Allen voor bier, bier voor allen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 20:58 schreef Dagonet het volgende:
[..]
Ze worden erop uitgekozen. Na een gruwelijk trainingskamp waarin ze moeten waden door de topicdiarree en postbrei krijgen ze 48 uur om het complete oeuvre (let op de spelling NJ) van Conflict en alle badsloeven uit het hoofd te leren. Daarna krijgen ze een herkenningstest met willekeurige topics van Paniekzaaier, sweetgirly, paultjuhh, Emmykuhh, en croupouque waarbij ze de verschillende gradaties van baggerheid moeten benoemen. Bij meer dan 1 inschattingsfout gaat hun account door de shredder en mogen ze het later nog eens proberen onder een kloon.
They are the few, the proud, the able.
gefixtquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:07 schreef MASD het volgende:
FB: Snackey staat nog in de OP.fiporukker.
Zo danquote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:21 schreef Snakey het volgende:
Tja... Ik weet nu niet wat slechter is.
Ik wel.... Deox kloon....quote:Op vrijdag 1 februari 2008 19:21 schreef Snakey het volgende:
Tja... Ik weet nu niet wat slechter is.
Er is al genoeg bagger open IMHO voor de nacht.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
ja godskolere stomme kutmod
ik had hem verdiendquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:56 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Er is al genoeg bagger open IMHO voor de nacht.
Die eerste blijft neit lang meer open, en die 2de was eerderquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:57 schreef Paaskonijn het volgende:
[..]
ik had hem verdiend
En die Amsterdambaggerwerkzaamheden en hobbeltopic blijven wel open
dat bedoel ikquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:57 schreef MASD het volgende:
Én een goed topic ook nog.
nietusquote:Op zaterdag 2 februari 2008 02:00 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Maar, maar, ik moet me aan mijn quota houden
pwned by deoxquote:Op zaterdag 2 februari 2008 01:55 schreef Paaskonijn het volgende:
ja godskolere stomme kutmod
nee hij is heel goed hoorquote:Op zaterdag 2 februari 2008 12:45 schreef Cahir het volgende:
[..]
pwned by deox!
deox is geen godskolere stomme kutmod
nietquote:Op zaterdag 2 februari 2008 13:48 schreef yvonne het volgende:
Meer dan terecht.
Gewoon op slot dus? Weg met die centrale topics waar alleen de kliekjes in posten en zo nu en dan een verdwaalde, daarna genegeerde newbie?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 15:15 schreef yvonne het volgende:
Zeg, wij van [HOMO] willen graag uit dat centrale gedoe, regel dat ff?
ik zal het eens achter de schermen over hebben, we hebben wel een ontzettende lange centrale lijstquote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op slot dus? Weg met die centrale topics waar alleen de kliekjes in posten en zo nu en dan een verdwaalde, daarna genegeerde newbie?
GPD en Enschede kunnen ook wel op slot, dus ruimt het lekker op.
Meeste centrale zijn dood ja, kan daar niet wat aan gedaan worden?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:12 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Gewoon op slot dus? Weg met die centrale topics waar alleen de kliekjes in posten en zo nu en dan een verdwaalde, daarna genegeerde newbie?
GPD en Enschede kunnen ook wel op slot, dus ruimt het lekker op.
Kolere, ze maken bijna alles centraal zie ik wel.(kijk er nooit naar, net zoals de rest die niet in het kliekje past)quote:Op zaterdag 2 februari 2008 16:16 schreef Cahir het volgende:
[..]
Meeste centrale zijn dood ja, kan daar niet wat aan gedaan worden?
Ik neem dit even mee naar achteren.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:17 schreef iamredleader het volgende:
Kunnen we anders een centraal "goeiemorgen" topic maken? Dan hoeft er niet elke dag zo'n nieuw topic open, met bijbehorende "middag- en avond" bagger. Gewoon tijdelijk op slot en automatisch om 00:01 weer open?
Ach, ze worden zo oud hé, soms weet je gewoon dat je ze meot loslatenquote:
Tjezus Deox.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 18:19 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Ik neem dit even mee naar achteren.
Ik doe liever dit soort dingen in overleg, maar het besluit is al snel genomen: neequote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:14 schreef Snakey het volgende:
[..]
Tjezus Deox.![]()
Daar hoef je nog geeneens over te overleggen, gewoon nee will do.
Nee, maar ze zoeken nog een domme versie na het vertrek van nikky.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 20:27 schreef Cahir het volgende:
Is FA zo hatelijk dan?
Kijk, voor de schermen zal de crew elkaar niet afvallen (terecht overigens) Achter de schermen (FC dus)geeft die gelegenheid wel en kan je melden dat Deo beter niet kan posten en zijn modrechten in moet leveren. Gewoon omdat het een slechte mod is, weet verdomme niet eens waar ONZ voor staat (maar gaat het straks vast vragen achter de schermen)quote:
whehehe, zodra deo uitgejouwd wordt of een beetje kritiek krijgt, staat ie meteen bij jan en alleman in de msn/pm te jankzakken.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:12 schreef Cahir het volgende:
Deox word teminste niet uitgejouwd door de users.
Jij (DrikH) bent daarintegen massaal uitgejouwd door allerlei usersWaar is die photoshop gebleven dat Remlof, Yvonne en Danny je de deur wijzen?
Deox word niet uitgejoeld. Simpel.quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, zodra deo uitgejouwd wordt of een beetje kritiek krijgt, staat ie meteen bij jan en alleman in de msn/pm te jankzakken.
Bron?quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:29 schreef Dirkh het volgende:
[..]
whehehe, zodra deo uitgejouwd wordt of een beetje kritiek krijgt, staat ie meteen bij jan en alleman in de msn/pm te jankzakken.
Ja, ik ben heel erg jaloers. Geen idee hoe je er bij komt, maar ervaring leert dat je mensen met een intelect van een nat washandje altijd gelijk moet geven.quote:
En dan verwacht ik ook een antwoord van je.quote:
Die gaat er niet komen Deox. Hij hoopt dat we het morgen allemaal vergeten zijn. ;')quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:55 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
En dan verwacht ik ook een antwoord van je.
Nou zeg....-O-quote:Op zaterdag 2 februari 2008 23:57 schreef Snakey het volgende:
[..]
Die gaat er niet komen Deox. Hij hoopt dat we het morgen allemaal vergeten zijn. ;')
eh...quote:Op zondag 3 februari 2008 00:01 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
[..]
Nou zeg....-O-
Maargoed, zijn we nu uitgeraast?, tenzij Cahir hier met een antwoord op Dirkh komt, wil ik nu weer FB-gerelateerde onderwerpen s.v.p.
quote:Op zaterdag 2 februari 2008 22:51 schreef Dirkh het volgende:
Vertel eens Cahir, geef eens feedback aan deze user.
Die komt toch niet terug voorlopigquote:
Het is een spel van niks en die site moet het alleen maar hebben van de advertentie inkomsten, met elke klik groeit je stadje een beetje maar krijgt ook de exploitant van de site weer een paar eurocent binnen. Op zich niks mis mee, maar het spelgehalte grenst aan nul.quote:Op zondag 3 februari 2008 10:50 schreef LadyXochi het volgende:
Ik vind het nergens op slaan dat het topic over Myminicity gelockt is!
myminicity #2
"Het voegt niet toe aan ONZ" -> Dit topic wel dan? Of deze? Sinds wanneer moet het iets toevoegen? Dat staat niet eens in de Huisregels.
"geen interactie" -> Er is weldegelijk interactie! Maar dan moet je wel de topics doorlezen. Zonder dit topic zou ik bijvoorbeeld niet weten wie Inschrijven_valt_niet_mee zou zijn... En door het topic zijn veel meer mensen het gaan spelen. Dat zarGon het spel niet waardeert wil toch niet zeggen dat wij er niets meer mee mogen op Fok?
"Zet de links maar in je signature." -> Maar het mooie van het topic was nou juist dat alles lekker centraal stond! Dan had je ze allemaal op een rijtje en kun je alle andere spelende FOKkers heel makkelijk helpen!
Of moet ik een nieuw topic onder GAMES openen of zo? Want het is een spel, hoor... Het is zelfs minder onzinnig dan de meeste ander topics hier.
het is gewoon kettingmails uit een kettingmailquote:Op zondag 3 februari 2008 16:39 schreef TheSorrow het volgende:
Kettingmails
Waarom gelijk dicht? Er staan wel grappige dingen in
Mogen wij dat zelf bepalen? Ik vind dat nog geen goede reden om hem zomaar dicht te gooien. Hallo! Het is toch ONZ? Moet er nu ook nog niveau in zitten?quote:Op zondag 3 februari 2008 16:26 schreef remlof het volgende:
[..]
Het is een spel van niks [...] Op zich niks mis mee, maar het spelgehalte grenst aan nul.
Een topic waarin iedereen alleen maar het linkje naar zijn/haar minicity dumpt is niet leuk, voor niemand niet. Zet het linkje maar in je sig, zoals zG ook al suggereerde.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:16 schreef LadyXochi het volgende:
[..]
Mogen wij dat zelf bepalen? Ik vind dat nog geen goede reden om hem zomaar dicht te gooien. Hallo! Het is toch ONZ? Moet er nu ook nog niveau in zitten?
Bij de eerste twee woorden ga je al de fout in, want dat is voor jou al niet mogelijk. Genetisch bepaald.quote:Op zondag 3 februari 2008 17:39 schreef Paramnesia het volgende:
Ik dacht altijd Fok! = de users. Zouden wij dus niet mogen meediscussieren over de kwaliteiten van een mod? Of wordt dit voor de lieve vrede alleen maar achter de schermen gedaan.
Zo ken ik je weer Dirkh.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:34 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Bij de eerste twee woorden ga je al de fout in, want dat is voor jou al niet mogelijk. Genetisch bepaald.
Ik wou gewoon een algemeen topic zodat me uitgebreid erover kon discussieren inplaats van alleen hier waar de discusse weer wordt afgestompt. Maar goed, nu we hier toch zijn, in het uitgebreide, wat staat je tegen aan Deo?quote:Daarbij discusieren we al over de kwaliteiten van een mod, namelijk in het topic waar we betreffende mod ook tegenkomen. In tegenstelling tot wat Messenga meldt, door juist iets te melden waar de mod het ook kan lezen ben je niet hypocriet bezig.
Ik ken Deo niet, zijn modeigenschappen daarentegen wel en die zijn gewoon slecht. Als mod op ONZ moet je op z'n minst enig arrogantie uitstralen, in ieder geval mag je geen onzekerheid uitstralen.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:41 schreef Paramnesia het volgende:
wat staat je tegen aan Deo?
Jij hebt veel meer ervaring als levend voer dan Deo. Heel ONZ haatte jequote:Op zondag 3 februari 2008 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken Deo niet, zijn modeigenschappen daarentegen wel en die zijn gewoon slecht. Als mod op ONZ moet je op z'n minst enig arrogantie uitstralen, in ieder geval mag je geen onzekerheid uitstralen.
Zodra Deo ergens verschijnt, heb je de neiging om hem meteen een schop onder zijn virtuele kont te geven. Hij brabbelt maar wat, daar spreek je hem op aan, brabbelt nog wat door vervolgens reageer je nog een keer en de hulptroepen staan al klaar (nadat ze zijn opgetrommeld)
Net zoals cahir, hij lult wat doms, vraagt om uitleg en vervolgens trekt ie zich terug in de hoop voldoende bijval te krijgen.
Kort gezegd, Deo is te onzeker en dat straalt ie uit. Op zich niks mis mee, maar voor een ONZ mod ben je dan levend voer.
Maar er moet wel gezegd worden dat Deo bij de huidige generatie ONZinners past.
Héél ONZ nog welquote:Op zondag 3 februari 2008 19:56 schreef Cahir het volgende:
[..]
Jij hebt veel meer ervaring als levend voer dan Deo. Heel ONZ haatte je
Deo doet het daarintegen veel beter
Imo hoef je als mod helemala geen arrogantie uit te stralen. Ik denk niet dat Deo zijn beslissingen altijd slecht zijn en ik denk dat onzekerheid zeker wel mag hier.quote:Op zondag 3 februari 2008 19:50 schreef Dirkh het volgende:
[..]
Ik ken Deo niet, zijn modeigenschappen daarentegen wel en die zijn gewoon slecht. Als mod op ONZ moet je op z'n minst enig arrogantie uitstralen, in ieder geval mag je geen onzekerheid uitstralen.
goh weet je ook hoe wij ons voelden soms bij jou.quote:Zodra Deo ergens verschijnt, heb je de neiging om hem meteen een schop onder zijn virtuele kont te geven.
To bad Dirkh, naast Fok ken ik Deo helemaal niet. Niet via PM, niet via de FoBo niet irl. Deze insinuatie slaat iig niet op mij.quote:Hij brabbelt maar wat, daar spreek je hem op aan, brabbelt nog wat door vervolgens reageer je nog een keer en de hulptroepen staan al klaar (nadat ze zijn opgetrommeld)
En die laatste zin is waar het om draat toch.quote:Net zoals cahir, hij lult wat doms, vraagt om uitleg en vervolgens trekt ie zich terug in de hoop voldoende bijval te krijgen.
Kort gezegd, Deo is te onzeker en dat straalt ie uit. Op zich niks mis mee, maar voor een ONZ mod ben je dan levend voer.
Maar er moet wel gezegd worden dat Deo bij de huidige generatie ONZinners past.
Ik zie jouw naam er ook niet tussen staan, hoezo To bad Dirkh?quote:Op zondag 3 februari 2008 20:09 schreef Paramnesia het volgende:[..]
To bad Dirkh, naast Fok ken ik Deo helemaal niet. Niet via PM, niet via de FoBo niet irl. Deze insinuatie slaat iig niet op mij.
Dat klopt, wat ik op zich jammer vindt. Op een paar uitzonderingen na, zijn er geen creatieve topics meer en wat ik al helemaal mis in ONZ (al langere tijd, ook in de tijd dat ik nog ONZ mod was) zijn de wat stevigere topics. Waar je in een paar posts iemand totaal afbrand. Of topics waar je bek van openvalt, omdat ze net op of flink over de rand zijn. Daarom was is ook enthousiast over ZWA, alle 11 uurtjes.quote:[..]
En die laatste zin is waar het om draat toch., Ik denk niet dat ONZ (vooral ons newbies) slecht over hem denkt, en mss past hij bij ons. Netzo als zarGon dat doet. Nieuwe fok-generatie, nieuwe mods.
Als je het maar laatquote:Op zondag 3 februari 2008 20:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben onzeker, kan ik niks aan doen, wat wil je dat ik doe, bedanken als mod omdat jij mij ongelovelijk kut vind?
Ik had die kleine lettertjes beter moeten lezenquote:
Dat is mijn doel helemaal niet, al zou ik het willen dan heb ik daar geen middelen toe.quote:Op zondag 3 februari 2008 20:39 schreef Deoxyribonucleic het volgende:
Ik ben onzeker, kan ik niks aan doen, wat wil je dat ik doe, bedanken als mod omdat jij mij ongelovelijk kut vind?
Jij bent gewoon te lui om een goede mod te zoeken.quote:Op zon[quote][b]Op [url=http://forum.fok.nl/topic/1121779/1/300#56507677]zondag 3 februari 2008 20:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Als je het maar laat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |