Maaslijn wel, Heuvellandlijn eind 2008. http://nl.wikipedia.org/wiki/Heuvellandlijnquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:42 schreef DaFrenk het volgende:
Rijdt Veolia nu al met die nieuwe treinen op de Maaslijn en de Heuvellandlijn?
Dat wist ik dan weer nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:47 schreef bork het volgende:
Heuvellandlijn eind 2008. http://nl.wikipedia.org/wiki/Heuvellandlijn
ff telefoon zoekenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:06 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet
Heb je mijn SMS ontvangen Bork?
Gevonden! yep 21:16:33 lag al op de slaapkamerquote:
ja, maar dat is niet wat ik vraag, ga nu slapen btw, ik wil de wmv van Arriva rippenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:25 schreef Dr_Flash het volgende:
bedoel jedeze bork?
http://nl.youtube.com/watch?v=zYlICWUS0fU
als in http://www.xepo.nl/ArrivaTreinBroadband.rarquote:Op zondag 3 februari 2008 00:11 schreef bork het volgende:
[..]
ja, maar dat is niet wat ik vraag, ga nu slapen btw, ik wil de wmv van Arriva rippen
Rechtermuisklik -> Opslaan alsquote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:21 schreef bork het volgende:
Ehm ff iets anders, niet zolang geleden poste iemand een youtube filmpje van Veolia GTW hier, die kan ik rippen maar deze is beter: http://www.arriva.nl/documents/ArrivaTreinBroadband.wmv
En Darkwing heeft ooit gemaild dat je die kan rippen met Net Transport. Nu ben ik echt geen noob (d8 ik) maar het lukt me echt niet. Ik krijg elke keer een error dat het niet lukt en dat het progamma het over 5 seconden weer probeert, dat lukt dus niet en zit dan in loopje.
Ik heb Vista(32) en Mediaplayer 11 ligt het daar aan?
thx!, schaamquote:
zijn van die knusse vis-avis viertjes ja. 16 stoelen 1e klas in een tweebaks Velios. Dat is meer dan bij Arriva geloof ikquote:Op zondag 3 februari 2008 19:11 schreef Duvel het volgende:
Eerste klas is zeker wel 2+2 in die Veoliolalala treinen? Ik heb alleen maar 2e gezeten eigenlijk.
Yep. Arriva heeft in een 2/6 8 1e klas stoelen en in een 2/8 16.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
zijn van die knusse vis-avis viertjes ja. 16 stoelen 1e klas in een tweebaks Velios. Dat is meer dan bij Arriva geloof ik
Me too, in beide treinen nog niet gereisd. In Protos wel doorheen gelopen op de open dag van NedTrain in Amsterdam vorig jaar september.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:17 schreef Peterselieman het volgende:
Ik moet ook nog steeds een rondje maken bij dat Veolivla en de Protos ook binnenkort maar eens doen.
Ik dus ook en fles dacht ook meequote:Op zondag 3 februari 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om morgen even de SLT proberen te spotten en dan de Protos ook even te doen
ja jij begon over 21:00 morgenquote:Op zondag 3 februari 2008 19:35 schreef Peterselieman het volgende:
Ik zit er sterk aan te denken om morgen even de SLT proberen te spotten en dan de Protos ook even te doen
Oh ja, toen heb ik nog even met die kerels van de fabriek zitten kleppen over die trein. Mooi concept!quote:Op zondag 3 februari 2008 19:28 schreef Socios het volgende:
[..]
Me too, in beide treinen nog niet gereisd. In Protos wel doorheen gelopen op de open dag van NedTrain in Amsterdam vorig jaar september.
Te weinig goederentreinen?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Tjee, wat viel Railz Miniworld tegen zeg....
Verklaar u naderquote:Op zondag 3 februari 2008 20:45 schreef Zug-Chef het volgende:
Tjee, wat viel Railz Miniworld tegen zeg....
Ik vind dat je als bezoeker best een beetje verzorgdheid mag verwachten. Zeker als kijken naar een mini spoorbaan de hoofdactiviteit is, kan verzorgde kleine details je dag maken of breken.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:59 schreef Peterselieman het volgende:
Je doet je ondertitel wel eer aan zeg, zug
't Is een baan in wording, en met functionere bovenleiding rijden gaat niet i.c.m. een digitaal systeem. Ik zou dan wel de panto's tegen de draad doen, maar dat is een keuze. Als de bovenleiding nog niet af is, loop je het risico ineens je panto's kwijt te zijn. Ik ben er trouwens nog niet geweest, nog niet echt zin gehad en ik woon op 15 minuten afstand inclusief lopen naar de metro.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:51 schreef Zug-Chef het volgende:
Neuh, dat viel me nog mee, eerder te veel misschien... Maar het had zeker leuke overzichten en ook wel oog voor leuke en grappige details. Het Havengebied was wel indrukwekkend trouwens.
Wel jammer is bijvoorbeeld het rond rijden van slechts 1 koploper Drietje, nota bene de Randstad-Uitzendbureau-versie, die rijdt al jaren niet meer... Een IRM-3tje... Een DDM met slechts 3 vd 6 rijtuigen... Als het donker wordt zie je de Beneluxtrein met 7 rijtuigen ofzo, maar slechts 2 rijtuigen hadden verlichting, rest was uit. Meest irritant was ook de Thalys en ICE renbaan... Panto's van loks hingen ook niet tegen de draad aan, ze waren gewoon naar beneden. Rare en vreemde op-en-neer-rijdt acties van treintjes op dat stuk enkel spoor...
Ik had na het zien van dat alles, zo iets van, is dit het, is dit nu alles... Laten we afwachten wat er komend jaar bijgebouwd gaat worden..
quote:Op zondag 3 februari 2008 21:02 schreef Darkwing_Duck het volgende:
Het diorama in de Efteling mag wat mij betreft een stuk minder zijn. Dat is slechts iets voor "even tussendoor ":)
Post hier een kuttrein, nu het nog kan?quote:
kuttreinenquote:Op zondag 3 februari 2008 21:24 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Post hier een kuttrein, nu het nog kan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |