he, na-aperquote:Op zaterdag 2 februari 2008 00:50 schreef sander89 het volgende:
Ben ik voor het eerst van me leven speciaal langs de spoorbaan gaan staan om een nieuwe trein te zien rijden, rijdt die gewoon niet![]()
Koffie!quote:Op zaterdag 2 februari 2008 10:25 schreef Dr_Flash het volgende:
Goedemorgen allemaalNu eerst een kopje thee, en vanmiddag naar Amersfoort. Ik hoop dat de SLT er nog staat
Dat ben ik zeker niet ik ben geen zwerverquote:Op zaterdag 2 februari 2008 08:58 schreef bork het volgende:
[..]
Heb jij een verweerde kop met grijze krullen en had jij je handen in een sjofele jas zitten?
"Tijdelijk geen storingen. Je zou bijna denken dat alles goed gaat. Onze excuses voor het ongemak"quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:55 schreef Tecnix het volgende:
Storingen
Tijdelijk geen actuele informatie i.v.m. een storing.Onze excuses daarvoor. Kijk voor actuele informatie op: www.prorail.nl
Dat waren dan ook allemaal vrouwenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:14 schreef Dichterbijer het volgende:
Das gewoon knullig doen... die Eurlings is opeens wel erg veel bezig met NS en dergelijke zaken...van de vorige ministers heb ik daar weinig over gehoord.
ah, dan was het iemand anders.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:53 schreef sander89 het volgende:
[..]
Dat ben ik zeker niet ik ben geen zwerver![]()
![]()
Nee bij ik was naar Bunnik gegaan maar moest al snel weg daar naar Arnhem maar ook toen niet dus onderweg in trein tegen gekomen.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef bork het volgende:
[..]
ah, dan was het iemand anders.
Hanneke was met Bram in het spoorwegmuseum die dag en daar liep ook een spotter rond (erg herkenbaar klaarblijkelijk), hij was er ook voor de SLT.Was je misschien daar?
Geel met zwart dus maar zo worden ze ook verkocht, ze hebben alleen er extra bij NS logo's op geplakt::quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:14 schreef Dichterbijer het volgende:
En btw. hoe zou zo'n ding er in de NS kleuren uit zien?
Blauw stok met gele banden?
Zulke lui zijn er meer dan je durft te vrezenquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:16 schreef bork het volgende:
daar liep ook een spotter rond (erg herkenbaar klaarblijkelijk),
Van dit forum of was misschien Nico Spilt? Die is grijs toch?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 14:56 schreef Dr_Flash het volgende:
Ik denk trouwens dat ik wel een vermoeden heb wie bork daar WEL gezien heeft
mwoa, nico is een beetje grijs ja, maar daar doel ik niet op. Ik kom geregeld bij spoorse evenementen (NVBS, Eurospoor, donateursritten) een gast tegen die eruit ziet alsof hij minimaal 220 jaar isquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:30 schreef sander89 het volgende:
Van dit forum of was misschien Nico Spilt? Die is grijs toch?
Haha oke, maar ben benieuwd wanneer ik weer kans krijg SLT rijdend te zien want is nog niet bekend of die maandag gaat rijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:38 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
mwoa, nico is een beetje grijs ja, maar daar doel ik niet op. Ik kom geregeld bij spoorse evenementen (NVBS, Eurospoor, donateursritten) een gast tegen die eruit ziet alsof hij minimaal 220 jaar is
grijze krulletjes, groene legerjas. Ik heb evt ook nog wel een foto, maar goed, privacy bla bla
Ik begreep dat ie maandag ergens in de loop van de dag wordt overgebracht van Amersfoort naar Leidschendamquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:43 schreef sander89 het volgende:
[..]
Haha oke, maar ben benieuwd wanneer ik weer kans krijg SLT rijdend te zien want is nog niet bekend of die maandag gaat rijden?
Oke bij Nedtrain daar, maar zal me laatste kans zijn om dan zien rijden voorkomende tijd als die daar naar toe gaat. Want hij gaat daar dan Zeker in die Regio rijden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie maandag ergens in de loop van de dag wordt overgebracht van Amersfoort naar Leidschendam
Zwolle - Nijmegen als intercity , das tenminste een echte test voor de SLTquote:Op zaterdag 2 februari 2008 21:46 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik begreep dat ie maandag ergens in de loop van de dag wordt overgebracht van Amersfoort naar Leidschendam
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |