meer dacht ik.
Sterker nog, die zijn niet eens meer geldig. Kruidvatkaartjes dan hequote:Op maandag 4 februari 2008 16:22 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wat bedoel je dan? Kruidvat of Blokkerkaartjes? Die zijn er niet meer dacht ik.
Ben al in Amersfoort geweest vanochtend/vanmiddag, maar geen SLT gezien, wel de wadjes die naar Dijksgracht over gebracht werden. Ook maar even een ritje gemaakt met de Protos en Rhenen aangedaanquote:Op maandag 4 februari 2008 10:31 schreef Dr_Flash het volgende:
maar wat gaan we nou vanavond doen in verband met die SLT? De geinteresseerden dan?
Het houdt je van de straat hequote:Op maandag 4 februari 2008 18:34 schreef Peterselieman het volgende:
Ben al in Amersfoort geweest vanochtend/vanmiddag, maar geen SLT gezien, wel de wadjes die naar Dijksgracht over gebracht werden. Ook maar even een ritje gemaakt met de Protos en Rhenen aangedaan
Jaquote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dijksgracht? Dat is? waar? Amsterdam?
Whehehequote:Op maandag 4 februari 2008 18:48 schreef Peterselieman het volgende:
Ik had het stukje nog niet gehad met de trein
Rhenen, tegenwoordig SGMm met soms een SGM (II) er achter gekoppeld, alleen in de spits.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Het houdt je van de straat heMaar goed, die SLT komt wel. Rijdt er eigenlijk op Rhenen Uberhaupt nog iets anders dan SGMm tegenwoordig?
De roestige sporen tussen CS en Muiderpoort.quote:Op maandag 4 februari 2008 18:44 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Dijksgracht? Dat is? waar? Amsterdam?
nuchter weer ja?quote:Op maandag 4 februari 2008 20:03 schreef Duvel het volgende:
[..]
De roestige sporen tussen CS en Muiderpoort.
quote:Op maandag 4 februari 2008 20:36 schreef Zug-Chef het volgende:
-weggejorist-
Werkbeuheid.quote:Op maandag 4 februari 2008 20:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
nuchter weer ja?Wat was dat vanmiddag joh?
Dat is de lijn tegenwoordig ja. Het was altijd gewoon een pendeltje Utrecht Centraal - Rhenen, in 2006 heeft eoa helder licht ooit bedacht dat Rhenen - Almere Oostvaarders ook wel leuk zou zijn, maar tegenwoordig gaat hij naar Amsterdam Zuid inderdaad ja. Nog steeds DE van-niks-naar-nergens-expres van nederland, maar goed.quote:Op maandag 4 februari 2008 21:10 schreef Lemjur het volgende:
Stoppertje Amsterdam Zuid-Rhenen toch?
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom er een rechtreekse lijn is tussen Schiphol en Hoorn Kersenboogerd:Pquote:Op maandag 4 februari 2008 21:14 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat is de lijn tegenwoordig ja. Het was altijd gewoon een pendeltje Utrecht Centraal - Rhenen, in 2006 heeft eoa helder licht ooit bedacht dat Rhenen - Almere Oostvaarders ook wel leuk zou zijn, maar tegenwoordig gaat hij naar Amsterdam Zuid inderdaad ja. Nog steeds DE van-niks-naar-nergens-expres van nederland, maar goed.
Wat hij zegt.quote:
Er moest toch minstens één trein per uur over die suffe Hemboog. Toen hebben ze dit ding verzonnen. En één keer per uur per richting, zodat op de lijn Zd - Hn een onwijs scheve dienstregeling ontstaat met eens per uur twee treinen vlak achter elkaar. Per drgl 2009 wordt het nog leuker: dan gaan er geen rechtstreekse treinen meer van (bijv.) Purmerend naar Amsterdam Centraal, maar gaat alles naar Schiphol. Eindelijk nuttig gebruik van de Hemboog (quote:Op maandag 4 februari 2008 21:15 schreef Lemjur het volgende:
[..]
Snap eerlijk gezegd ook niet waarom er een rechtreekse lijn is tussen Schiphol en Hoorn Kersenboogerd:P
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |